Geen bestel bevestiging en mogelijkheid tot contact
Geen orderstatus ontvangen, geen enkele mogelijkheid tot contact. Uiteraard het geld wel afgeschreven. Gelukkig had ik met mijn creditcard betaal. Doe dit bij dit bedrijg dus altijd om je aankopen te verzekeren!! Maar beter koop je er niets.

