Een 10 voor klantenservice
Via BOL een bureaustoel aangeschaft bij dit bedrijf. Twee keer pech gehad met een onderdeel van de bureaustoel wat kapot ging en twee keer kosteloos vervangen! Als je mailt krijg je direct mail terug en ook toen een onderdeel wat langer duurde om te versturen werd ik op de hoogte gehouden. Ook zo fijn dat er losse onderdelen kunnen worden besteld die je snel kan vervangen en niet de oude stoel uit elkaar moet halen en weer moet retourneren.






