Mijn ervaring
Het intake gesprek was duidelijk en was een prettige ervaring.
Eigen shuttle taxi van en naar het vliegveld en kliniek.
Een goede begeleiding tijdens de dagen daar. Altijd bereikbaar voor vragen.
Duidelijke uitleg hoe de behandeling in z’n werk gaat. En goede nazorg.






