Beste heer H.P. Hooiveld,
Bedankt voor je bericht.
De beoordelingen op onze website kloppen wel degelijk, dat zijn allemaal authentieke reviews van onze klanten.
Alleen de beoordeling van jou, de heer Hooiveld, klopt helaas niet:
Wij hadden op de volgende 13 data mail-contact, wederzijds: 29/1/'18, 1/2, 8/2,11/2,28/3,29/3, 23/5,5/6,11/8,26/9,28/9,19/11 en als laatste 20/11/'18 waaronder vele updates en aan jou eerlijk meegedeeld dat het een vertraging was van 2 u. en 59 min (terwijl de aankomstvertraging minimaal drie uur moet zijn, volgens de wetgeving), die mogelijk door de luchtvaartmaatschappij werd gemanipuleerd.
De luchtvaartmaatschappij heeft overigens een uitspraak van de Inspectie Leefomgeving en Transport opgestuurd, waaruit blijkt dat zij, na onafhankelijk onderzoek, van oordeel zijn dat de luchtvaartmaatschappij geen compensatie verschuldigd is, voor jouw vlucht. De Inspectie Leefomgeving en Transport stelde de luchtvaartmaatschappij dus in het gelijk.
Het was daarom een zeer moeilijke casus, omdat de luchtvaartmaatschappij bleef weigeren cq bleef liegen en de vertragingsduur een punt van discussie bleek. We kunnen jouw boosheid en frustratie daarover zeer goed begrijpen, erg invoelbaar voor ons. Tegelijk scheppen wij graag eerlijke verwachtingen.
Dus des te blijer zijn we nu voor jou dat je toch jouw vergoeding hebt gekregen, ook al moest de rechter eraan te pas komen. Jouw doorzettingsvermogen kwam je hierbij goed van pas.
Zulke claimdossiers krijgen wij ook wel eens van andere claimbedrijven, dan lukt ons het opeens wel en een vorig bedrijf bleef erop vastlopen. Dat gaat soms over en weer zo. Gefeliciteerd met jouw compensatie, doe er iets leuks mee!
Fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Team Airline-Refund.com