Kingia Official Site – Easy Registration & Secure Login Reviews 

31
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely awful. Left me withdraw my first win of £180. Still allowed me to deposit , won £400 and still wont give me my money. Also took £30 from my bank and said it was unsuccessful, even though... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This site has stolen my money. Played for a few weeks with no issues, actually made some withdrawals with no issues. I then won over £1000 and got trapped in a verification loop with them. They will o... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mike at Claim Back Tax has been absolutely outstanding. Wish we'd known about him sooner, but will definitely be using his services again and again in the future. Can't recommend enough.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company. Got a refund for only £42 after waiting over 7 months. Would never have known that they got a refund if hmrc didn’t send out a letter. I presume they have pocketed the money as 1 m... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Belastingaangifte

Geschreven door het bedrijf

Kingia is an online gaming platform for adults who appreciate a little anticipation in their entertainment. The moment before a round begins, the reveal of a bonus feature and the atmosphere of a live table each offer a different kind of experience. Find the style that appeals to you and make it part of your leisure time. Your account brings the practical details into focus. Review the registration requirements, keep your login information secure and check the payment options available in your region. Before funding a session, look at deposit limits, withdrawal conditions and any identity checks. Knowing the process makes it easier to plan your visit. Let the game details guide your next choice. With video slots, pay attention to the paytable, volatility and feature rules. At live dealer tables, consider the available stakes and the pace of play. Take time to understand the format, then choose according to your interests and the budget you have set. Promotions offer another area to explore at Kingia when available. Compare welcome bonuses and free spins with their wagering requirements, expiry dates and eligible games. Read the complete conditions before opting in. Give yourself room for breaks, enjoy the entertainment and let each visit fit comfortably around the rest of your day.


Contactgegevens

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

31 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(31)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This site has stolen my money

This site has stolen my money. Played for a few weeks with no issues, actually made some withdrawals with no issues. I then won over £1000 and got trapped in a verification loop with them. They will only let you withdraw £500 per day, then they will wait 3 days for each transaction to state it’s been rejected through verification failure. I sent them passport, drivers licenses, a letter from the government, a selfie with my drivers license, a phone bill and a bank statement proving funds and deposits. Nothing was enough for them and they continued to reject my withdrawals. I recently reported this to my bank, the money the are due me is so much more than what I have deposited, however I felt I had no option. They have since deleted my account and will not engage with me at all. I never took a bonus and have absolutely no reason for them not to pay me other than this being a complete scam site only there to take your money. Please do not make the same mistake as me and fall for being able to make some withdrawals and being in a false sense of security, I actually think this site is trying to get your identity documents. Kingia - I have reported you to action fraud, my bank and I sincerely hope people see this and you don’t receive any more deposits.

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely awful

Absolutely awful. Left me withdraw my first win of £180. Still allowed me to deposit , won £400 and still wont give me my money.
Also took £30 from my bank and said it was unsuccessful, even though I have proof natwest released the funds. Stay away

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company

Avoid this company. Got a refund for only £42 after waiting over 7 months. Would never have known that they got a refund if hmrc didn’t send out a letter. I presume they have pocketed the money as 1 month after getting the letter I still haven’t heard from this company.

15 juli 2021
Logo Kingia Official Site – Easy Registration & Secure Login

Antwoord van Kingia Official Site – Easy Registration & Secure Login

Hi Mark,

Thank you very much for taking the time to leave a review, client feedback is always welcome.

With regards to your review, yes we have received a refund for you, however as per the email that we sent to your on 24th June, which you opened and read on 24th June, as your refund was so small this did not cover our minimum charge for a uniform tax refund claim.

Finally, with regards to the 'waiting 7 months', unfortunately HMRC are quite far behind due to staffing issues caused by the pandemic which we understandably have no control over.

Thanks

Claim Back Tax

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found this company online and from…

I found this company online and from day 1 very helpful and professional. Dealt with my claims very efficiently, any questions I had were answered almost immediately via a phone call , email or WhatsApp. 100% recommended great service.

26 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Right place right time!

I was recently made aware of a milage claim but had no idea how to go about it. I came across this company online and I am over the moon that I found them. Everything I needed to do they explained with no difficulty. I've now had 2 successful claims and will be using them again next year. Special mention to Mike who I dealt with. He is efficient and very responsive with phone calls and emails. They of course take there cut but its deserved.

20 april 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

They made everything so simple and it was far quicker than I expected. Great service from start to finish. I got my Cheque within 6 weeks of making the initial claim. I would definitely recommend.

25 november 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gshaw plastering

Honestly could not fault mike and his team, really helpful, really thorough and Totally professional, very impressive. Would definitely advise people to try them out

7 september 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service

Fantastic service. Mike has been extremely helpful and made the process so much easier for me. I would definitely recommend.

15 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can't recommend enough!

Mike at Claim Back Tax has been absolutely outstanding. Wish we'd known about him sooner, but will definitely be using his services again and again in the future. Can't recommend enough.

27 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredibly simple

Incredibly simple, I just filled in a form, waited and Mike took care of the rest. It's a great service, easy to use. I recommend it to anyone wondering how much tax they might be able to claim back.

6 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing!!!!

Amazing!!!!
Very easy to do, very quick, no fuss.
Extremely professional and brilliant value for money.

Want tax back?...... This is the place to go!!

5 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was impressed by how easy it was to…

I was impressed by how easy it was to get my claim processed, website was super easy. It took just over 8 weeks and i has an email saying the money had landed ready for the transfer.

Would recommend

5 maart 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

17 weeks and counting and still haven't…

17 weeks and counting and still haven't heard anything back??

Yes i have left a review for a similar company as i waited 6 months and heard nothing back and now the same has happened with you. I have emailed you 5 or 6 times and every time you say you haven't heard back. I emailed a week ago and you haven't bothered to reply, hence the 1 star review.

I have provided you with the correct details but you can't be bothered to reply to your customers so I will be keeping the 1 star review.

My claims code ends in 210G and it's from October if you want proof I made a claim with you then I can happily show emails from yourself.

29 februari 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Kingia Official Site – Easy Registration & Secure Login

Antwoord van Kingia Official Site – Easy Registration & Secure Login

Hi Nicola,

Apologies that it has taken so long to get back to you. It turns out that your tax refund claim was a little bit more complicated than a standard claim. This is because you made multiple claims through multilpe tax agencies as you have confirmed above with your review.

To give you a quick synopsis of your claim; you applied through multiple tax agents to process your claim. This creates a conflict of interest with all parties involved (all the tax agents that you applied through and HMRC) as you sign multiple legally binding 'Deed of assignments' covering the same tax years with all agencies involved.

HMRC have taken a stance in recent years to not reply to tax agents concerning clients where multiple claims have been submitted. This is because it is our responsibility as tax agents is to complete full due diligence checks with all of our clients. I have investigated your claim with us, and you confirmed that you had not made a claim with any other agency which is why we proceeded with the claims process with you.

We would be more than happy to discuss this further. If this is of interest please email info@claimback.tax and we will arrange a date and a time to explain in more detail why your claim was not accepted through Claim Back Tax.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer