ANOTHER GIRL Reviews 

58
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just bought the Fluer knit tank top, it is great quality and I haven't seen something like it before. I feel like it runs a little small but I had sized up just in case and was perfect. Shipping was e... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought a dress to wear for my birthday dinner but it seems the sizing runs small. I chose to exchange it for the size up and posted the original dress back over a week ago. I have not received confirm... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Cute, well made clothes with original designs, my package arrive on time. Unfortunately, I need a different size, and returns/exchanges are too costly due to shipping rates since customers are respon... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a dress for my fiancée on Thursday 22nd May, she was planning on wearing it at a party the next weekend. We were sent someone else's order and told our order wouldn't be sent until we had sen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. ook in
  3. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

WE ARE ANOTHER GIRL - Established in 2020 and designed in Liverpool, our name is derived from a Beatles song because fashion and music go hand-in-hand. We combine nostalgic references with contemporary influences to bring you collections to treasure beyond the season. We’re a design-led womenswear label who make responsible clothing for bold, free–spirited women. Combining our sustainability values with conscious social initiatives we’ve made it our mission to make better choices throughout every step of our journey.


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

58 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(58)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous items and was sent a dress for…

Gorgeous items and was sent a dress for free to which I love! Thank you so much

21 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Beth,

Thank you for taking the time to leave us a review ! We really appreciate your positive feedback and will be sure to pass this onto our customer service team.
We hope to see you again soon !


Kind regards
Erin

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received the order

Never received the order, or a response to numerous emails trying to contact customer service despite being over a month.

22 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi,

Thank you for taking the time to leave us a review, we appreciate all feedback. We are so sorry to hear that you have not received your order. Regarding no response to your emails, we are unsure of your order number/name/email so we can neither confirm or deny your emails being ignored. Please check your spam/junk folder to make sure our response has not made its way into there.

Apologies for the inconvenience, please contact us at ( customer.service@anothergirl.co.uk ) to further investigate the issue with your parcel !


Kind regards
Erin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

looove both tops

looove both tops! fabric feels good, they’re comfortable, and I got so many compliments

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Jk,

Thank you for taking the time to leave us feedback ! We really appreciate this and will be sure to pass this onto our customer service team. We hope to see you again soon !

Kind regards
Erin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Genuinely the nicest customer service

Genuinely the nicest customer service, I accidentally put a personal item in my package and they emailed me and returned it to me. They could have very easily ignored it but they made sure to return it to me!

25 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Aimee,

Thank you for taking the time to leave us feedback ! We really appreciate this and will be sure to pass this onto our customer service team. We hope to see you again soon !


Kind regards
Erin

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a knitted vest top

Ordered a knitted vest top. It arrived, quality was poor and unworthy of the price so decided to return.

They have a policy that they do not pay for return costs, and they require you to pay for tracked delivery, which means that to return my item it cost me £9. Feels pretty ridiculous considering I wouldn’t have had to return it if the item had been good quality. I’ve never had it cost me that much to return something before.

They give you 15 days to return (normal) but take ages to send you information about how to return, rather than include that information publicly available as they should. All in all a very difficult return process that has left me out of pocket for no good reason.

Also very annoying how much they pester you with emails. I will be unsubscribing and will not shop here again.

8 april 2024
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Sabrina,

Thank you for taking the time to leave us a review, we appreciate all feedback. We are so sorry to hear that you are unhappy with your recent purchase with us, we hate disappointing our customers.
About our returns policy, we do have our returns portal linked on our website for easy returns. We do not cover returns costs as we advise customers to handle their own returns however if you contact our customer service team with any issues once you have received your parcel, then we will work on resolving the issue immediately.


Kind regards
Erin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SO GOOD!!!!!!!

3 april 2024
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi ,

Thank you for taking the time to leave us positive feedback , we love to hear from our customers. We appreciate all feedback and will be sure to relay this onto our customer service team!
We hope to hear from you again soon!


Kind regards
Erin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High quality and distinctive design

Great fabric! received exactly the item as depicted on the website, really good quality. Great design, just perfect! Thank you! :)

16 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Shereen,

Thank you for taking the time to leave us positive feedback , we love to hear from our customers. We appreciate all feedback and will be sure to relay this onto our customer service team!
We hope to hear from you again soon!


Kind regards,
Erin

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely terrible company

Absolutely terrible company, do not buy from them. Made a big order, they never sent the one item that I really wanted, and the quality was so poor I returned almost everything else which was very expensive due to return shipping. On top of that they had the audacity to charge me for customs and duties on the return, which is ridiculous. This has been the worst experience I’ve ever had. They’ve done nothing to try and rectify the situation

25 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi E K,

Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate all feedback from our customers. Firstly we would like to apologise for the missing item. Unfortunately we do not cover or reimburse these charges, however we do issue a refund for all items in your order once it has been returned at our warehouse.
Apologies for any inconvenience caused.


Kind regards,
Erin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Small Brand

Just bought the Fluer knit tank top, it is great quality and I haven't seen something like it before. I feel like it runs a little small but I had sized up just in case and was perfect. Shipping was extremely quick and came faster than expected so got to wear it sooner. Love supporting small brands, especially ones that care about sustainability, and can't wait to see what else they make.

15 maart 2024
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Rajwinder,

Thank you for taking the time to leave us positive feedback , we love to hear from our customers. We appreciate all feedback and will be sure to relay this onto our customer service team ! We hope to hear from you again soon !

Kind regards,
Erin

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No free returns

I ordered a dress from this company which was nice, but the fabric wasn't the quality I was expecting for what I paid. When I returned the item, not only did I have to pay for tracked shipping but they also didn't refund me the original postage I paid for delivery in the first place. I ended up being out of pocket £12.10 just because the product wasn't right for me.

12 maart 2024
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi MM,

Thank you for taking the time to leave us some feedback. We appreciate all feedback and will be sure to relay this onto our customer service team ! Our team have contacted you via email with a link to our returns policy page with more information about refunds/returns.

Kind regards,
Erin

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Way overpriced for the Poor Quality

The assembly and stitching was very poorly done. You can see areas where it is visibly uneven. I tried to reach out and address with the team but to this day have not heard anything back. Certainly not with the money. The quality is not there.

13 maart 2024
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Emily,

Thank you for taking time to leave us this feedback. Firstly, we are so sorry to hear this. Unfortunately we can not seem to find an email from you, so a member of our customer service team has contacted you via email and hope to work on resolving any issues.


Kind regards
Erin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Material

Great Material, cool Design and good Quality, fast shipping! Loved it. Unfortunatly the item was packed in a plastic bag.

27 februari 2024
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Cara,

Thank you for taking time to leave this review, we appreciate all feedback from our customers and will be sure to relay this with our customer service team. We hope to see you again soon !

Kind regards
Erin

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not worth it

For $150, this dress is not worth it. The seams are poorly made and look lumpy. The fact that return shipping is not included is an issue.

19 februari 2024
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Emily,

Thank you for taking the time to leave this review, we appreciate all feedback from our customers. We are so sorry to hear you had this experience with us , we hate disappointing our customers ! Unfortunately we do not cover shipping cost or create free return labels for customers outside of the UK, this information is listed on our website. Apologies for any inconvenience caused by this matter.


Kind regards,
Erin

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still not received my item

Still not received my item, was ordered on the 12th of February for next day delivery. It’s now 2 weeks later & still not received item and not received a response from company

12 februari 2024
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Beth,

Thank you for taking the time to leave this review, we love to hear all feedback from our customers. We are so sorry to hear that you had this experience with us! Our customer service team have contacted you regarding this issue and are currently investigating this matter. We apologise for any inconvenience caused, we hate disappointing our customers.

Kind regards,
Erin

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The quality is not really good

The quality is not really good, the colors are too bright and I had to pay an expensive delivery charges + duty.

26 februari 2024
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Sarah,

Thank you for taking the time to leave this review, we love to hear all feedback from our customers. We are so sorry you had this experience with us, our website mentions that local taxes may apply when shipping to customers in Ireland and in the EU. Please feel free to contact our customer service team at (customer.service@anothergirl.co.uk) if you have any questions or if you need help regarding any other issues.

Kind regards
Erin

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

1 of 3 items is good…1 canceled by Another Girl, 1 too small

Really sad that one of the items was shown as available and was not available… I appreciate that I was refunded quickly, but sad that the inventory account was incorrect and I couldn’t get the item as planned. I am also returning one of the other items because it’s too small, and I’ve ordered the next size up.

19 februari 2024
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Wendy,

Thank you for taking the time to leave your review, we appreciate all feedback from our customers. We are so sorry you had this experience with us, we are currently working on making sure all of our stock is correct on our website so that our customers do not experience this issue with us.
Apologies for any inconvenience caused.


Kind regards
Erin

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Received the wrong size and I requested…

Received the wrong size and I requested a return and have yet to hear back

9 februari 2024
Logo ANOTHER GIRL

Antwoord van ANOTHER GIRL

Hi Victoria ,

Thank you for taking the time to leave your review, we appreciate all feedback. We can see that there has been a confusion regarding sizes. All our sizes are UK based. Our customer service team have sent you an email with a link to our website showing our size guide.
Regarding your return request, we can see that your request was approved. You will receive an email once your parcel has arrived at our warehouse and is processed.
Apologies for any inconvenience caused.


Kind regards
Erin

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer