Cabforce Reviews 

192
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really bad. Ryanair changed the flights tried multiple ways to change the transfer from countless messages on the web chat, speaking to taxi staff calling the taxi staff to reconfirm the outbound tra... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The driver did not show up, and here 14 days after they have not answered our mail about a refund. Can not recommend booking Thorups this Company, it is a scam.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use this company. We booked a return transfer from Thessaloniki Airport, Greece, except they didn't bother showing up for our return journey to the airport. We had to find last minute altern... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Gebucht hin London. Transfer Flughafen - Hotel 55 Minuten zu spät. Beim Transfer vom Flughafen zum Hotel ist das Taxi nicht gekommen. Auf meine telefonische Nachfrage - Taxi ist in unmittelbarer Nä... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,4

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

192 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,4

Alle reviews

(192)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worked perfectly!

Worked perfectly!
Easy and on time
Friendly service reply and help right away.
Would definitely use Carforce again and will make sure that friends know about this company!

3 juni 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything went smoothly

Travelling with friends, together six pers.
We booked Cabforce before our trip to New York. Drive was from JFK to our Manhattan hotel. Driver was waiting for us, took us to the cab - helped with luggage. He was polite, drove safely and everything went perfectly. I highly recommend this service.

31 mei 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Working exactly as it should.

Using pre- booked taxi is nice when you do not want to spend time on arrival to stand in line for a taxi. This time, landing ten minutes before schedule, the cabdriver already was waiting. Phoning us, telling us the best way to get to the car, he still came to meet us taking care of the luggage.

28 mei 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cabforce review

Both cabs arrived promptley and drivers very professional. Very easy to book and when arrived at Cambridge station huge queues at rank and no taxis so this made it all the more better to find mine waiting with no hassle. Would definitely use again, would be useful to receive email confirmation with invoice or proof of payment for expenses.

24 mei 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Cabforce

Antwoord van Cabforce

Thanks Gregg! Your payment receipt arrives to your email within 24 hours of the ride.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best taxi company by FAR

I prebooked a taxi from Gare du Nord to my hotel. I was a little anxious reading some of the reviews but I'm glad I ignored them! I was worried as I hadn't heard from my taxi about his whereabouts, so I phoned Cabforce and the man on the phone kindly waited on the phone to me while I find him, which wasn't hard! As soon as I got off the train, my driver was waiting for me at the end of the platform with my name on a piece of paper! We into into the underground car park and he gave me a complimentary bottle of water, I also love I didn't queue at the long taxi queue forming ouraise, just literally in and out - I was in his car within 3 minutes of greeting him. We whisked through Paris, a clean lovely car, an outstanding driver, did not once make me feel uncomfortable. I wish I took his name, he was friendly. I like the way I didn't have to pay with cash and it's a fixed price unlike traditional taxis. Whenever I can use Cabforce, I will always use them! I love Cabforce! This IS the way taxis should be! Thanks for the great work!

24 mei 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Cabforce

Antwoord van Cabforce

Thanks John, safe travels! We can help you already in more than 70 countries worldwide. :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scandaleux

J'ai réservé un chauffeur de St Pancras au Ace Hotel vendredi dernier, le chauffeur est arrivé avec 30 minutes de retard. On m'a indiqué au téléphone alors que j'attendais dans le froid que le chauffeur avait du faire le tour car il ne pouvait attendre devant la gare. 20 minutes après toujours personne. J'ai finalement payé un taxi, il n'y avait pas de bouchon. La course m'a coûté en taxi un peu plus de 8 pounds, j'ai payé 27 dollars (avec 10% de réduction) par cabforce. J'ai envoyé un mail à la compagnie, j'attends avec impatience leur réponse.

2 mei 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Cabforce

Antwoord van Cabforce

Bonjour Fernandes,
Avant tout, nous tenons à vous présenter nos plus sincères excuses pour votre dernière expérience avec nos services. Nous allons procéder au remboursement intégral de votre réservation dans les plus brefs délais, bien entendu- nous vous avons transmis les derniers détails de votre cas réclamation par email. Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre experience avec nous- toute communication de la part de nos clients nous est primordiale car elle nous permet d’améliorer la qualité de nos services. Nous nous assurerons qu’une telle expérience ne se reproduira pas. Encore merci de votre message.
Sincèrement,
Cabforce Service Client

Dear Fernandes,
First and foremost, we apologise for the unfortunate experience that you have had with us. Your booking will be fully refunded - we have sent the details of your case resolution to your email. Thank you for sharing the feedback with us - it is important for us and it helps us to constantly improve, as we strictly monitor the quality levels of the service providers we work with. Your feedback will help us prevent such incidents from happening again. We apologise once again.
Have a good day,
Cabforce Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

a fuir !

la taxi n'est jamais arrivé ! j ai du prendre un autre taxi , de plus cabforce a prélevé mon compte et refuse de me remboursé ! le numéro de contact ne fonctionne pas MANQUE TOTAL DE PROFESSIONNALISME ! 0/20
société a FUIR !!!

23 maart 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Cabforce

Antwoord van Cabforce

Dear Sabba,
We are really sorry to hear about the unfortunate experience you have had with us. We closely monitor the level of service of the taxi and private transfer providers that we work with, as well as our customer service, which is why your feedback is extremely valuable for us. We have now located your booking and the case investigation is ongoing. We have now contacted you by email, in order to provide the status of ongoing investigation and the solution to your case. Apologies once again.
Have a good day,
Cabforce Customer Service

Cher Sabba,
Nous vous remercions d'avoir porté votre demande à notre attention.
Nous vous prions de bien vouloir accepter toutes nos excuses pour les désagréments rencontrés lors de votre transport depuis l’aéroport international d'Istanbul.
Je vous assure que cette situation exceptionnelle ne reflète en aucun cas la qualité du service que nous nous efforçons de maintenir au quotidien. Nous avons localisé votre réservation et nous vous avons envoyé un courriel hier après-midi concernant la résolution de cette mauvaise expérience.
Nous restons bien entendu à votre disposition pour tout renseignement complémentaire.
Nous vous prions de bien vouloir accepter toutes nos excuses pour les désagréments rencontrés encore une fois.
Bonne Journée,
Cabforce Customer Service

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Worked perfectly !!!

Used them twice in Turkey in november.
Worked perfectly! Was a little delayed after the inbound flight and had to ask them to delay the pick up. Friendly service replied and helped right away. Would definitely use again !

9 maart 2016
Review zonder uitnodiging
Logo Cabforce

Antwoord van Cabforce

Dear Morten Christiansen,
We are glad to hear about that! Thanks for the positive feedback and welcome aboard again!
Kind regards,
Cabforce Customer Service

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer