We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tyler is always very helpful and Connecten is great for RV travelers.The setup was very easy, thanks to Tyler! He responds quickly to connection issues when you are traveling and you are up and runnin... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Texted on a Sunday evening to see if a better connection was available. Within seconds Angel responded and found me the best carrier for my area. Connecten has got your back. Thanks so much!!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We're just short of two years using our 5G router and unlimited service with ConnecTen. From the southern border in Arizona to the northern border in Minnesota and N Dakota. Service has ALWAYS bee... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We love ConnecTen especially since we work on the road in our motorhome. We have never had any issues over the past 2 years and it even works in Nova Scotia, Canada with lighting fast speed. If you do... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Internetprovider
  2. Internetaanbieder

Geschreven door het bedrijf

We aren't just an internet service provider. We're a community. A blend of adventurers, remote workers, and digital enthusiasts. By choosing ConnecTen, you're not just getting exceptional internet service; you're joining a family committed to staying connected, no matter where life takes you.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

693 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service is horrible

Customer service is horrible. Don’t ever try to cancel due to financial reasons or because you don’t need it anymore. They will not refund any of your money or let you finish out your month that you paid for before canceling. They also won’t give you any return label for
The device they demand back so you have to pay for that on top of everything else. Do not use this company. There’s other options out there.

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ConnecTen Internet

Antwoord van ConnecTen Internet

Hi Jennifer,

We’re sorry to hear about your frustration, but we’d like to clarify a few points to avoid any misunderstanding.

When you requested cancellation, your service was initially deactivated as per standard process. Once you let us know you wanted to continue using the remaining time in your billing cycle, we reactivated your service immediately so you could do so. You were not charged for any additional cycle, and as explained, billing is only finalized once the equipment is returned.

We also made multiple attempts to reach you by phone and email, including offering discounted plans and even a free suspension option to help with your situation. Return shipping responsibility is outlined in our policy and shared at the time of cancellation.

We always aim to be fair, flexible, and responsive, and we’re happy to review this with you again if needed.

— The ConnecTen Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We're just short of two years using our…

We're just short of two years using our 5G router and unlimited service with ConnecTen.
From the southern border in Arizona to the northern border in Minnesota and N Dakota. Service has ALWAYS been quick and effective when we did need some help, even at night on weekends.
Because we had backup power our ConnecTen internet stayed dependable when straightline winds and a tornado interrupted power. We weren't dependent on the RV park internet and knew what was coming.
Thanks to Tyler and crew for great service!

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ConnecTen Internet

Antwoord van ConnecTen Internet

Thank you for choosing Connecten!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

fast and very helpful

fast and very helpful, Angel was the perfect and took care of us within minutes.

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ConnecTen Internet

Antwoord van ConnecTen Internet

Thank you for choosing Connecten!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I setup a call back through email and…

I setup a call back through email and received nothing all day Friday, didn’t think anything of it and figured it would maybe take a couple of days. I was on the phone at the time and a number called twice that I didn’t recognize so I didn’t answer right away and moments after I received a text message stating that they called twice and was sent to voice mail. Tyler from connecten;

Company : ConnecTen Internet just called 2x and was sent to VM

Company: He will inform the company that attempt through me to reach you with no success

Me: Yes I was on the phone but waited all day for a call yesterday

Company: Well. We got to tou today... we are extremely busy and many people want calls. Today was your turn

Me: Ten four that message made my decision super simple thanks for you time

Company: Glad we could help. Take care...

Now I know people are busy and I was not trying to be rude but the way the text went the company seems to not really care and will get to you when they have the time. If this is the way a company is ran I do not recommend them at all. I’m a department of defense contractor and deal with guys at rv parks because I travel all the time and will let them know and all the government officials I deal with know how this company operates.

Update: The company reached out to me personally and apologized for the actions of the employee. I do not hold this company responsible for the actions of this employee and also they have tried to make things right on their part , but I have already moved onto another company. I’m only raising this to three stars for the companies sake and not for the disgruntled employee who pretty much made threats to me after my review. I’m sorry connecten but the only way I’m taking this down is if that employee is terminated. Your sales people are the face of the company and this show what is truly tolerated.

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ConnecTen Internet

Antwoord van ConnecTen Internet

Hi there,

Thank you for taking the time to share your experience and for updating your review. We genuinely appreciate you recognizing our efforts to reach out and make things right.

We want to sincerely apologize for the tone and communication you received, that is not the standard we hold ourselves to. We take feedback like this seriously, and it has been addressed internally to ensure a better experience moving forward.

We understand your decision to move on, and we respect it. That said, we truly appreciate the opportunity we had to connect with you and your willingness to update your review.

Wishing you the very best with your new provider, and safe travels on the road.

— The ConnecTen Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Connecten is absolutely terrific hands…

Connecten is absolutely terrific hands down. Every support person there is incredibly helpful. Tyler is the salesperson and he will make sure you are well taken care of. The internet speed is fast and more stable than Starlink. It is also less expensive.

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ConnecTen Internet

Antwoord van ConnecTen Internet

Thank you for choosing Connecten!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lightning Fast Internet on the Road

We love ConnecTen especially since we work on the road in our motorhome. We have never had any issues over the past 2 years and it even works in Nova Scotia, Canada with lighting fast speed. If you do need an occasional reset someone ALWAYS answers the help line and gets you up and running in a flash.

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ConnecTen Internet

Antwoord van ConnecTen Internet

Thank you for choosing Connecten!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Simply put

Simply put. They don't make companies like this anymore

They put the customer 1st...... Always there when needed. Always

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Angel was an angel

Angel was able to ping the nearest tower and get our slow connection resolved on a Sunday evening. Always great customer service with Connecten.

8 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ConnecTen Internet

Antwoord van ConnecTen Internet

Thank you for choosing connecten!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Angel was very responsive even though…

Angel was very responsive even though we couldn’t resolve my issue he definitely at least tried, think my LAN cable could be bad.

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ConnecTen Internet

Antwoord van ConnecTen Internet

Thank you for choosing connecten!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hazel was great today!

Hazel was great today! Easily fired my plan up for this camping season!! I've yet to have a bad experience with the Connecten team!

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ConnecTen Internet

Antwoord van ConnecTen Internet

Thank you for choosing connecten!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Service with Minor Policy Improvements

Undoubtedly, one of the most exceptional services I have ever utilized is the Wanderlust Plan – Unlimited with Priority / 5G CAT20. From the professionalism and attentiveness of Rochelle to the overall quality and reliability of the service provided, my experience has been overwhelmingly positive. Rochelle ensured that every question was answered clearly and thoroughly, and her level of customer care truly reflects a company that values its clients. Future customers can feel confident knowing they are in good hands.

The service itself has exceeded my expectations. With unlimited data and priority access, I do not have to worry about exceeding usage limits or facing unexpected slowdowns during regular use. Whether I am working on my laptop, streaming content, or downloading large games to my console, the connection remains strong and dependable. The only interruptions I have experienced have been during severe weather conditions, which is understandable and expected with most internet services. Outside of that, the performance has been consistent and reliable.

There are, however, two areas where I believe improvements could be made. First, the $15 monthly fee to pause service feels excessive. During times when life circumstances require temporarily suspending service, paying a recurring monthly fee simply to keep the account inactive adds unnecessary financial strain. If a $15 deposit is required, it would be more reasonable for the service to remain paused until the customer chooses to reactivate it, without ongoing monthly charges during that period.

Second, while the one-time activation fee is typical within the industry and the router involves a one-time rental fee rather than an ongoing rental charge, I believe customers should have the option to own the router outright. Providing an ownership option would offer greater long-term value and eliminate the need to return the equipment.

Overall, despite these concerns, I consider this to be an outstanding service. The unlimited data, priority speeds, and overall reliability have allowed me to download numerous games and use the internet freely without worrying about data caps. I would confidently recommend the Wanderlust Plan to anyone seeking dependable, high-quality service backed by excellent customer support.

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ConnecTen Internet

Antwoord van ConnecTen Internet

Thank you for choosing connecten!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

My CennecTen Internet service works really well at my home, even when my cell phone service does not. Tyler is always so helpful and personable anytime I need help.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ConnecTen Internet

Antwoord van ConnecTen Internet

Thank you for choosing connecten!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer