Capital Play Reviews 

79
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service and fast shipping! One of our two pallets (we ordered 2 trampolines at different times, as the second one was a late decision) arrived damaged and with parts missing, and Capita... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Spoke to rep about buying the largest trampoline but only wanting a plane black mat, due to the colors and looks of the huge logo right in the center. Aesthetics matter. He said it wouldn’t be worth i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This is an update to my previous 1 star post regarding my request for replacement springs for my 3 month old tramp under Capital Play’s 5 yr warranty. Today, I received my replacement springs. While I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This trampoline has been one of our best buys to date - the children love it and it is obviously a fantastic way to get them outside running off steam. Beautiful design having a sunken trampoline as... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kinderspeelgoedwinkel

Geschreven door het bedrijf

Extremely high quality sunken trampolines. From the patented vented pads to the commercial grade springs and jump mat - no other domestic trampoline comes close. We are confident that our products will give you years of trouble free, safe and most importantly super fun outdoor play! Capital Play Worldwide Ltd.

Capital Play

Geschreven door het bedrijf

The USA's No.1 In-ground Trampoline
Capital Play In-ground Trampolines bring you unbeatable bounce, unbeatable quality and a 10 year frame guarantee.
We're committed to the best customer service. Check out our reviews or give us a call.
Capital Play in-ground sunken trampolines are safe, flush to ground trampolines, easy to install yourself in your own backyard. Complete kit with retaining wall included.

Fast Free Shipping on all In-ground Trampolines

Your awesome trampoline will be with you in 5-10 working days.

There are no shipping costs and your order will be with you within 5-10 working days.

Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

79 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(79)

4 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great trampoline

Great trampoline. Kids love it. Has a really good bounce.

18 juni 2022
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for the review. We're glad you love the bounce

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This is an update to my previous 1 star…

This is an update to my previous 1 star post regarding my request for replacement springs for my 3 month old tramp under Capital Play’s 5 yr warranty. Today, I received my replacement springs. While I was frustrated by their initial sluggish response to my claim, they honored their warranty and my tramp is back in action. The tramp itself is AWESOME. And I believe Capital Play will continue to investigate why my first set of springs failed so quickly. Let’s hope that is all behind us and we can enjoy years of fun on our new tramp.

19 mei 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome bouncy tramp

Awesome bouncy tramp. Easy to install

14 mei 2022
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for the review. We're pleased you're happy with your trampoline

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response from customer service

No response from customer service. I have been missing a package for a month now and finally got an email back after threatening to dispute the credit card charge. They still never resolved the issue or emailed me a new tracking number as promised. I am now disputing the charge

3 mei 2022
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your experience with your purchase. I have looked into this and I can see that there was an issue with the delivery of one of the boxes so the customer service team have shipped a replacement to you last Friday as promised. I have escalated this to the operations manager as you have a replacement on the way and its best you discuss this directly. Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Capital Play all the Way!

We had an issue with our original trampoline order, but the customer service team at Capital Play were so helpful in remedying the situation. I would highly recommend the company for anyone looking to make a purchase with the company as they stand behind their products 100%. Thank you Capital Play!

26 april 2022
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for your review. We're glad we were able to sort out your issue for you.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Amazing

I give the trampoline 5 stars. The bounce is amazing and I love the side enclosure. The quality is also very good. I was a collegiate gymnast and rank this the best at home trampoline.

My only reason for not giving the review 5 starts was due to customer service to get my trampoline. It took over a month to receive my trampoline. After receiving it, it was well worth the wait.

6 april 2022
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Hi Gabriel, thank you for your feedback. As discussed I'm really sorry that you have spoken to multiple colleagues of mine and were still in the same situation with customs clearance. I believe we have a great solution for your full order to be received shortly and this will be turned around fairly quickly for you. Please do let us know if you have any questions. Thank you

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Able to order and great delivery

Ordering was easy. Delivery was expeditious. Only concern was that I NEVER spoke to a person, nor did ANYONE response to my email. Not sure why that happened.

28 maart 2022
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for the review. I am so sorry you didn't hear from us but glad your trampoline arrived quickly. We are looking into why we didn't receive your email.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great family gift

Speedy delivery. Trampoline is awesome and was a great family gift for Xmas. I think installation was a little more involved and we decided not to tackle digging the hole ourselves and hired someone to do it. Smart decision on our part. I would imagine the difficulty of digging the hole depends on your ground and ours is loaded with rocks. I would recommend and order again.

27 december 2021
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for the review. You're absolutely right, the type of soil makes a huge difference sometimes in how easy the hole is to dig. We're so pleased you and the family love your trampoline

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The quality of this trampoline is…Excellent

The quality of this trampoline is excellent and it looks great where we had it installed in our backyard. The only reason I gave it 4 stars is because the installation in my opinion was definitely not a simple DIY project. We hired a landscape designer to do the installation, and it required 2 workers and a bobcat to dig the hole and reroute our irrigation system and downspout drains. I knew our limitations when I watched the video, so this wasn’t a surprise. I’m thrilled with the outcome and would highly recommend Capital Play in-ground trampolines to anyone who is looking for a safer, more eye-appealing trampoline for their home.

14 december 2021
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for the review. You're right it takes some hard graft to get the hole dug to install the trampoline, but we're so pleased you're happy with it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Well

Well, supposedly my trampoline should have been delivered by now, but no one seems to know where it is. The third party delivery service they use is horrible. And I sort of have to give a bad review to the company as well because they can’t seem to locate my product. My kids are going to be very disappointed for Christmas. Horrible customer service and again, missing product, that I have now paid a lot of money for, but no one knows where it is.

8 december 2021
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Hi Cassie, thank you for notifying us you are having problems with the delivery of your order. I have sent all of your details over to our customer service team. We appreciate you have reached out to the delivery agent but hopefully we can use our internal contacts to resolve this faster for you. Our team will be in touch regarding your order and we will do all we can to not disappoint you or your children this Christmas! Thank you, Capital Play

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thank you for your review and flagging that you haven't received your net. We're so sorry, we hadnt realised. We have logged this with the courier and one of the team will be in contact via email shortly

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Received the product and impressed with…

Received the product and impressed with the quality. It arrived quickly as stated 7 to 10 business days. There were a few missing springs but had them in a few days. It looks great in the ground. Not some big clunky thing sitting in the yard. My only complaint would be assembly. It's a least a 3 man job. Unless you have a back hoe.the digging is a big job. It also took 3 to attach the springs as it became more difficult as they were attached. My granddaughter loves it.

1 december 2021
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for the review and well done for tackling the installation yourselves. We're so pleased your granddaughter loves it!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the wrong size mat and…

I ordered the wrong size mat and outside pads for the trampoline. Capitol Play was very nice about me returning on my mistake and shipping me out the correct product. thank you very much

30 november 2021
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for the review. We're glad we were able to help

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, great customer service. I have two teenage sons and they love the trampoline, plenty of bounce and made with good materials. Highly recommend.

16 november 2021
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for the review. We are pleased that you and your sons are pleased with the trampoline

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We love our new In-Ground Trampoline!

We are extremely happy with our in-ground trampoline. We bought the 14’ and had it installed by Red Dirt Irrigation in Oklahoma City. The communication by Capital Play was excellent as the product took a little while to get to us due to typical pandemic era shipping related issues. Once it arrived it was in great shape and my installer could begin the project. I highly recommend contacting a local irrigation company that has the tools needed to dig the hole! It’s definitely not an easy self dig project and hiring it out saved my back from all the digging! There was a missing bag of springs so I contacted Capital Play and they immediately shipped the springs and now the kids are jumping! I would highly recommend Capital Play in-ground trampolines!

2 november 2021
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for the review. We're glad the kids are enjoying their new trampoline!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Capitol Play Trampoline and cover are…

Capitol Play Trampoline and cover are top quality! The cover works great and my kids can’t get enough of our trampoline. Shipped fast and easily! Five stars!

20 oktober 2021
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for your review. We're so pleased you love your new trampoline and cover.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So worth it!

Great customer service and fast shipping! One of our two pallets (we ordered 2 trampolines at different times, as the second one was a late decision) arrived damaged and with parts missing, and Capital Play immediately shipped out new parts to us. Great quality trampolines and straightforward to assemble. The website ordering process was super easy as well. Our surprise plan for the kids came together so smoothly and quickly. Thank you so much! Four extremely happy kids in this household!

6 oktober 2021
Logo Capital Play

Antwoord van Capital Play

Thanks for the review. Apologies you'd experienced an issue with your second trampoline but I'm glad we were able to fix the issue quickly for you

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer