alts.shop Reviews 

439
•
TrustScore 2 uit 5

1,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order never goes through in the past 6 months or so, they have some sort of ridiculous rule for your credit card and won't ever charge my cards correctly now. Orders are never successful, this place i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very satisfied with my order. Upon ordering over 200 NFA accounts, Hypixel unbanned accounts, and Mail Full access accounts, I have gotten my accounts without any problems at all. Everythi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scam, Bought full access account few months ago and it was fine until now, I can't access to account, i spend 15$ for what? I can't reset password, can't reset anything. and not even receiving Moja... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bought several SFA accounts and none of them are working. Currently waiting for a response to my ticket and if handled correctly, I'll gladly update my review accordingly. EDIT: Gave replacement ac... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Alts.shop is the #1 alt shop out there! Free replacements, private alts and lifetime warrenty on all our products. We even replace banne accounts and guarantee the cheapest prices you won't find an alts shop like alts.shop anywhere ;)


Contactgegevens

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

439 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,9

Alle reviews

(439)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not a single account really works

Not a single account really works. I'd like a replacement, please.

31 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo alts.shop

Antwoord van alts.shop

Hello there!

Thanks for ordering and we're sorry to see that your accounts didn't work as excepted. Our support always replies within 24 hours, guaranteed.

Could you please open a query on https://altswebsitee.selly.store/contact?

Kind regards,
Tom

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

scam

I apparently did NOT get my 25 SFA accounts ($3.75). I do feel like this is a scam. If this is not a scam, I do understand if there are any technical difficulties.

27 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo alts.shop

Antwoord van alts.shop

Hello there!

Thanks for ordering and we're sorry to see that your account's didn't work as excepted.

There were not technical difficulties but we'd like to help you further.

Could you please open a query on https://altswebsitee.selly.store/contact? We'll answer you within 24 hours.

Kind regards,
Tom

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

not working fa acc

Got the FA Account, Did not work, told me to change it's email and the website was down because of DDoS attacks, would like a refund or a working account.

7 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo alts.shop

Antwoord van alts.shop

Hello there!

Thanks for ordering and we're sorry to see that your account's didn't work as excepted or you failed to follow the instructions correctly.

Our website was NOT down due to a DDoS attack, are you sure you ordered from our site?

Could you please open a query on https://altswebsitee.selly.store/contact? We'll answer you within 24 hours.

Kind regards,
Tom

UPDATE: the customer bought a MFA but the mail server didn't work on the customer's location, we replaced the customer.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My honest opinion

Firstly, the shop is 100% no scam and usually will immediately email you your alts. However I rated it 4 stars because some alts did not originally work and for me to reach out to get new ones it was a hassle. Overall I believe the shop could improve if they had more support and community interaction.

9 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good experience

I had a problem buying a product, but in the same day, they helped me, and it demonstrates a super service.

27 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scam

scam, Bought full access account few months ago and it was fine until now, I can't access to account, i spend 15$ for what? I can't reset password, can't reset anything. and not even receiving Mojang emails which means that email was changed.

Customer service is not responding and i'm really mad. (other people who wrote 5 star reviews are bots or people form discord who got free 5 cent- 25 cent accounts if theyu wrote review so don't believe them)

16 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please do not buy unless you want to…

Please do not buy unless you want to get scammed. I purchased a full access email account and the account given did not even own minecraft. It was also previously logged into and changed password meaning it’s a reused account being sold. I contacted them and they said give me 2 days, it’s been a month and still no response.

15 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

"unbanned alts" all banned.

Bought 20x unbanned nfas and they were all banned.
I made a query to receive replacements or a refund and didn't get any response.
Bad.

12 april 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer