Tower Trophies Reviews 

330
•
TrustScore 5 uit 5

4,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Called in a panic to get a trophy replaced/ engraved that was missing, within two days time for an repeat event. Called and spoke to helpful staff Ed and then Vivien who spend the morning locating th... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Firstly may I say I have no connection with this company but have had my trophies here 3 or 4 times now and they're brill .......very competitive prices , good range and stock and really quick deliver... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks very much for providing an excellent trophy for a surprise for my wife. Our Bowling Club in now to stingy to give out trophies that can be kept so I decided to purchase an identical one that h... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

At such short notice, Tower Trophies delivered a very good service. Vivian (apologies if spelled incorrectly) was brilliant, keeping me informed via email and was always available on the phon... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sportprijzenwinkel
  2. ook in
  3. Cadeauwinkel
  4. Voetbalwinkel

Geschreven door het bedrijf

Committed to Exceptional Customer Service for almost 50 years. More than 15,000 "in-stock" designs engraved and dispatched in four days to regular returning customers throughout the UK, Europe and The World. Become part of the family! Tower Trophies is Britain's Biggest Trophy store and is a favourite supplier for hundreds of Sports Leagues across Britain. A full service supplier of Sports Trophies with in-house engraving and personalisation facilities.


Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

330 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,9

Alle reviews

(330)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

excellent service

I am absolutely thrilled with the products and service receiv4ed from Tower Trophies and I would highly recommend them.

19 oktober 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant ......get your trophies here

Firstly may I say I have no connection with this company but have had my trophies here 3 or 4 times now and they're brill .......very competitive prices , good range and stock and really quick delivery , just very tidy Ho est people / firm in general .......don't hesitate try them out yourself

18 oktober 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

Really pleased with the quality of the item and the engraving. Delivery was well ahead of schedule.

26 september 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

come to my rescue

I need it to trophies very quick and looked on the website found what I wanted it was easy and they kept me informed all the way to delivery which was excellent .

19 september 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trophy order - September 2016

Thoroughly recommend this company. The quality of items ordered was very good. They kept me updated throughout the order process, so I knew exactly when delivery would take place. A speedy delivery too as well as a fantastic customer service.

13 september 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

THE BEST!!

Been using Tower Trophies for about five years now and the service is magnificent. Website is easy to use and the staff on the end of the phone are always happy to help. Won’t go anywhere else and couldn’t rate them highly enough. No hesitation in recommending Tower Trophies.

12 september 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lasting Trophy

Thanks very much for providing an excellent trophy for a surprise for my wife. Our Bowling Club in now to stingy to give out trophies that can be kept so I decided to purchase an identical one that has been personally engraved for my wife to keep.
An excellent purchase. Will make similar purchases in the future, providing we win more completions!

8 september 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

My original choice was unavailable but was substituted by a higher priced product at no extra cost to my league. Great email updates throughout the process and delivered safely to timescale, well done all, cracking customer service

4 september 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good product and service

Not the quickest service but I was kept up to date at every point. Pricing reasonable and competitive.

21 augustus 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Tower Trophies

Antwoord van Tower Trophies

Thank you for taking the time to review our service which is very positive and helpful.

With regards the speed of service you chose our SNAIL service which clearly states that delivery is within 21 days. It appears that your dispatch was made 7 days after you placed your order, in ample time for your stated Presentation date of the 7th October, and 14 days sooner than expected.

We are only able to offer the LOWEST PRICED trophies on the web and FREE DELIVERY by utilising and planning our production facilities in the most efficient way, SNAIL is designed to fill the down times when no particular urgency is required.

Please be assured that the overwhelming majority of our customers select our FOUR DAY DISPATCH service which is fully tracked and delivered NEXT DAY within a 1 hour delivery window. We continue to offer this premium service FREE of charge on all orders over £85.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointed

Original order made with delivery date on Wed and never changed after engraving query. At 16.50 on Wed (on day of delivery) I received an email telling me that the delivery date had been changed to Friday, which was the day I needed the trophies for. Very unacceptable. Have now to make other arrangements for delivery of the trophies to their recipients.

14 augustus 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Tower Trophies

Antwoord van Tower Trophies

Thank you for taking the time to review our service. Our team takes every review very seriously and any order that does not appear to receive a 5 Star service is investigated fully.

In this case you placed your order on Wednesday 3rd August for a presentation planned for Friday 12th August. When we processed your order we gave you an initial forecast delivery date of Wednesday 10th August in line with our policy of engraving and shipping in four working days. You are advised at this time that this can change, usually in relation to things beyond our control, but we always keep your stated presentation date in mind.

Our engraving department identified that you had made a mistake with the entry of your engraving instructions and contacted you to clarify your requirements. You responded after close of business on the 8th August and we acknowledged this on the 9th August. Your order was then passed for engraving and production

At this time it was judged that, despite the query regarding your engraving instructions, we would still be able to reach the original forecast date and all efforts were made to ship your order that day. Unfortunately our quality control department pulled the order at the last moment as one of the trophies did not meet our standard.

At this time you should have received a notification that this had happened - we did not do this.

The situation was exacerbated by the fact that all stocks of the rejected product were sold out and replacements were ordered for delivery on 10th August. Part of the purchase order containing this product was misdirected by our carrier and caused us a further one day delay. At this point we were aware that we would not now be able to deliver this order until 12th August which was the actual day on which you intended presenting the awards. You were advised accordingly.

Your order was completed for dispatch on the 11th August and sent on an upgraded courier service to ensure that it reached Stirlingshire, Scotland as early as possible the following day.

Your order was delivered to your home at 14;19 on Friday 12th August.

I have concluded two things.

Firstly, given the time restraints, a perfect storm of unforeseen problems took two of the 4 working days that we allow for engraving, production and dispatch which resulted in us needing to deliver on the day of Presentation which sometimes is unavoidable but is never desirable. On this occasion the ambiguity with your engraving instructions caused a delay but we were able to respond quickly to this and it did not influence the delivery date change.

Secondly, whilst we were corresponding regularly with you we missed two key notifications which would not have altered the outcome but would have kept you better informed. As a result of this we have further improved the reporting facility and given the QS department direct access to reporting.

Finally, as a team, we aim to impress every customer every time and on this occasion you judged that our service was not the 5 Star Quality that we aspire to. We are sorry that this is the case and hope you can see the lengths that we go to as part of our continuing improvement policy to ensure that it does not happen again.

We are grateful for your business and hope that you will try us again in the future

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding Service

Tower Trophies was the only company I could find that would deliver to New Zealand at reasonable charges. Tower Trophies organised everything for me, double checked all details and kept in contact with me so I knew what was going on. All packages arrived in one piece thanks to great packing and they arrived on time. I will definitely be using Tower Trophies again next year.

13 augustus 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Junior cricket trophy

Ordered a cricket trophy and the service I have received has been excellent.
Good price in comparison to other websites, continuous emails throughout the processing and delivery stages, and upon its arrival the product was as described and very well packaged ensuring safe transit.
Very refreshing for a company to ensure customer satisfaction on delivery before taking payment.
Would use again and certainly recommend.

12 augustus 2016
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer