Goedemorgen, Kan ik mijn geld terug krijgen ?? Ik vind bijna 3 maanden wachten op een lineaal wel erg lang, ik heb ook geen track en trace code gekregen en sinds 27 december 2023 nog niks van ju... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Aankoop massagepads, Bestel #7627 , 1 kopen, 1 gratis. Wat een waardeloos prulding, werkt na 1ste maal niet meer! ondanks "onmiddelijke verzending" 4 weken onderweg... Geen antwoord op klachtenmail... Toon meer
Schandalig! Koe met warrig kapsel besteld, zag er prachtig uit op de afbeelding. Krijg ik een mini koeiekop met plastic spaghetti op de kop, en een paar maïskolven als hoorns. En, nog erger, retourn... Toon meer
Men plaatst negatieve revieuws niet, reageert niet op mails over het geleverde produkt. Had super wipe poetsdoeken gekocht, de maat klopt niet met de bestelde doekjes. Ontving geen poetsdoek maar eer... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Mensen keken ook naar
Dit is een onbetrouwbare website. De 2 positieve reviews lijken door Chat Gpt geschreven te zijn.
Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben. We hadden een spel besteld, maar hebben niets ontvangen. De tracking op de website lijkt fake. Ik ben benieuwd of we ooit iets zullen ontvangen. Maar ik raad iedereen sterk af om iets te bestellen.
NIET BESTELLEN
NIET BESTELLEN! Mooie foto's van het artikel die achteraf van een ander van Pinterest waren gepikt. Ik dacht leuke hooglander van wilgentenen te hebben gekocht, maar kreeg een klomp plastic, zag er niet uit en was niet wat ik besteld had. Maar zat niet zoals beloofd een retourbon bij, op website nergens te vinden. Blijkt man in het buitenland (China) te zijn en zonder retouradres kan je dus niet binnen de 14 verplichte dagen retourneren. Pakketje heeft adres van logistieke organisatie in Amsterdam die er dus niets mee te maken heeft. Vele mailtjes met verzoek om retouradres maar je raadt het al dan hoor je niets meer......
1 ster is het nog niet waard.
1 ster is het nog niet waard.
Moest verboden worden dat zoiets kan.
Bestellen, betalen en geen levering.
Verschillende mailtes verstuurd maar totaal geen reactie.
Kan iemand van Trustpilot hierin niks betekenen.
Aangifte doen van oplichting
In alle opzichten…SLECHT: NIET BESTELLEN!!
Na anderhalve week je bestelling ontvangen en ook nog eens iets wat ik niet besteld heb. Het bleek dus uit China te komen! Dus meteen willen retourneren maar omdat badkleding niet geretourneerd mag worden, zat er geen retourformulier bij. Email gestuurd naar de klantservice. Geen reactie. Daarna contactformulier ingevuld op de website voor verzoek contact. Weer geen reactie. Inmiddels een week later weer een e-mail gestuurd. Eindelijk na 2 dagen reactie dat ik toch het verkeerde product kon retourneren (naar een raar en uitgebreid adres in China) en geld teruggestort krijg. De retourzending valt onder eigen je verantwoordelijkheid en voor eigen kosten (€ 12,50 frankeerkosten!!!) terwijl jij er niets aan kan doen dat jij iets ontvangen hebt dat je niet hebt besteld. Snel verdiend dus voor Bidos en niet betrouwbaar.
De eerste en laatste keer dat ik hierin trap.
Krultang besteld en betaald
Krultang besteld en betaald. Niets ontvangen, geen bericht op gestuurde mail. Niet telefonisch te bereiken. Ben dus opgelicht.
Erg slecht
Erg slecht! Weken geleden een bestelling gedaan, niet ontvangen. Een mail gestuurd om dit te melden, er kwam geen antwoord helaas, niet netjes.
2 Dagen later lag de bestelling in m'n brievenbus, helaas ipv 3x maat m, hebben ze 3x maat L gestuurd.
Ik neem de moeite niet meer om contact op te nemen, krijg geen respons en kan geen telefoonnr vinden.
een ster vind ik zelfs teveel !
een ster vind ik zelfs teveel !!
Product besteld maar lijkt in de verste verte niet op het product die bidos aanbood . Het gaat om de stieren kop van riet .
Gevraagd om retour info en krijg een heel verhaal dat het product was afgeprijsd en daarom geen recht hebt . Terug gereageerd dat het totaal niet het product is die ze aangebiden hebben , maar helaas geen reactie meer … ik zie dit als oplichting
besteld in maart, na maanden geen reactie
besteld in maart, al 3x gemaild naar klantendienst, geen reactie, geen terugbetaling.. Geld kwijt dus , geen goede ervaring.
Ik bestelde Kattenspeeltje
Nooit bestellen!😡
In het begin prima contact, snelle reacties. Mijn fout zelfs hersteld. Nieuwe bestelling gedaan, betaald. Zie via mijn account dat order is geannuleerd. Gemaild, keurig geantwoord maar daarna werd het niet vriendelijker. Order was op mijn verzoek geannuleerd, geld zou al teruggestort zijn. Ik heb niets geannuleerd en geen geld gezien. Staat er opeens dat order is geleverd! Zelfs track en trace...en je raadt het;ik heb niets ontvangen. Mail gestuurd maar geen reactie meer! Zij zijn verplicht mij te compenseren in deze. Ook al. Ligt de fout bij de bexorger of een buur die het heeft gehouden. Maar helemaal niets!! Dag geld, dag jurkje...niet bestellen dus!!
Men plaatst negatieve revieuws niet
Men plaatst negatieve revieuws niet, reageert niet op mails over het geleverde produkt. Had super wipe poetsdoeken gekocht, de maat klopt niet met de bestelde doekjes. Ontving geen poetsdoek maar eerder een brillendoek. Als ik het uitwring is het nog een walnoot groot. Zeer teleurgesteld en te veel betaald.
T.Peeters
Besteld, betaald en niet geleverd !!
Op 26 juni 10 "super wipe" doekjes besteld en betaald.
Enige dagen later bericht ontvangen dat deze waren verzonden naar bezorgadres.
Tot op heden niets ontvangen. Bedrijf niet bereikbaar.
Pure oplichterij !!
4 mnd geleden bh,s besteld moet ze nu…
4 mnd geleden bh,s besteld moet ze nu nog krijgen. Klantenservice zou het uitzoeken zijn nu schijnbaar nog bezig. Ze beantwoorden je mail gewoon niet meer.
Dit schijnt dus heel vaak voor te komen.
Wel betalen maar niets krijgen… en kun je ze bereiken nee dus…
Bh's besteld op 28 maart
Bh's besteld op 28 maart, je moet direct betalen. Na 2 weken in de mail een bericht dat mijn pakje in een sorteercentrum in de buurt is. Daarna werd het stil. Eind april de eerste mail gestuurd dat ik niets ontvangen heb, Bidos vind dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de verzending. Paar keer heen en weer gemaild dat ik geduld moet hebben of zelf bij een post.nl punt moet navragen of mijn pakket daar is. Eind mei gemeld dat zij in gebreke zijn en ik mijn geld terug wil. Helaas tot op heden niets ontvangen (geen pakket en geen geld retour).
Let op als je via BIDOS gaat bestellen!!
Op13 april heb ik een bestelling gedaan op deze site. Tot op heden nog niks ontvangen. Volgens de track & trace afgeleverd, maar ik heb niks gekregen. Volgens Bidos is "netjes" elders afgeleverd maar ze hebben geen informatie waar. In eerste instantie reageerde de klantenservice snel en vriendelijk. Toen ik ze heb laten weten dat ik de bestelling nooit ontvangen heb waren ze niet meer zo vriendelijk. En wat "grappig" is in de bestelstatus staat "Geen bestelling ontvangen , laat ons dat weten. Ik laat ze weten , vervolgens doen ze niets met deze informatie. Wellicht bij hen bekend dat het vaak fout gaat.
Op hun website staat dat je ook telefonisch contact met ze kunt hebben maar er staat nergens een telefoonnummer op. Alleen het contactformulier.
Inmiddels meerdere malen contact gezocht waar mijn pakket is, maar ze reageren niet meer op mijn e-mails. Ik heb gevraagd om intern onderzoekt te starten om achter halen waar mijn bestelling bezorgd is maar ook niets meer gehoord. Ik heb gevraagd om mijn geld terug te storten op de rekening waarmee betaald is maar hierover ook geen reactie.
Ik ga dus nooit meer via dit bedrijf bestellen.
P.s.
Ik lees toch wel dezelfde ervaringen met Bidos. Wellicht iets voor het programma Radar.
Product nooit gekregen en krijg maar…
Product nooit gekregen en krijg maar geen contact. Begin april een product gekocht en redelijk snel de track en trace link ontvangen. Op een gegeven moment stond daar dat het artikel bezorgd was bij een postkantoor in de buurt. Maar geen idee welke! Ik mailen en het contactformulier invullen maar geen reactie. Een week later stond in de track en trace dat het product zelfs bezorgd was. Nou, niet bij mij in elk geval! Weer gemaild en contactformulier ingevuld. Inmiddels heb ik drie keer gemaild en drie keer het contactformulier ingevuld, maar nog steeds geen reactie. Het is inmiddels vier weken geleden na mijn eerste vraag die is opgestuurd en ik ben bang dat ik nooit meer reactie ga krijgen, het product nooit meer terug ga zijn en 30€ kwijt ben. Ik ga hier dus nooit meer bestellen.
Wacht al bijna 3 maanden!!
Ik heb op 24 februari een bestelling gedaan op deze site. Tot op heden nog niks ontvangen.
In eerste instantie reageerde de klantenservice snel en vriendelijk. Mijn pakket is 6 weken onderweg geweest en werd toen volgens de track & trace afgeleverd, maar niks gekregen. Contact gezocht, volgens de klantenservice was mijn pakket niet opgehaald bij het afleverpunt, nooit bericht gehad dat het daar lag en ook zou het thuis afgeleverd worden. Ze zouden het opnieuw versturen als ze het pakket retour zouden hebben.
Inmiddels meerdere malen contact gezocht waar mijn pakket is, contact is niet meer zo snel en ook niet vriendelijk.
Ze hebben toegezegd dat ik mijn geld terugkrijg als mijn pakket retour is. Ik wacht inmiddels alweer een 7 weken….
Ik ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten
Ik heb onlangs de Flawless mascara…
Ik heb onlangs de Flawless mascara gekocht en ik kan eerlijk zeggen dat het de beste mascara is die ik ooit heb gebruikt! Ik was een beetje sceptisch over de kwaliteit, maar ik ben blij dat ik het heb geprobeerd.
De mascara geeft mijn wimpers een fantastisch volume en lengte zonder dat het er klonterig of cakey uitziet. Ik heb altijd moeite gehad om een mascara te vinden die niet alleen mijn wimpers voller maakt, maar ook de hele dag blijft zitten. Flawless doet het allebei!
De deal van 1+2 gratis maakte het nog beter. Ik kon niet geloven dat ik zo'n geweldige deal kreeg voor een product van deze kwaliteit. Ik was ook onder de indruk van de snelle verzending en de uitstekende klantenservice. Ik had een vraag over mijn bestelling en de klantenservice was zeer behulpzaam en vriendelijk.
Kortom, ik kan de Flawless mascara ten zeerste aanbevelen. Niet alleen is het de beste mascara die ik ooit heb gebruikt, maar de deal van 1+2 gratis en de geweldige klantenservice maken het een onverslaanbare keuze. Ik zal zeker weer bij deze winkel kopen en kan het aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geweldige mascara.
5sterren meer dan waard !
Easywalk bestelt op 23/3 en werd op 26/3 geleverd.
Had wat vragen over de maat , en Emma van de klanten service hielp me snel verder !
5sterren meer dan verdient
Ik kan Bidos niet bellen
Ik kan Bidos niet bellen
Ik weet niet waar ze bedrijf hebben
Ik kan niet achteraf betalen
Etc etc
Het lijkt op Trifoglio Abiti .. die bestaan ook niet… wacht al 3 maanden op artikel en krijg ook mijn geld niet terug..
Verhaal moet naar Radar
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.




