1 ster voor een paar mutsen van de plant/schilderij afdeling. Vallen er een hele stapel zware schilderijen tegen mij aan. Ik viel bijna achterover,kon me gelukkig nog net staande houden. Komt er in... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
BAUHAUS biedt altijd dé oplossing voor jouw probleem; voor huis, tuin en bouwplaats. BAUHAUS is de beste bouwmarkt in assortiment, prijs en service. Bij BAUHAUS slaag je altijd. Of je nu naar één van onze bouwmarkten komt, je producten via de webshop besteld en thuis laat bezorgen of je gebruik maakt van de service online Reserveren & Afhalen in de bouwmarkt.
Contactgegevens
Regulierenring 2G, 3981 LB, Bunnik, Nederland
- 0855050111
- klantenservice@nl.bauhaus
- nl.bauhaus
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 20% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 maand
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Ik koop er nooit meer wat
Product is niks mis mee . . . . service is waardeloos
Waardeloze tent die Bauhaus, je belt binnen een uur op dat je de Segway hebt besteld maar er geen garage op de factuur staat. Blijkt dat ik heb los heb besteld zonder garage, maar toch graag de set met garage wil hebben. En anders stuur ik hem weer terug. Na een week hoor je pas we kunnen niks voor nu doen . . . . . . . terwijl de prijs hetzelfde is. Wat een service van Bauhaus . . . . . ik koop er niks meer.
Bestelling geannuleerd
orige week heb ik hier een robotmaaier besteld. Deze bestelling werd deze week helaas geannuleerd omdat het product niet meer op voorraad zou zijn. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of ik kon wachten op de nieuwe levering. De medewerker gaf aan dat dit weken tot maanden zou duren en dat dit dus geen optie was.
Tot mijn grote verbazing was het product een dag later wél weer op voorraad, maar inmiddels wel € 100,- duurder. Het voelt nu alsof mijn bestelling bewust is geannuleerd om het product voor een hogere prijs opnieuw te kunnen verkopen.
Ik heb hierna direct opnieuw contact gezocht met de klantenservice om dit te bespreken, maar ik krijg tot op heden geen enkele reactie meer.
Waardeloze service
Ik kocht 15 maanden geleden een verticuteermachine bij Bauhaus. Gebuik je niet vaak in de tuin. Na 3 keer gebruik, motor doorgebrand. Er zat 5 jaar garantie op dus gemaild. Moet je hem opsturen en een reactie kan tot 6 weken duren. Uiteraard hoor je nooit meer wat. Mailen helpt niet. Bellen, geen idee niemand neemt op.
Na een stuk of wat klachten en 8 weken verder, toch een reactie, dat ik het geld terug krijg want het product is niet te maken en uit het assortiment. Op zich fijn, maar het product is helemaal niet uit het assortiment. Zucht.
Overigens, dat het niet te maken was wist ik al voor ik het opstuurde.
Nu kan ik dus zelf een nieuwe gaan bestellen, etc, etc. Ga dit maar bij de concurrent doen en Bauhaus, dat nooit meer.
Slechte producten en een nog waardelozere service.
wat slecht dit
wat slecht dit. Ik heb hier laminaat gekocht met de gedachte en de toezegging dat aangekochte laminaat voorradig zou blijven. Ik had op dat moment ook niet de ruimte en middelen om genoeg in te kopen voor opslag voor de rest van mijn woning. Nu dacht ik, ik koop dit bij. Niet te vinden. Ik mail met de klantenservice. Nee hoor mevrouw, blijft voorradig maar nu niet in de schappen. Komt vanzelf wel weer. Houd de website in de gaten. Ik doe dit, weken...niets. Ik mail weer met de klantenservice omdat ze na toezegging ook bij de fabricant navraag kunnen doen wat dan de levertijd is. Beetje klantvriendelijkheid. Dezelfde dame (evelien) van de eerste terugkoppeling zegt nu: ik kan het artikelnummer niet vinden...weet u zeker dat u de juiste toestuurt. Echt?? En wat denk je vervolgens, weer geen reactie
Wat een slecht bedrijf
Wat een slecht bedrijf! En dat voor een bouwmarkt van dit formaat. Het lijkt er sterk op dat ze mensen lokken met mooie aanbiedingen. Bestellen gaat alleen niet. Reactie klantenservice.. de website werkt niet goed! Heel raar dat andere producten wel gewoon werken via de website…. Gelijk weer genezen na deze praktijken. En zoals ik hier lees komt dit vaker voor!
Bestelling annuleren
Een mooie aanbieding maken, genoeg op voorraad tijdens het bestellen en uiteindelijk de verkoop annuleren omdat het product niet leverbaar is.. ik vind dit volkomen kansloos en misleidend voor een bouwmarkt van jullie omvang!! Bestel het en lever het uit! Zwaar teleurgesteld in dit bedrijf!
Liever weggooien dan aan klant verkopen of geven
Ik wilde een krukboutje M5 kopen, kosten 2,95 per 15. 1 was genoeg, maar hele verpakking ook goed. Rek was leeg, maar er lag 1 los krukboutje nog in. Ik vroeg de (overigens vriendelijke) medewerker of er nog verpakkingen op voorraad waren. Helaas niet. Ik vroeg of ik de losse uit het rek mocht kopen. Dat kon niet, geen streepjescode en alleen volledige verpakkingen mogen verkocht worden. Vervolgens pakte hij het losse krukboutje. HIJ GAF AAN DAT DEZE NU WEGGEGOOID WORDT. Ik mocht hem ook niet gratis hebben, anders zou leidinggevende streng optreden. Je gelooft het niet maar echt waar, bij Bauhaus Hengelo 15 mei half 5. Het moet niet gekker worden.
Helaas slechte ervaringen met herstel binnen de garantie.
Helaas slechte ervaringen met herstel binnen de garantieperiode. De slang van de hogedrukspuit ging binnen 6 maanden kapot. Het betreft een los onderdeel.
We hebben contact opgenomen met de klantenservice maar zij kunnen geen slang opsturen. Nu moeten we deze grote en zware hogedrukspuit uit elkaar halen, een hele grote doos zoeken en hem dan opsturen. Dan gaan ze bekijken of het eventueel onder de garantie valt. Mocht dit het geval zijn dan krijgen we binnen 6 - 8 weken ons product retour.
Wij zijn zeer teleurgesteld dat een kapot onderdeel niet gewoon vervangen kan worden.
Let dus op als u bij Bauhaus een product koopt. Hun garantie is slecht en het kost u heel veel moeite om op een correcte wijze uw gelijk te halen.
Zeer teleurstellende ervaring met Bauhaus
Zeer teleurstellende ervaring met BAUHAUS.
Specifiek gele trechters besteld. Vervolgens verkeerde kleur ontvangen. Contact opgenomen en expliciet bevestigd gekregen dat het omgeruild zou worden.
Retour gestuurd zoals gevraagd (kost tijd en moeite), maar daarna bleef het stil. Zelf moeten navragen waar de nieuwe levering bleef. Toen bleek ineens dat het product helemaal niet leverbaar is en zelfs niet bestaat in hun assortiment.
Kort samengevat: foutieve levering + foutieve informatie + klant zelf laten opdraaien voor de afhandeling + geen oplossing of compensatie.
Dit is geen manier om met klanten om te gaan.
Verkopen pelletkachels maar geen…
Verkopen pelletkachels maar geen kachelpellets.
Ze waren op en er was geen voorraad.
Bauhaus liegt over voorraad en levertijden. Niks anders dan dropshipping
Bauhaus geeft van een elektrische radiator aan "100+ stuks beschikbaar en levertijd circa 2 à 4 werkdagen". Na aankoop wordt geen product geleverd. Bij navraag zegt medewerker klantenservice dat "levering door producent is vertraagd door toestanden in de wereld". "Maar hoezo", breng ik in, " U heeft toch een ruime voorraad van 100+, die is toch niet in drie dagen op?" "Tja, lastig, maar er treedt wel eens vertraging op met het bijwerken van de website. We zoeken naar een oplossing, u hoort nog van ons." Gewoon gelul, want je hoort daarna helemaal niets meer, zelfs geen excuses. Bauhaus doet gewoon aan dropshipping, krantenmisleiding met valse beloftes van levertijden. NIETS BESTELLEN DUS!
1 ster voor een paar mutsen van de…
1 ster voor een paar mutsen van de plant/schilderij afdeling. Vallen er een hele stapel zware schilderijen tegen mij aan. Ik viel bijna achterover,kon me gelukkig nog net staande houden. Komt er ineens uit het niets een "medewerkster"aangelopen ,zegt niks maar gaat samen met haar collega de boel weer terug zetten. Kijken mij verwijtend aan alsof ik er iets aan kon doen.
Geen vraag aan mij hoe gaat het mevrouw? nee maar kijken of er misschien een schilderij beschadigd is.
Schandalig !! Hoezo klantvriendelijk.
Snelle oplossing na beschadiging
Het bestelde badmeubel was beschadigd geraakt tijdens transport.
Dit gemeld bij klantenservice en binnen 1 week is dit opgelost met een nieuwe kast en spiegel.
Komt de afspraken helaas niet na
Ik ben normaal niet iemand die een reactie plaatst maar toch ga ik het doen omdat dit niet netjes is. Wanneer je daar langskomt om een offerte aan te vragen dan geven ze aan dat je het de dag daarna binnen krijgt. Nu is het 3 weken later en 5 telefoontjes later en wat je te horen krijgt is dat er morgen terug wordt gebeld. Ik ga maar verder zoeken want de serves is den hoorn valt toch tegen helaas…..
Op 7 janOnbetrouwbare levering en zeer slechte communicatieuari heb ik een bestelling…
Op 7 januari heb ik een bestelling geplaatst met een bevestigde leverdatum (9 januari). Zonder enige voorafgaande waarschuwing werd de bestelling later geannuleerd wegens geen voorraad.
Dat een product niet leverbaar is, kan gebeuren. Dat een levering wordt bevestigd terwijl het product blijkbaar niet op voorraad is, en de klant pas achteraf wordt geïnformeerd, is onacceptabel.
De terugbetaling is gestart, maar dit weegt niet op tegen de slechte communicatie en het gebrek aan betrouwbaarheid van het online bestelproces.
Voor mij is dit geen professionele service en absoluut geen reden om hier opnieuw online te bestellen.
Slechte kwaliteit houtpellets
Hout pellets gehaald uit Hengelo Bauhaus Met veel afval erin en plastic afval, zeer slechte kwaliteit. Bauhaus bedankt voor die rommel, er lagen onderdelen in de as la, dacht eerst van de kachel en na veel inforte gehaald over de kachel bleek in de houtpellsts rommel te zitten
Service zoals in oude tijden
We hebben de afgelopen jaren diverse malen spullen gekocht bij Bauhaus Venlo. Groot assortiment, heel goede prijzen en behulpzaam personeel. Helemaal tevreden dus. Maar vandaag was het helemaal top. We dachten een nieuwe afstandsbediening voor de Brilliant ventilator/plafondlamp te moeten bestellen omdat de onze na een val niet meer werkte. Twee medewerkers vonden het jammer om een nieuwe (relatief dure) afstandsbediening voor ons te moeten bestellen. Zij hadden een betere oplossing: zij hebben de oude afstandsbediening gratis gerepareerd. Het voelde als een warme douche.
In het algemeen zeer tevreden over…
In het algemeen zeer tevreden over bauhaus,
Nu de eerste flinke miskoop.
Vorig jaar rezult extra power bij bauhaus houtpallets gekocht, deze waren prima.
Maar nu, de rekord houtpallets zijn een een ramp.
De pellets branden slecht en hopen zich daarom op in de brandpot totdat deze overloopt. De verbranding is slecht en laat steenachtige resten achter op de bodem van de brandpot.
Ik stook al zo'n 15 jaar allerlei merken, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Tot 2x toe een product besteld die op…
Tot 2x toe een product besteld die op voorraad zou zijn volgens de site en tot 2x toe geannuleerd zonder reden.
Gebeld met klantenservice zouden dit nagaan en mij contacteren, maar ook hier helaas geen bericht.
Heel bijzonder en voor mij meteen de laatste ervaring met bauhaus....
Niet duidelijk advies gekregen dat de starter eraf moet trekken voor gebruik wou niks kapot maken
Advies gevraagd om een TL buis zonder Starter. Paar keer gevraagd zonder Starter de juiste maat omdat er 1 centimeter verschil in zat . ja meneer deze past dus 5 stuks gekocht. Kom ik thuis. Je raadt het al past het niet aan de TL buis zat een Starter aan . Dus 3 centimeter te groot. Terug gereden naar de Bauhaus. En de TL buizen in geleverd. Bij de info balie daar met de medewerker gepraat.Met de reden slecht advies van andere medewerker . De medewerker die mij heeft geholpen kwam wat voor slecht advies heb ik je gegeven. Ik had de oude buis mee genomen om de goede TL buizen mee te nemen . Dus ik zij dat de TL niet paste tegen de medewerker . Hij haalde de TL buis uit het doosje zat er een Starter aan. Hij keek mij aan en trok de starter er met een harder ruk er af . Nu past hij wel zij hij . Ik keek raar . Met een grappige toont zij ik dat had je wel even kunnen vertellen. Ik zij tegen de medewerker ik dacht het kapot ging maken als ik dat deed.Toen begon het diskussie met de medewerker dat ik maar moet weten dat ik de Starter zomaar de af kon trekken en dat het onkunde was en dat ik de eerste klant het niet wist. Dus mijn conclusie is koop WAT BIJ DE BAUHAUS maakt het maar KAPOT als het niet weet. BRENG het gewoon terug. Als een klant niet iets weet wees duidelijk dat de starter er af moet halen voor gebruik. Anders past het niet tussen de houder . Omdat ik duidelijk heb gezegd dat het om oude TL bak ging. Dus de volgende keer maar weer naar de kleine bouwmarkt daar maar iets meer betalen voor goed advies. Bedankt Bauhaus mij zie je niet weer. Maar doen toch met deze review daar zijn jullie te groot voor maar we zullen zien.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








