Zelfs 1 ster zijn ze nog niet waard!
Zelfs 1 ster zijn ze nog niet waard!
Ze zouden ons pannendak impregneren, pannenlatten vervangen en de schoorsteen aansmeren.
Na hun "werkzaamheden" grote lekkages ontstaan bij ons en bij de buren.
Meerdere malen geprobeerd een afspraak te maken. Afgescheept met smoesjes.
Wat een prutsers! Ook de schoorsteen bleek afgemeerd te zijn met een brandbaar (!) Materiaal.
Ander dakdekkersbedrijf ingeschakeld. Dankzij het prutswerk van Benelux (tegenwoordig ECO dakwerken) hebben wij ons volledige dak inclusief dakplaten, en latten moeten laten vervangen.
Hebben een advocaat in de hand genomen, dit loopt nog.
Ga niet met deze oplichters in zee!!!







