helaas
helaas, heb ik niet van te voren de reviews bekeken. Helaas toen ik de laarzen had besteld. Ruim 4 weken op de laarzen moeten wachten, constant zelfde antwoord van de klantenservice. Eindelijk binnen, kwam er een hele aparte geur vanaf en je merkte direct dat de kwaliteit zichtbaar slecht is! Mail gestuurd, wat ze hiermee gaan doen en hoe we dit gaan oplossen.




