Choicepeps Reviews 

10
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

10 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(10)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing

Ever since I ordered from Choicepeps it has been a very great experience with fast shipping, excellent customer service all of the time and of course great quality of products. Will always be ordering from choice peps never had an issue it’s always been amazing. I highly recommend them.

19 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Choicepeps

Antwoord van Choicepeps

Monica, thank you so much! I can't tell you how much I appreciate your continued support of ChoicePeps. I've put a tremendous amount of time and effort into building this business, and hearing that you've consistently had great experiences makes it all worthwhile. Customers like you are a big part of what keeps me motivated to keep improving. Thank you again for being such a wonderful supporter of ChoicePeps!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Choice Peps is a great company with…

Choice Peps is a great company with excellent customer service! Their team is friendly, helpful, and quick to respond to questions. I really appreciate their professionalism and the care they put into helping their customers. It’s been a great experience, and I highly recommend them!

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Choicepeps

Antwoord van Choicepeps

Thank you so much for the kind words! One thing I've always wanted ChoicePeps to be known for is exceptional customer service. I believe customers should be able to ask questions, get honest answers, and know there's someone who genuinely cares about their experience. It means a lot to hear that we're delivering on that. I really appreciate you taking the time to share your experience!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Full review

Here's a draft:

**Reliable Source for Research Peptides**

I've ordered from Choice Peps several times now and have been really happy with my experience. My orders have always arrived on time, which matters a lot when I'm planning out my research. They also have COAs readily available for their products, so I can check the quality and purity before using anything.

Paying has never been an issue, and the whole checkout process is simple. What stands out most is their customer service. They clearly care about their customers and are quick to help if you have questions. They also offer discounts when they can, which is a nice bonus.

Overall, I'd recommend Choice Peps to anyone looking for a dependable supplier. I'll definitely keep ordering from them.

⭐⭐⭐⭐⭐

19 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Choicepeps

Antwoord van Choicepeps

Cameron, thank you for taking the time to write such a detailed review! I especially appreciate you mentioning our documentation and customer service. Those are areas I've worked hard to prioritize from the beginning. Knowing you've had consistently positive experiences across multiple orders is exactly what I hope to hear from returning customers. Thank you for your continued trust and support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Choice peps communication is best in…

Choice peps communication is best in the industry, their shipping time is concise and fast. Mix this with the phenomenal pricing will continually bring me back again and again.

19 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Choicepeps

Antwoord van Choicepeps

Thank you! I really appreciate you recognizing the effort we put into communication, shipping, and keeping our prices competitive. I know customers have plenty of options, so the fact that you continue choosing ChoicePeps means a lot to me. I'll keep doing everything I can to make sure we continue earning your business. Thanks again for the support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great experience with every order!!

A great experience with every order! Fast and reliable service and top notch Customer Service with fast, honest and knowledgeable answers always!

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Choicepeps

Antwoord van Choicepeps

Carol, thank you so much! I believe great customer service goes beyond simply getting orders out the door. It's about being available, giving customers honest answers, and making sure they know they're taken care of. Hearing that this has consistently been your experience really means a lot. Thank you for your continued support of ChoicePeps!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Prices!

The most affordable prices, solid documtation, fast shipping, and prompt responses!

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Choicepeps

Antwoord van Choicepeps

Benjamin, thank you for the great review! I've worked hard to make competitive pricing, reliable shipping, and transparency through our testing documentation priorities at ChoicePeps. I never want customers to feel like they have to choose between good service and fair prices. I'm glad you've had such a positive experience, and I truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Choice Peptide experience

I been with Choice peps s since June 15, 2026 and have experience nothing but greatness with them. I receive my product within 2days of shipping, the product works and the cheapest price I have paid for peptides. The owner is very helpful and friendly. If you have any problems he goes above and beyond to make things right. A very trustworthy company.

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Choicepeps

Antwoord van Choicepeps

Latasha, thank you so much! You've been supporting ChoicePeps since June, and I genuinely appreciate that loyalty. One thing I've always believed is that how a business handles a problem says just as much about it as how things go when everything runs perfectly. I do my best to make sure every customer feels valued and taken care of, no matter what. Thank you for recognizing that and for continuing to put your trust in ChoicePeps!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Another flawless order

Another flawless order! 🙌 Shipping was smooth, everything arrived well packaged, and the new packaging is great! 📦✨ Always a great ordering experience! ⭐️

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order never delivered

I placed an order from them for $249.55. They claim that they shipped it via USPS however I never received the package. When I reached out to their customer service to let them know, I received no response. I wouldn’t advise anyone to waste their harder money with this company.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Choicepeps

Antwoord van Choicepeps

We’re sorry you were unable to locate your package, but we do need to correct several factual points in this review.
This was not a situation where ChoicePeps simply “claimed” the order was shipped. You were provided USPS tracking and were actively following the shipment yourself. In fact, you contacted us specifically because USPS tracking showed the package as delivered in/at the mailbox, but you said you could not locate it.
You emailed us on August 3 at 6:26 PM, and we responded at 6:34 PM — approximately 8 minutes later. Our response acknowledged the issue, provided the USPS delivery information, advised you to contact your local post office so they could verify the GPS coordinates associated with the delivery scan, and asked you to let us know what they found so we could continue assisting you.
Prior to shipment, we had also proactively contacted you because the address appeared to be missing a unit number. You confirmed in writing that the address was correct for the multifamily residence.
We fully respect your right to be dissatisfied that you could not locate the package. However, the statement that you contacted ChoicePeps and “received no response” is not consistent with the timestamped email record. We responded within approximately eight minutes and attempted to help resolve the delivery issue. We would not of left your side till it was handled to your satisfaction. You never responded, and the very next day we received notice you were disputing the charge. We love our customers and we would of absolutely made sure the issue was resolved to your satisfaction

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer