Corendon Vliegvakanties Reviews

Beoordeel Corendon Vliegvakanties?
1 2 3 4 5

Plaats nu een review over Corendon Vliegvakanties

5 Ster
RHB O. is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

Met Cor en Don altijd voor de laagste prijs

Wil je voor de goedkoopste prijs naar bijv. Turkije, kijk dan zeker op Corendon

5 Ster
Bjorn Schmidt is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

geweldig

Uit haast had ik een vakantie geboekt wat ik achteraf niet leuk zou vinden maar heb hem over kunnen boeken naar wat anders wat me wel past

5 Ster
Martinus Hollanders is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

prijstabel klopt niet!

wilde boeken voor de prijs in de tabel maar kreeg als totaal prijs een veel duurdere prijs.
heb hierover met jullie gebeld maar kreeg als antwoord dat daar niets aan te doen was, jullie moesten de prijs nog aanpassen, dit vind ik zeer slecht!
als in de winkel iets verkeerd geprijsd is moeten ze het ook meegeven

Beste Martinus Hollanders,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn om te horen dat u voor Corendon gekozen heeft.

Wij betreuren dat in de prijstabel niet de juiste prijs stond vermeld, dit komt door updates. Wij vermelden dan ook onder de prijstabel het volgende: Prijzen: Rechts in de kassabon is de totaalprijs van uw selectie. Genoemde prijzen in de prijstabel zijn per persoon. Let op: De prijzen in de prijstabel kunnen door updates afwijken van de totaalprijs in de kassabon rechts. De prijs in de kassabon is de definitieve prijs.

Wij wensen u alvast een fijne vakantie toe, mocht u nog vragen hebben dan zitten de medewerkers van ons servicecenter (023 – 751 06 06) voor u klaar!

5 Ster
Ludovicus van den Heuvel is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

Bij Corendon krijg je goed verzorgde rondreizen door Turkije en Marokko

We hebben nu onze 3e reis geboekt, we gaan in september met Corendon 8 dagen naar Macedonië en gezien onze ervaring wordt dat weer een goed verzorgde rondreis!

5 Ster
Edwin Schieveld is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.
Geverifieerde order

Met Cor en Don binnen enkele simpele klikken goedkoop en kwalitatief naar de zon.

Altyd verrassende en goedkope aanbiedingen. Veel aanbod. Eenvoudig te boeken. Goede service en ben vaste klant. Tot The Last Minute van je vakantie.

5 Ster
mevr. E van Emst is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

makkelijk en overzichtelijk

De sitebis overzichtelijk en geeft geen vertekende prijzen aan. Alle aanvullende informatie is te vinden zoals vlucht tijden transfer tijden uitgebreide info over de accommodatie. Bij de zoek instellingen kan maar voor een optie worden gekozen dat is jammer.

5 Ster
Han Veerman is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

Overzichtelijk, duidelijk en accuraat

De site is duidelijk, waardoor het niet ingewikkeld is om door te klikken etc.
Ook geeft de site overzichtelijk aan, wanneer, waar etc. Erg handig, dat je zelf de keuze hebt om meerdere vluchttijden uit te kiezen.
Kortom een goede dienstverlening, snelle reactie

5 Ster
Andries Boersma is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

Redelijk

Kan beter valt vaak onverwacht weg bij boeken

5 Ster
Richard Pouwels is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

corendon geweldig

Wij hebben via corendon een vakantie geboekt dat ging super makkelijk alles heel duidelijk en overzichtelijk prima dus

5 Ster
Patrick is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.
Geverifieerde order

Vluchttijden lijken niet te bestaan

Heel enthousiast over een mooie vakantie naar Kos in de herfstvakantie met vluchttijden die dus blijkbaar echt te mooi zijn om waar te zijn.
Ik begrijp dat vluchttijden aan wijzigingen onderhevig zijn maar er krijg wel een beetje het een onderbuik gevoel. Zeker gezien het feit je een factuur krijgt per mail waarop de gewenste en gekozen vluchttijden staan maar als je dezelfde dag naar de betaalsite van Corendon gaat staan daar gelijk andere vluchtnummers en daarbij behorende vluchttijden. Ik wil niet zeggen dat het misleiding is maar het geeft wel dat gevoel. Klein excuus met een reden bij de verstuurde factuur was op zijn plaats geweest.

Beste Patrick,

Wij betreuren het dat uw vlucht is gewijzigd. Corendon Vliegvakanties werkt samen met gerenommeerde chartermaatschappijen. In tegenstelling tot lijndienstvluchten kan de dienstregeling van chartervluchten wijzigen. De mogelijkheid om toestellen volgens beschikbaarheid en vereiste capaciteit in te zetten betekent een lagere vluchtprijs en voor u dus een ruimer vakantiebudget. De vluchttijden en routes van chartermaatschappijen worden, zoals tevens op uw boekingsbevestiging wordt aangegeven, altijd vermeld onder voorbehoud en zijn onderhevig aan wijzigingen, zelfs na ontvangst van de vliegtuigtickets of de reisdocumenten. Dit is één van de basiskenmerken van chartervluchten.

Wij verzamelen de beoordelingen via Trustpilot om onze website te verbeteren. Wij vernemen graag van u hoe u onze site heeft ervaren (gebruiksgemak, informatie voorziening, boekingsproces, etc.).

5 Ster
Astrid Busso-Besseling is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.
Geverifieerde order

Onze vakantie via Corendon is prima verlopen

Het zoeken van een geschikte hotel is makkelijk en snel te vinden via de website van Corendon, stap voor stap kom je vanzelf tot de keuze van je hotel. Het was in de praktijk ook zoals we hadden gelezen op de website. Wij vinden Crystal Paraiso Verde Resort***** zeker een aanrader voor iedereen, zowel voor stellen als gezinnen. Een klein aandachtspunt is misschien dat het strand op 400 meter is en dus niet direct zeezicht. Maar het is een korte wandeling er naar toe, je kon ook gratis met de tractor en wagen, deze reed de hele dag heen en weer. Veel keuze aan sportfaciliteiten, animatie, eten, drinken, enz. Verder hebben wij er niets op aan te merken. Ik zou zeggen: ga er zelf een keer heen om het te ervaren. :)

5 Ster
Luitje Huisman is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

Met Corendon naar de zon

Ik ga samen met mijn vrouw, broer en schoonzus naar Turkije.
Omdat we zo'n goede informatie hebben gehad van bekenden gaan we met veel vertrouwen deze reis maken. We kijken er echt naar uit

5 Ster
Christie Brouwer is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

Goede service

Al meerdere malen via Corendon op vakantie geweest en altijd super tevreden!

5 Ster
Fransiscuscornelus Backer is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.
Geverifieerde order

ik vind de site van Corendon zeer goed te gebruiken.

Wij zijn al verschillende keren met corendon op reis geweest en dat is ons al die keren erg goed bevallen .Service was goed en je krijgt wat je besteld.

5 Ster
Marcel is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.
Geverifieerde order

Makkelijk, overzichtelijk en goed geregeld.

Dit jaar was ons plan om vanaf airport Eelde (bekend als airport Groningen ) te vliegen. Daardoor kwamen wij snel met Corendon in aanraking. Wij hebben verschillende reisorganisaties versleten afgelopen jaren en kunnen daarom ook met recht zeggen dat de service, gemak en overzichtelijkheid begrippen zijn welke aan Corendon gekoppeld kunnen worden.

Fijne vakantie!.

5 Ster
Lijntje Visser is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

mijn reisburo

zeer goede ervaring gaat heel makkelijk en veilig goede uitleg

5 Ster
Jacobus Peeters is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

Overzichtelijke site

Als hotel zo goed is als de recenties die ik als positief heb ervaren gaan we een leuke 8 dagen krijgen in Bulgarije.

5 Ster
Sebrecht Ramsteijn is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.

snel en correct

duidelijk en vlot

5 Ster
Geertje van Es is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.
Geverifieerde order

oktober 2013 terugvlucht Alaynya Eelde gecanceld,toen naar Amsterdam,uren gewacht,eindelijk na 6.00 uur s avonds busje wat ons naar noorden bracht.klacht ingediend,sorry was enige. niet goed afgehande

Vorig jaar oktober slecht bevallen met correndon.
hopelijk nu beter.
terugvlucht wa toen gec\nseld,inplaats van 14.30 uur eelde,was 18.00 uur Adam.
waar we zeker 1en half uur hebben lopen vrAGEN OF WE NAAR HUIS KONDEN.
EINDELIJK GELUKT,SLECHT GEREGELD.
hOPELIJK NU BETER GEREGELD.WE ZULLEN ZIEN.
MAAR ENKEL SORRY ZEGGEN KAN VOLGENS MIJ NIET NA ZO EEN VERVELENDE TERUGREIS.
VR GROET.
mW GH DE JONG VAN ES.

Beste Geertje van Es,

Allereerst hartelijk dank voor uw feedback. Het is erg vervelend dat er vorig jaar wat dingen mis gingen. Gelukkig stelt u ons in de gelegenheid u te tonen dat de ervaringen van vorig jaar tot de uitzonderingen behoren. Ons team zal er alles aan doen u een onbezorgde vakantie te bezorgen!

Heeft u nog vragen of opmerkingen neem dan contact op met ons servicecenter via 023-751 06 06. Ook als u al op vakantie bent en er onverhoopt toch wat mis gaat!

5 Ster
annette is uitgenodigd om deze review te schrijven door Corendon Vliegvakanties. Lees meer.
Geverifieerde order

Cor en Don doen het goed! :-)

Het aanbod in landen en accomodaties is groot. Uitgebreide informatie. Snel en simpel via internet geregeld!