Camera Mania Reviews 11

TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

11 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geen bestel bevestiging en mogelijkheid tot contact

Geen orderstatus ontvangen, geen enkele mogelijkheid tot contact. Uiteraard het geld wel afgeschreven. Gelukkig had ik met mijn creditcard betaal. Doe dit bij dit bedrijg dus altijd om je aankopen te verzekeren!! Maar beter koop je er niets.

17 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Camera Mania: Oplichters!!

Camera Mania: Oplichters!!
Een statief besteld voor 136€. Geen orderbevestiging gekregen. Geen product. Geen mail van de klantenservice. Kan fluiten naar mijn centen.

2 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ook bij Camera-Mania besteld waarbij…

Ook bij Camera-Mania besteld waarbij ook snel gereageerd werd. 14 dagen stond er voor dat ik mijn lens zou krijgen. Helaas moest ik door dat het beeld met de lens niet goed was terug sturen. Ik heb gebeld met de klantenservice ( 0229-507831) waar je direct een voicemail bericht krijgt en die zegt wegens enorme drukte zijn we moeilijk telefonisch bereikbaar. Na lang zoeken op de site en nota's een mail gevonden waar je alles op moet invullen en die zo spoedig mogelijk beantwoord word. Ja inderdaad binnen de 5 minuten een mailtje terug om de vraag duidelijk te omschrijven. 1e mail stond al in dat ik mijn geld terug verwachte zoals men op de site heeft staan binnen 14 dagen. Die zijn inmiddels verstreken maar geen geld terug. De lens is aangetekend verstuurd. Ook heb ik nog een mail verstuurd met kopie van de nota van nummers e.d.
Kortom men heeft alles. Alleen ik heb geen geld terug telefoon geen antwoord en mail ook geen reactie. Aangifte volgt.
Mensen koop hier niet je word aan het lijntje gehouden of belazerd, dat is wel duidelijk.

26 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Buitenlandse Order

Ik had equipment nodig voor mijn studies in het buitenland, en had binnen een week mijn pakket ontvangen in zweden. Kreeg na contact direct te horen hoe ver mijn pakket was. Top service!

29 oktober 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestolen door Camera-mania!

Vlak voor mijn vakantie had ik een lens cleaner-pen besteld via Camera-mania.nl.

Helaas heb ik nooit een orderbevestiging ontvangen. Erger nog: het product zelf is nooit geleverd! Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven, maar dit bedrijf heeft niet aan haar leververplichting voldaan. Ook al is het een klein bedrag, dan wordt het voor mij een principekwestie.

De logische vervolgstap is uiteraard de wens om contact op te nemen met het bedrijf om deze misstand voor te leggen. Maar ook dat is in dit geval onmogelijk! Camera-mania heeft ervoor gekozen geen telefoonnummer te vermelden op haar website, en ik begrijp nu ook waarom... De enige mogelijkheid is om online een contactformulier in te sturen. Vervolgens zou je een telefoonnummer moeten ontvangen in je mailbox en kun je via dat nummer contact opnemen. Maar nu komt het mooie: dat contactformulier kan alleen worden verstuurd ná het invullen van je ordernummer! Dat heb ik nooit ontvangen,en daar gaat je mogelijkheid om contact op te nemen met deze in mijn ogen uiterst dubieuze organisatie!

Uiteindelijk heb ik een ordernummer verzonnen dat toevalligerwijs werd geaccepteerd en kon ik het formulier alsnog verzenden. Ik heb echter tot op de dag van vandaag geen reactie mogen ontvangen, vermoedelijk omdat het ordernummer niet wordt herkend.

Kortom: ik ben bestolen door Camera-mania! Aangezien dit mij enorm frustreert, heb ik besloten om iets te doen wat ik normaal nooit zou doen: deze review schrijven om zoveel mogelijk mensen te behoeden voor eenzelfde negatieve ervaring. Mijn advies luidt: koop NOOIT iets bij Camera-mania!

Hopelijk wordt deze review door het bedrijf gelezen, nemen zij alsnog contact met mij op en zijn ze zo eerlijk om mijn geld terug te storten. Zo niet, dan blijven het voor eeuwig schofterige dieven van mijn portemonnee!

26 september 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mooie yelangu gekocht

Mooie yelangu gekocht, goede prijs en 3 dagen levertijd.

15 september 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Camera Mania

Antwoord van Camera Mania

Beste Pieter,


Hartelijk dank voor uw review!

Waarderen uw feedback!


Met vriendelijke groet,

Camera-Mania

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Tevreden over de service

Tevreden over de service! De bestelling was vertraagd. Nadat ik gemailt had kreeg keurig een bericht terug ( helaas is mij spammap).
Erg tevreden over het ontvangen product. Ook de website is erg overzichtelijk.

Hadden 5 sterren gekregen wanneer ze uit zichzelf een mail hadden gestuurd dat de zending later zou komen.

20 juni 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Camera Mania

Antwoord van Camera Mania

Beste Tom,

Hartelijk dank voor uw review, dit stellen wij op prijs!

Fijn dat u tevreden bent en dan voor uw extra feedback!

Met vriendelijke groet,

Camera-Mania

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een prutsbedrijf NOOIT iets bestellen!

Wat een prutsbedrijf. Slechte communicatie en zeer slecht bereikbaar. Onproffesionele reacties en klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

Ik heb mijn bestelling nooit geleverd gekregen (zou leverbaar zijn binnen 1 dag). Na mijn bestelling kreeg ik een mail dat de verwachte levering enkele weken zou duren. Vervelend maar het is niet anders. Nu geven zij aan dat ze mij een verzendbevestiging hebben verzonden, maar deze heb ik nooit gehad. Hierin zou staan dat ik binnen 4 dagen moet aangegeven dat ik mijn levering nooit gehad heb. Dit gaat natuurlijk moeilijk zonder ontvangen/verstuurde mail. Nu na +- 1 maand neem ik contact op omdat er nog steeds niet geleverd is. Hierop is simpelweg het antwoord, had je maar binnen 4 dagen moeten reageren.

Ik raad iedereen aan om NOOIT iets te bestellen bij dit bedrijf!

19 april 2017
Review zonder uitnodiging
Logo Camera Mania

Antwoord van Camera Mania

Beste Matthijs,

Hartelijk dank voor uw review!

U heeft reeds 2 maanden geleden een bestelling geplaatst, welke direct is verzonden.

U gaf aan dit bestelde item voor uw ouders te hebben besteld, echter dat u deze ruim 2 maanden niet had gesproken.
Helaas is het niet de verantwoordelijkheid van de winkel, maar wel deze van de klant, om tijdig te melden dat u de order niet had ontvangen.
Ook kunnen wij helaas er niets aan doen dat u geen contact met uw ouders had.


Dit is u allen netjes gemeld en uitgelegd, echter heeft u besloten ons toch een 1 te geven...
Dit betreuren wij, echter kunnen wij helaas geen actie meer ondernemen.

Desondanks wens ik u een mooie dag toe!

Met vriendelijke groet,

Camera-Mania

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Camera Mania werkt misleidend en zijn oplichters.

Camara-mania is onbeschoft, misleidend en het zijn oplichters hoe ze hun geld verdienen. Ze adverteren op hun site met 14 dagen bedenktijd. Maar in de kleine lettertjes in hun algemene voorwaarden staat dat ze 10 % van het aankoopbedrag rekenen bij retour. Ik heb een monitor besteld en wilde toch een ander en vervolgens moest ik 10 procent van het aankoopbedrag betalen. De monitor was zelfs nog niet verstuurd naar me (dat zou nog twee weken duren).
1. Ze wilde het geld niet retourneren, alleen maar als ik akkoord ging met verlies van 10% procent van het aankoopbedrag.
2. Ze beschuldigden mij dat ik hun op kosten had gejaagd door me te bedenken.
3. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar.
4. Op mijn vragen: Waarom adverteren ze met bedenktijd terwijl ze geld rekenen? En werkt dit niet bewust misleidend? Hierop geven ze geen antwoord en verwijzen ze naar hun algemene voorwaarden.
In mijn optiek werken ze bewust misleidend: Overal schrijven ze op de site: 14 dagen bedenktijd, maar als je je bedenkt rekenen ze kosten. Ik heb hun herhaaldelijk gewezen op voorbeelden als: Stel dat een Blokker of een Hema heeft staan: 'Binnen 14 dagen retour' en ze zouden vervolgens 10 procent rekenen dan zou dat compleet misleidend zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat dit bedrijf een lang leven is beschoren als ze op deze manier met klanten omgaan. Uiteindelijk heb ik 5 procent van het aankoopbedrag moeten betalen. M'n geld heb ik overigens nog niet terug, want ook daar hebben ze in hun voorwaarden staan dat ze 14 dagen de tijd hiervoor mogen nemen.

Kortom al met al een onbeschofte misleidende manier van zaken doen.

30 maart 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Teleurstellend

Ik heb hier een Macro lens besteld. Levering ging prima.
Het probleem was dat de lens niet voldeed aan de belangrijkste product eigenschap n.l. de macro verkleining waarde. Hierdoor heb ik dus niet ontvangen wat ik besteld heb.
Het enige wat je vervolgens kan doen is het aangetekend terug sturen op eigen kosten om vervolgens alleen het aankoopbedrag terug te krijgen.
Iedere communicatie om uit te leggen dat camera-media toch wel iets fout gedaan heeft wordt afgedaan met "we hebben gewoon opgestuurd wat u besteld hebt" zonder in te gaan op mijn klacht dat product niet voldoet aan de meest belangrijke product eigenschap.
Als ik vervolgens mijn pogingen opgeef, en ga melden dat ik dit in een review ga melden, wordt er dreigend gereageerd met de melding dat alle emails alvast naar de juridische afdeling zijn gestuurd.

Een erg onprettige ervaring rijker!

19 augustus 2015
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer