Beautyrest Reviews 

240
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We could not have had a more positive experience. From the Warrantee Claim being accepted to the delivery being completed was all wonderful. Expect 5-7 days to hear back from warrantee submission?... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

the delivery from RXO was terrible. Cancelled at the last minute, on the first scheduled delivery date. The next available time was six days away after waiting two weeks already. Another day off work,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I chose to buy direct from beautyrest, as the delivery and haul away we’re free. It did take many weeks before ultimate delivery, but the service was “White Glove”. Very professional. I purchased... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery cancelled after scheduling off work. Delivery cancelled again after taking off work again(!). Single order split into two deliveries on different days. How many times to we have to take... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Slaapkamermeubilair winkel
  2. ook in
  3. Beddenwinkel
  4. Bedwinkel
  5. Matrassenwinkel
  6. Meubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Beautyrest® has spent over 100 years innovating luxury sleep products designed for personalized comfort, motion separation, and individualized support. Its mattresses feature Pocketed Coil® Technology for durability, pressure relief, and reduced motion transfer, helping partners sleep soundly without disturbance. With a wide range of mattress types, firmness levels, and features, Beautyrest offers options for back, side, and stomach sleepers. Beautyrest products are made with premium materials, including CertiPUR-US® certified foams that are free from harmful chemicals and meet low-VOC indoor air quality standards. Select models include cooling fabrics, cool-to-touch covers, latex, memory foam, and high-density foams for enhanced comfort and temperature management. Customers can shop Beautyrest mattresses, pillows, and adjustable bases online or in-store. Benefits include White Glove Delivery, expert setup, old mattress removal, a 100-night in-home trial, hassle-free warranties, and free shipping and returns.


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

240 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(240)

215 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mattress is working out well!

Good detailed descriptions on the website. Ease of ordering appreciated. Love the white glove delivery and disposal of my old mattress! That in itself is fantastic! Mattress is working out well too. Very comfortable and relieves my hip pressure point pain.

6 september 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I had to inquire about when the item…

I had to inquire about when the item was being delivered and the was told the company needed the delivery address. No one asked me they were missing that information before I reached out. Once I did, it was a quick response.

31 augustus 2026
Logo Beautyrest

Antwoord van Beautyrest

Hi there, thank you for taking the time to review your Beautyrest experience. Your feedback is valuable to us. We are sorry to hear that you were not originally contacted about your delivery address. But we are happy to hear that this information was corrected and that your experience went smoothly after that. If you would like to share more with us, feel free to reach out to our team directly through the Contact Us page on our website with any questions, comments, or concerns.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy ordering

Easy ordering. Great delivery. They kept me informed throughout the process. The individuals that delivered were very friendly and professional. We love the mattress.

29 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautyrest honored warranty.

Beautyrest responded to my warranty request quickly and with a replacement mattress at no charge. Free delivery included removal of the old mattress. 100% happy with their customer service.

2 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Perfect Choice!

I originally thought of going to retailers to look at their mattresses and decided to look at beautyrest.com. I have been looking at getting a new mattress for probably close to two years and it’s just something I did not want to have to go out and deal with. On the Beautyrest website, I was able to take the mattress quiz and narrow down what I needed as I have arthritis in my hips and shoulders. I spent a long time reading reviews and looking through mattresses. I really didn’t want something that was super expensive ($2,000+) because who knows, I might want a different mattress 5 to 7 years down the road. There was a wide range of prices anywhere from low 100s to thousands. The big sell for me was the fact that they offer the white glove delivery service. Everywhere I looked at mattresses, it seemed that they were charging anywhere from $100-$300 to bring the mattress into your house, set it up and haul away your old mattress. With beauty rest, they did all of this in their white glove delivery service that was included in my mattress purchase. I had looked at retailers and the same Beautyrest mattresses were being charged for delivery and haul away although the mattress price was exactly the same as it was on beautyrest.com. I received my new mattress 4 days after a left hip replacement and it has been wonderful not to sink in every time I sit down! I went with medium since I sleep on both my back and side and the first thing I noticed was no pain in my shoulders each morning. Although I was a bit skeptic buying a mattress online without trying, Beautyrest has a great trial period without the huge costs if you need to change. There’s a lot of small print on other websites you can buy from that make it almost unbearable to even consider returning or exchanging a mattress. Luckily, I’ve had 12 restful nights so far even babying the new hip!

23 augustus 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The delivery company scheduled the…

The delivery company scheduled the delivery for 9/17 then a few days before they rescheduled for 9/18. I am out of town that day so I called and they scheduled for 9/17 then 5 minutes later rescheduled, I called back and rescheduled for 9/17 then they rescheduled. This happened a total of 5 times. I then scheduled it for 9/24 because it was too late to schedule it for 9/17. They then rescheduled for 9/18 three more times. If the mattress does not arrive on 9/24 I am canceling the order. Xro delivery is terrible.

31 augustus 2026
Logo Beautyrest

Antwoord van Beautyrest

Hi there, thank you for taking the time to review your Beautyrest experience. Your feedback is valuable to us. We are sorry to hear that you are having a negative delivery experience and that the process has been difficult. If you would like, we encourage you to reach out to your retailer to escalate your concerns to their management or corporate team so that they can reach out to RXO on your behalf and make sure this sort of circumstance is resolved and so that it is prevented in the future. If you would like to share more with us, feel free to reach out to our team directly through the Contact Us page on our website with any questions, comments, or concerns.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I should’ve been the chance to upgrade…

I should’ve been the chance to upgrade the mattress and purchase one from the store so I could see it rather than having to take a replacement that I don’t even get to see until it comes here and I can’t send back if it’s wrong

25 augustus 2026
Logo Beautyrest

Antwoord van Beautyrest

Hi there, thank you for taking the time to review your Beautyrest Mattress and your experience. Your feedback is valuable to us. We are very sorry to hear that you are dissatisfied with the warranty replacement process. However, our policy is that if the mattress was purchased directly from us at Beautyrest, we do not authorize warranty claim upgrades from third-party retailers. However, you are encouraged to try the offered mattress in the store first before agreeing to the warranty replacement so that you know you will be comfortable on the mattress. We apologize for the inconvenience, but we want you to get the wonderful nights of sleep that you deserve. If you would like to share more with us, feel free to reach out to our team directly through the Contact Us page on our website with any questions, comments, or concerns.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect mattress

Perfect mattress, firm and accurate according to description, for my platform bed. Thank you!

28 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend the Down Alternative Pillow

After sleeping on a Beautyrest black pillow at my daughter's I had to buy one for myself. The "black" version was not available so I ordered the "Beautyrest Deluxe Down Alternative Pillow". The pillow has not disappointed. It is great for side as well as back sleeping. I'm considering buying a few more because they are so nice and comfortable. Highly recommend!

26 augustus 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Incredibly disappointed with how…

Incredibly disappointed with how quickly the indentions started showing from where we lay. We've had it less than a year.

22 augustus 2026
Logo Beautyrest

Antwoord van Beautyrest

Hi there, thank you for taking the time to review your Beautyrest Mattress. Your feedback is valuable to us. We are very sorry to hear about your experience. If your mattress has begun to sag, it may have a manufacturing defect. If that is the case, we encourage you to reach out to your retailer to begin the warranty claim process. If approved, you may qualify for a replacement mattress, which should help give you the wonderful nights of sleep that you deserve. If you would like to share more with us, feel free to reach out to our team directly through the Contact Us page on our website with any questions, comments, or concerns.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from BeautyRest

As the company where the mattress was purchased refused the warranty as they no longer sell BeautyRest, the mattress was replaced without question after photographs were sent to Serta as requested.
The mattress was scheduled soon after with the equivalent mattress originally purchased -
the Series 4 Plush Pillowtop.
This mattress is so comfortable and is to be recommended!

20 augustus 2026
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Your Warranty is great

Your Warranty is great

13 augustus 2026
Logo Beautyrest

Antwoord van Beautyrest

Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear you had a positive experience with our warranty. We truly appreciate your support.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer