BAUHAUS Nederland Reviews 155

TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Beoordelend 32 recensies, de meeste recensenten waren ontevreden over hun algehele ervaring. Veel klanten ervaren problemen met bestellingen, die vaak geannuleerd worden zonder duidelijke reden of vertraagd zijn, soms zelfs zonder levering na aankoop. De klantenservice wordt als zeer stroef en slecht bereikbaar ervaren; het duurt lang voordat er een reactie komt en deze sluit vaak niet aan op eerdere vragen, waardoor mensen het gevoel hebben aan het lijntje gehouden te worden. Ook zijn er klachten over de kwaliteit van producten, zoals beschadigde artikelen, niet-werkende items of producten die snel kapot gaan, en wordt er soms verkeerd advies gegeven door medewerkers. Echter, sommige klanten zijn wel tevreden over de snelle levering van bepaalde producten en de vlotte afhandeling van beschadigde artikelen, waarbij een vervangend product snel wordt geleverd. Ook wordt de service in de winkel soms positief beoordeeld, waarbij medewerkers de tijd nemen om problemen op te lossen en advies te geven.

Waar mensen het meest over praten

Product

Sommige klanten melden problemen met geannuleerde bestellingen en de daaropvolgende beschikbaarheid van... Toon meer

Staff

Recensenten vermelden dubbelzinnige feedback over het personeel, waarbij sommigen melding maken van... Toon meer

Customer service

Klanten merken consistent dubbelzinnige ervaringen met de klantenservice op, waarbij sommigen melden dat... Toon meer

Order

Consumenten uiten hun frustratie over geannuleerde bestellingen, vaak zonder duidelijke reden of voorafgaande... Toon meer

Customer communications

Gebruikers beschrijven negatieve interacties met contact, waarbij velen melden dat de klantenservice slecht... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 ster voor een paar mutsen van de plant/schilderij afdeling. Vallen er een hele stapel zware schilderijen tegen mij aan. Ik viel bijna achterover,kon me gelukkig nog net staande houden. Komt er in... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tot 2x toe een product besteld die op voorraad zou zijn volgens de site en tot 2x toe geannuleerd zonder reden. Gebeld met klantenservice zouden dit nagaan en mij contacteren, maar ook hier helaas... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

In de vestiging Den Hoorn een offerte gevraagd voor een PVC vloer. Medewerker komt bij ons thuis opmeten. Daarna nooit meer iets van ze gehoord. Op een mailtje dat we stuurden om hierover te klagen kr... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Levering was erg vlug, echter een Vd bestelde artikelen werkt niet volledig zoals het hoort. Contact met klantenservice verloopt ergg stroef, telkens minimaal 7-10 dagen wachten tot ze eens reactie ge... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Bouwmarkt

Geschreven door het bedrijf

BAUHAUS biedt altijd dé oplossing voor jouw probleem; voor huis, tuin en bouwplaats. BAUHAUS is de beste bouwmarkt in assortiment, prijs en service. Bij BAUHAUS slaag je altijd. Of je nu naar één van onze bouwmarkten komt, je producten via de webshop besteld en thuis laat bezorgen of je gebruik maakt van de service online Reserveren & Afhalen in de bouwmarkt.


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

155 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 20% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik koop er nooit meer wat

Product is niks mis mee . . . . service is waardeloos
Waardeloze tent die Bauhaus, je belt binnen een uur op dat je de Segway hebt besteld maar er geen garage op de factuur staat. Blijkt dat ik heb los heb besteld zonder garage, maar toch graag de set met garage wil hebben. En anders stuur ik hem weer terug. Na een week hoor je pas we kunnen niks voor nu doen . . . . . . . terwijl de prijs hetzelfde is. Wat een service van Bauhaus . . . . . ik koop er niks meer.

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestelling geannuleerd

orige week heb ik hier een robotmaaier besteld. Deze bestelling werd deze week helaas geannuleerd omdat het product niet meer op voorraad zou zijn. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of ik kon wachten op de nieuwe levering. De medewerker gaf aan dat dit weken tot maanden zou duren en dat dit dus geen optie was.

Tot mijn grote verbazing was het product een dag later wél weer op voorraad, maar inmiddels wel € 100,- duurder. Het voelt nu alsof mijn bestelling bewust is geannuleerd om het product voor een hogere prijs opnieuw te kunnen verkopen.

Ik heb hierna direct opnieuw contact gezocht met de klantenservice om dit te bespreken, maar ik krijg tot op heden geen enkele reactie meer.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waardeloze service

Ik kocht 15 maanden geleden een verticuteermachine bij Bauhaus. Gebuik je niet vaak in de tuin. Na 3 keer gebruik, motor doorgebrand. Er zat 5 jaar garantie op dus gemaild. Moet je hem opsturen en een reactie kan tot 6 weken duren. Uiteraard hoor je nooit meer wat. Mailen helpt niet. Bellen, geen idee niemand neemt op.
Na een stuk of wat klachten en 8 weken verder, toch een reactie, dat ik het geld terug krijg want het product is niet te maken en uit het assortiment. Op zich fijn, maar het product is helemaal niet uit het assortiment. Zucht.
Overigens, dat het niet te maken was wist ik al voor ik het opstuurde.

Nu kan ik dus zelf een nieuwe gaan bestellen, etc, etc. Ga dit maar bij de concurrent doen en Bauhaus, dat nooit meer.
Slechte producten en een nog waardelozere service.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

wat slecht dit

wat slecht dit. Ik heb hier laminaat gekocht met de gedachte en de toezegging dat aangekochte laminaat voorradig zou blijven. Ik had op dat moment ook niet de ruimte en middelen om genoeg in te kopen voor opslag voor de rest van mijn woning. Nu dacht ik, ik koop dit bij. Niet te vinden. Ik mail met de klantenservice. Nee hoor mevrouw, blijft voorradig maar nu niet in de schappen. Komt vanzelf wel weer. Houd de website in de gaten. Ik doe dit, weken...niets. Ik mail weer met de klantenservice omdat ze na toezegging ook bij de fabricant navraag kunnen doen wat dan de levertijd is. Beetje klantvriendelijkheid. Dezelfde dame (evelien) van de eerste terugkoppeling zegt nu: ik kan het artikelnummer niet vinden...weet u zeker dat u de juiste toestuurt. Echt?? En wat denk je vervolgens, weer geen reactie

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een slecht bedrijf

Wat een slecht bedrijf! En dat voor een bouwmarkt van dit formaat. Het lijkt er sterk op dat ze mensen lokken met mooie aanbiedingen. Bestellen gaat alleen niet. Reactie klantenservice.. de website werkt niet goed! Heel raar dat andere producten wel gewoon werken via de website…. Gelijk weer genezen na deze praktijken. En zoals ik hier lees komt dit vaker voor!

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestelling annuleren

Een mooie aanbieding maken, genoeg op voorraad tijdens het bestellen en uiteindelijk de verkoop annuleren omdat het product niet leverbaar is.. ik vind dit volkomen kansloos en misleidend voor een bouwmarkt van jullie omvang!! Bestel het en lever het uit! Zwaar teleurgesteld in dit bedrijf!

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Liever weggooien dan aan klant verkopen of geven

Ik wilde een krukboutje M5 kopen, kosten 2,95 per 15. 1 was genoeg, maar hele verpakking ook goed. Rek was leeg, maar er lag 1 los krukboutje nog in. Ik vroeg de (overigens vriendelijke) medewerker of er nog verpakkingen op voorraad waren. Helaas niet. Ik vroeg of ik de losse uit het rek mocht kopen. Dat kon niet, geen streepjescode en alleen volledige verpakkingen mogen verkocht worden. Vervolgens pakte hij het losse krukboutje. HIJ GAF AAN DAT DEZE NU WEGGEGOOID WORDT. Ik mocht hem ook niet gratis hebben, anders zou leidinggevende streng optreden. Je gelooft het niet maar echt waar, bij Bauhaus Hengelo 15 mei half 5. Het moet niet gekker worden.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Helaas slechte ervaringen met herstel binnen de garantie.

Helaas slechte ervaringen met herstel binnen de garantieperiode. De slang van de hogedrukspuit ging binnen 6 maanden kapot. Het betreft een los onderdeel.

We hebben contact opgenomen met de klantenservice maar zij kunnen geen slang opsturen. Nu moeten we deze grote en zware hogedrukspuit uit elkaar halen, een hele grote doos zoeken en hem dan opsturen. Dan gaan ze bekijken of het eventueel onder de garantie valt. Mocht dit het geval zijn dan krijgen we binnen 6 - 8 weken ons product retour.
Wij zijn zeer teleurgesteld dat een kapot onderdeel niet gewoon vervangen kan worden.

Let dus op als u bij Bauhaus een product koopt. Hun garantie is slecht en het kost u heel veel moeite om op een correcte wijze uw gelijk te halen.

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zeer teleurstellende ervaring met Bauhaus

Zeer teleurstellende ervaring met BAUHAUS.

Specifiek gele trechters besteld. Vervolgens verkeerde kleur ontvangen. Contact opgenomen en expliciet bevestigd gekregen dat het omgeruild zou worden.

Retour gestuurd zoals gevraagd (kost tijd en moeite), maar daarna bleef het stil. Zelf moeten navragen waar de nieuwe levering bleef. Toen bleek ineens dat het product helemaal niet leverbaar is en zelfs niet bestaat in hun assortiment.

Kort samengevat: foutieve levering + foutieve informatie + klant zelf laten opdraaien voor de afhandeling + geen oplossing of compensatie.

Dit is geen manier om met klanten om te gaan.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bauhaus liegt over voorraad en levertijden. Niks anders dan dropshipping

Bauhaus geeft van een elektrische radiator aan "100+ stuks beschikbaar en levertijd circa 2 à 4 werkdagen". Na aankoop wordt geen product geleverd. Bij navraag zegt medewerker klantenservice dat "levering door producent is vertraagd door toestanden in de wereld". "Maar hoezo", breng ik in, " U heeft toch een ruime voorraad van 100+, die is toch niet in drie dagen op?" "Tja, lastig, maar er treedt wel eens vertraging op met het bijwerken van de website. We zoeken naar een oplossing, u hoort nog van ons." Gewoon gelul, want je hoort daarna helemaal niets meer, zelfs geen excuses. Bauhaus doet gewoon aan dropshipping, krantenmisleiding met valse beloftes van levertijden. NIETS BESTELLEN DUS!

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 ster voor een paar mutsen van de…

1 ster voor een paar mutsen van de plant/schilderij afdeling. Vallen er een hele stapel zware schilderijen tegen mij aan. Ik viel bijna achterover,kon me gelukkig nog net staande houden. Komt er ineens uit het niets een "medewerkster"aangelopen ,zegt niks maar gaat samen met haar collega de boel weer terug zetten. Kijken mij verwijtend aan alsof ik er iets aan kon doen.
Geen vraag aan mij hoe gaat het mevrouw? nee maar kijken of er misschien een schilderij beschadigd is.
Schandalig !! Hoezo klantvriendelijk.

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Snelle oplossing na beschadiging

Het bestelde badmeubel was beschadigd geraakt tijdens transport.
Dit gemeld bij klantenservice en binnen 1 week is dit opgelost met een nieuwe kast en spiegel.

7 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Komt de afspraken helaas niet na

Ik ben normaal niet iemand die een reactie plaatst maar toch ga ik het doen omdat dit niet netjes is. Wanneer je daar langskomt om een offerte aan te vragen dan geven ze aan dat je het de dag daarna binnen krijgt. Nu is het 3 weken later en 5 telefoontjes later en wat je te horen krijgt is dat er morgen terug wordt gebeld. Ik ga maar verder zoeken want de serves is den hoorn valt toch tegen helaas…..

4 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Op 7 janOnbetrouwbare levering en zeer slechte communicatieuari heb ik een bestelling…

Op 7 januari heb ik een bestelling geplaatst met een bevestigde leverdatum (9 januari). Zonder enige voorafgaande waarschuwing werd de bestelling later geannuleerd wegens geen voorraad.

Dat een product niet leverbaar is, kan gebeuren. Dat een levering wordt bevestigd terwijl het product blijkbaar niet op voorraad is, en de klant pas achteraf wordt geïnformeerd, is onacceptabel.

De terugbetaling is gestart, maar dit weegt niet op tegen de slechte communicatie en het gebrek aan betrouwbaarheid van het online bestelproces.

Voor mij is dit geen professionele service en absoluut geen reden om hier opnieuw online te bestellen.

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Slechte kwaliteit houtpellets

Hout pellets gehaald uit Hengelo Bauhaus Met veel afval erin en plastic afval, zeer slechte kwaliteit. Bauhaus bedankt voor die rommel, er lagen onderdelen in de as la, dacht eerst van de kachel en na veel inforte gehaald over de kachel bleek in de houtpellsts rommel te zitten

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service zoals in oude tijden

We hebben de afgelopen jaren diverse malen spullen gekocht bij Bauhaus Venlo. Groot assortiment, heel goede prijzen en behulpzaam personeel. Helemaal tevreden dus. Maar vandaag was het helemaal top. We dachten een nieuwe afstandsbediening voor de Brilliant ventilator/plafondlamp te moeten bestellen omdat de onze na een val niet meer werkte. Twee medewerkers vonden het jammer om een nieuwe (relatief dure) afstandsbediening voor ons te moeten bestellen. Zij hadden een betere oplossing: zij hebben de oude afstandsbediening gratis gerepareerd. Het voelde als een warme douche.

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

In het algemeen zeer tevreden over…

In het algemeen zeer tevreden over bauhaus,
Nu de eerste flinke miskoop.
Vorig jaar rezult extra power bij bauhaus houtpallets gekocht, deze waren prima.
Maar nu, de rekord houtpallets zijn een een ramp.
De pellets branden slecht en hopen zich daarom op in de brandpot totdat deze overloopt. De verbranding is slecht en laat steenachtige resten achter op de bodem van de brandpot.
Ik stook al zo'n 15 jaar allerlei merken, dit heb ik nog nooit meegemaakt.

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tot 2x toe een product besteld die op…

Tot 2x toe een product besteld die op voorraad zou zijn volgens de site en tot 2x toe geannuleerd zonder reden.
Gebeld met klantenservice zouden dit nagaan en mij contacteren, maar ook hier helaas geen bericht.
Heel bijzonder en voor mij meteen de laatste ervaring met bauhaus....

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Niet duidelijk advies gekregen dat de starter eraf moet trekken voor gebruik wou niks kapot maken

Advies gevraagd om een TL buis zonder Starter. Paar keer gevraagd zonder Starter de juiste maat omdat er 1 centimeter verschil in zat . ja meneer deze past dus 5 stuks gekocht. Kom ik thuis. Je raadt het al past het niet aan de TL buis zat een Starter aan . Dus 3 centimeter te groot. Terug gereden naar de Bauhaus. En de TL buizen in geleverd. Bij de info balie daar met de medewerker gepraat.Met de reden slecht advies van andere medewerker . De medewerker die mij heeft geholpen kwam wat voor slecht advies heb ik je gegeven. Ik had de oude buis mee genomen om de goede TL buizen mee te nemen . Dus ik zij dat de TL niet paste tegen de medewerker . Hij haalde de TL buis uit het doosje zat er een Starter aan. Hij keek mij aan en trok de starter er met een harder ruk er af . Nu past hij wel zij hij . Ik keek raar . Met een grappige toont zij ik dat had je wel even kunnen vertellen. Ik zij tegen de medewerker ik dacht het kapot ging maken als ik dat deed.Toen begon het diskussie met de medewerker dat ik maar moet weten dat ik de Starter zomaar de af kon trekken en dat het onkunde was en dat ik de eerste klant het niet wist. Dus mijn conclusie is koop WAT BIJ DE BAUHAUS maakt het maar KAPOT als het niet weet. BRENG het gewoon terug. Als een klant niet iets weet wees duidelijk dat de starter er af moet halen voor gebruik. Anders past het niet tussen de houder . Omdat ik duidelijk heb gezegd dat het om oude TL bak ging. Dus de volgende keer maar weer naar de kleine bouwmarkt daar maar iets meer betalen voor goed advies. Bedankt Bauhaus mij zie je niet weer. Maar doen toch met deze review daar zijn jullie te groot voor maar we zullen zien.

27 november 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer