Boma Garden Centre Reviews 

183
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a Hampstead zinc window box to replace my old battered B&Q plastic one and it is beautiful! However I believe an ivy is missing as it only came with two plants which is my only complaint.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

BOMA has helped with our garden planning for many years. Sean is an expert in his field and the most recent work demonstrates how valuable it is to have the best advice and guidance. BOMA have created... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb customer service when I ordered an olive tree online and then had it delivered and repotted. It’s really could not have been better - so I highly recommend!

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This relates to a Fraser Fir which had been ordered for delivery on 17 December. With plans disrupted by builders and visitors, I telephoned Boma and requested delivery of the tree a week earlier. T... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Tuincentrum

Geschreven door het bedrijf

Over the years, Boma has evolved into one of London's most enjoyable and attractive independent garden centres. The place is like a paradisal oasis in the heart of its Kentish Town urban locale. Boma specialises in a massive and diverse range of houseplants and outdoor plants. It is also renowned for its fabulous range of handmade plant pots, planters, plant care products and gardening essentials. What sets Boma apart is the team of obsessive horticulturists running the place. But it's much more than the team and products. It's also about the community, which plays an integral part in the Boma's daily life. Since the launch of Boma's new webshop in 2021, demand for plants has taken off nationwide throughout the UK. Even more so since orders over £50 are shipping free of charge. Customers most enjoy the warm reception from the team and practical advice and tips that make gardening and plant care much more fun.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

183 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(183)

79 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Truly thoughtful service & fast delivery

We don’t have a car, so having the plants delivered quickly was a huge help. I placed the order online, and they proactively reached out to talk through which plants were in the best condition so I wouldn’t be disappointed when they arrived. The team was really thoughtful, helpful, and clearly cared about getting it right. Excellent service all around!

26 juli 2025
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Hi Hollie
Thank you for your lovely review! We’re so pleased our team could help you choose the best plants and arrange a smooth, speedy delivery. Your kind words mean a lot, and we look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a brilliant experience

What a brilliant experience, the garden centre is beautiful and they have the most wonderful range of plants. The standout factor is the staff, friendly courteous, attentive and no question is big enough. They all stopped what they were doing and guided me and my partner to the answer of our questions. I can’t wait to go back again.

21 juli 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great range of garden pots, delivered really quickly

They have a great range of garden flower pots and at reasonable prices. Placed an order on line and within a few hours were offered a Saturday morning delivery slot - perfect.

7 juli 2025
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Thank you so much for the feedback, Gordon. Pots, planters and the delivery service are essential products and services in which we try to excel. It's good to know we are getting it right. Have a wonderful summer and we hope to see you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The team at Boma were wonderful and…

The team at Boma were wonderful and friendly, and Kaylee especially was incredibly generous with her time and expertise. We are newcomers to gardening and she helped us with all our questions, spending hours with us as we figured out what we needed and how to start. The whole experience was a delight - we're very grateful and will be coming back for more.

28 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Hi Tareq
Thank you so much for your wonderful review! We’re absolutely delighted to hear that your experience at Boma was such a positive one. Kaylee will be thrilled to know her time and expertise made such a difference — she truly loves helping new gardeners get started. We’re so pleased you felt supported and welcomed, and we look forward to seeing you again soon. Happy gardening! 🌿

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I live in Ireland and ordered a planter…

I live in Ireland and ordered a planter and plants for delivery to my daughter in-law in London. Sean was extremely helpful in selecting plants, sending me photos and changing anything I didn't like. Was delighted with the service and the end product.

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Thank you, Carmel, for your review. We are glad to be of service. We hope your daughter-in-law is happy with the plants.
Have a lovely summer.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Happy with the plants . . .

I am giving a review in response to Boma's 3 emails asking me to do so for their on-line & collection service.
It was pretty straight forward until I tried to order 2 plants and although the availability of 3 was indicated, it wouldn't allow me to buy any more. I am severely disabled and use a wheelchair user, so I printed out the receipt for my PA to collect on my behalf to ensure that the the correct plants were collected and to indicate 'paid for'. It was pointed out at Boma that they have the details of the order and so np need for a paper print out - better for the planet. I agree and won't do this again. What I will do in future is send the receipt email to my PA so she knows the details and can thus avoid any hiccups in the system which is sadly so common nowadays. Re the planet: I think that Boma could reduce the numbers of emails sent in a transaction - 6 or more! Happy with the plants.

17 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Thank you for your review and for taking the time to share your experience.

We’re glad to hear you were happy with the plants, and we appreciate your feedback about the online ordering process and the number of emails. We’re reviewing both to help make things smoother in future.
We hope to hear from you again. Have a lovely day and enjoy the plants.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful plants

Beautiful plants, knowledgeable staff and a delivery service.

11 juni 2025
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Thank Liz, it is most appreciated. We look forward to seeing you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The most amazing selection of plants

The most amazing selection of plants. I would buy everything if I could!

12 juni 2025
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Hi Petra
That's funny and thank you. You can always do it in stages. We all feel the same way. You are not alone. Looking forward to seeing you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service for an online order

Very good service for an online order.
Prompt delivery and good quality plants.
I’m a happy customer.

31 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Holly
That is good to hear. We are so pleased. Enjoy. We hope to hear from you again soon. Have a lovely day.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be wary of ordering online to collect - might be a wasted journey!!

Ordered online to collect a rare houseplant - I could see Boma specialised in exotic houseplants so felt it was worth the drive from Suffolk to collect a plant I’ve been wanting for some time. I arrived the next day after driving 1hr 45mins to be told the plant was not in stock - no phone call which I could have answered and turned back, just an email I didn’t see until it was too late. I had a 15% discount code on my online order, which wasn’t honoured when I purchased another plant in store, which really, I only did because I didn’t want it to be such a wasted journey! No other compensation, just “sorry about that.” Really disappointingly poor customer care.
I would suggest you call customers in the future or maybe keep your website updated better?!

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Dear Sarah

Thank you very much for your feedback—we genuinely appreciate it and sincerely apologise for your disappointing experience.

Your order was placed on Easter Sunday, when we were closed. We processed it first thing Monday morning, but unfortunately, we discovered the plant was no longer in stock due to high turnover on rare houseplants. We immediately issued a refund and notified you by email with our apologies.

We’re very sorry you travelled without waiting for the collection notification, which is our standard procedure for click and collect. We understand how frustrating this must have been.

Regarding the 15% first-time order– it is valid both online and in-store. If you were informed otherwise, we apologise for this error. The sales assistant has now been updated. We will also review the details on our website to enhance clarity.

Situations like these are very rare—we strive to provide excellent service and take great pride in our reputation. We genuinely hope you’ll forgive this unfortunate experience, and we wish you all the best.

Regards Richard

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had visited the centre in Kentish…

I had visited the centre in Kentish Town and was pleased with the variety of plants, pots, etc. available. My daughter is just beginning to work on the exterior of her home and I got her a gift card. It arrived quickly and in plenty of time for the holidays.

17 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My first experience of Boma Garden…

My first experience of Boma Garden Centre & I was delighted. They're the only place I found in the whole country to stock the Christmas decorations I wanted & I had searched the internet for ages! They delivered them to me the very next day, along with some lovely bulbs. You couldn't ask for more. What a great place!

3 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Thank you for your wonderful review! We’re delighted you found the decorations you wanted and that our quick delivery impressed you. We look forward to welcoming you back to Boma Garden Centre! 🌟🎄

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never had a bad experience

Never had a bad experience with Boma Garden Centre! They are fab, great customer service and bend over backwards to help.

12 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Dear Kate, you're the best. Thank you so much. We're happy to serve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely large plant

Lovely large plant delivered very quickly.

12 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Thank you Sue, We appreciate the feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb service - once again

Boma is my go-to garden centre in London. Fantastic knowledgeable team. Excellent plant selection and amazing service.

Case in point: after I placed my order for delivery, the team followed up to confirm with some very helpful pointers - and their delivery was faster and more exact than other competitors.

Huge thanks Boma team.

20 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Thank you Jane. We very much appreciate your feedback. Plants for us are a life-long passion that we love to share with our customers. We will pass on your message to the team.
Have a great day.
Richard.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would recommend

Really good plants for a reasonable price that were delivered really quick. Liked them so much I visited the garden centre to get a few more the following day.

16 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent online ordering service

Excellent online ordering service. Plants arrived well packaged (too much plastic packaging though!) and here within a week. Hebe plants were healthy and a good size. Would definitely use again for my garden planting if what I need is not available locally.

5 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boma Garden Centre

Antwoord van Boma Garden Centre

Thank you Carly for the feedback. They are much appreciated. It's a superb time of the year for Hebes. We try to recycle the plastic from stock that arrives, instead of just throwing it away. But it would be nice to reduce it entirely. Point well taken. Have a wonderful weekend and we hope to see you again.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer