Banner for Container One

Container One Reviews 

316
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

All went very well with the buying of the container. Sales team answered and followed up with phone calls and the answering of all my questions. The coordination with the delivery team was a little sh... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My container has not been delivered yet. It was paid for on August 19th, 2026. I have spoken to dispatcher Dave Davis over 10 times since September 5th. He has responded every time by saying that it w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service. This is a legit and trustworthy company to purchase a shipping container. There was a discrepancy with the delivery, and chris handled it perfectly. He kept me informed. That same d... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with Container One was a very good one. Their customer service was very knowledgeable about their containers. The total purchase price which included shipping cost, etc., were upfront a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Containerleverancier

Geschreven door het bedrijf

Container One is the leading provider of shipping containers for sale in the USA. Buy new or used Conex box shipping containers, container accessories, and modified shipping containers online with a few clicks. Get instant prices for shipping containers with delivery to your zip code. With over 30 years in the industry, over 75,000 happy customers, and over 300 locations nationwide, Container One has the expertise and selection to make buying a shipping container a comfortable experience.

Largest selection of shipping containers, accessories and modified containers

Geschreven door het bedrijf

Shipping Container For Sale
One-Trip, Cargo Worthy, Wind & Water Tight, and Economy Grades are available in 20ft and 40ft sizes. Every container is inspected before delivery. Not sure which grade you need? Our team will help you choose.
Shipping Container Accessories For Sale
Roll-up doors, man doors, lock boxes, vents, and office kits. Everything you need to customize your container.
Modified Shipping Container For Sale
Container homes, mobile offices, climate-controlled storage, and custom storage units. Built to spec with roll-up doors, insulation, windows, and electrical. Delivered ready to use.

Contactgegevens

Promotion box for Container One

20ft & 40ft Shipping Containers for Sale

Price includes delivery. Get a quote in seconds. Don't wait, Shop Now!

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

316 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(316)

309 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Delivery (Aaron) was very good

Delivery (Aaron) was very good. Almost 4 weeks for delivery though.

1 oktober 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Thank you for your feedback! We’re glad Aaron provided a great delivery experience. Container availability, specialized truck scheduling, and coordination with the depot can sometimes extend delivery timelines. We understand that nearly four weeks is a significant wait and appreciate your patience. Thank you for choosing Container One!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

2 no shows

For starters, I would be nice if they sent you options to choose from. Yes i know its used yada yada. The container i received this time versus last year was totally different. Very rough and not as pleased as i was the first time. Then we get to the purchase part. Your money is gone so fast no worries. This particular time I was told how about tomorrow. Only 5 or so days out from purchase date. Time goes by, driver can't make it. Calls back the next day to reschedule for the next day. Sure, make the arrangments, time goes by and another phone call. Paperwork won't right. Got that straight and week goes by and reschedule for next day. The driver calls to reschedule because dispatch didn't want to. It finally showed up late that evening. I only went with this company because I was very pleased with my last purchase. The driver was great and put it exactly where I wanted it. If I decide to buy another it will possibly be through another supplier. To many middle man in the process.

4 oktober 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Justin, thank you for choosing Container One again. We’re sorry this experience didn’t match your first purchase, and we understand the frustration of rearranging your schedule multiple times.

Your purchase was for a used Wind and Water Tight container. Appearance and wear can vary between units of the same grade. For customers who prioritize cosmetic condition, we always recommend a one-trip container for a cleaner, more consistent appearance.

Delivery requires coordination between the depot, carrier, and dispatch. Changes in truck availability or release paperwork can affect scheduling, and we recognize that repeated changes are disruptive. We’re glad the driver provided a positive experience and placed the container exactly where you wanted it. Thank you for your feedback and your repeat business.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I thought the container would be in…

I thought the container would be in better shape. It had a large cut on one side. It is water tight but still I thought we would get a little better container. All in all I am satisfied and will clean it up. The delivery was seem less.

5 oktober 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Rick, thank you for your feedback. Your purchase was a Wind and Water Tight (WWT) container, a grade intended for secure, weather-resistant storage rather than a like-new appearance. When cosmetic condition is a priority, we recommend a one-trip container.

Containers are inspected at the depot and reviewed with the customer at delivery, with customer sign-off documenting acceptance. WWT containers can show wear from prior use while still protecting stored contents from wind and water. However, we’d welcome photos of the cut you mentioned so our team can review that specific concern.

We’re glad delivery went smoothly and that you’re satisfied overall. Thank you for choosing Container One.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything went great!

Everything went smoothly delivery on the delivery nice container rock solid transaction. Thank you for great service and transaction.

4 oktober 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Thank you for your business. Don't hesitate to reach back out to us if you need an accessory or another container.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Driver was friendly unit arrived a few…

Driver was friendly unit arrived a few days before estimated timeframe of 7 to 10days. I did have to call to get a ETA of drop off which lead to a late afternoon delivery. But Phone reps and Chris the dispatcher were great. Gonna order a few more.

5 oktober 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Thank you for your feedback, Lateisha! We’re pleased your container arrived ahead of the estimated timeframe and that the driver, our phone representatives, and Chris made the experience a positive one. We understand that having a drop-off ETA helps you plan your day. Timing can depend on the driver’s progress, traffic, and earlier stops, so our team may wait for a driver update to provide a more accurate estimate rather than one that could change. Thank you for choosing Container One. We look forward to helping you with your next containers!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The ordering the payiny was easy but i…

The ordering the payiny was easy but i waited a long time for delivery

2 oktober 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Thank you for your feedback, Philip. We’re glad ordering and payment were easy, and we appreciate your patience with the delivery wait. Shipping container deliveries require coordination of specialized equipment, available drivers, and delivery routes, which can sometimes extend the expected timeframe. We understand that timing matters and appreciate the opportunity to work with you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No holes floor really good doors open…

No holes floor really good doors open and shut

28 september 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Thank you for your feedback. We sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us, as it helps us identify areas where we can improve our service and delivery processes. Your comments have been noted, and we are committed to providing a better experience for all our customers.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Terrible Delivery Experience...

Terrible Delivery Experience...

The Container arrived exactly as advertised.
Condition and quality of the container was great!

The delivery company you chose was not properly equipped to deliver the container to my property, nor where I had marked out. The driver agreed to place the container and where I requested. However, the devilry driver could NOT complete our transaction. His "trailer was not properly equipped to unload the container. He unstrapped the container, and aggressively backed his equipment near where the Box was to be placed, and then slammed on the breaks of his truck to attempt get the box to slide off. He tried this several times, and in two different places on my property with NO SUCCESS. I even tried to assist with using my tractor that was on site with no success. I then had to call a towing company out to my property to remove the container from the delivery vehicle, and place where I wanted. This process took over 3 hours. After container was placed, I then had to PAY THE TOWING COMPANY MYSELF to complete OUR transaction.

This wasn't the first container I had purchased from CONTAINER ONE, but it was a terrible experience.

I have already sent and email to Nina about this. Unfortunately, I have not been contacted by anyone from Container One.

Disappointed

28 september 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

I received your email today. The DOT quailified trucking company delivered your container on a tiltbed container but when he arrived his tilt function did not work correctly at no fault of yours. I wish you would of received a call from you while this happened and you would not of been ask to pay for anything. I left you a voicemail with my direcve also looked at t . Please call me so we can refund your wrecker charge ASAP.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

its a rusty steel box better condition…

its a rusty steel box better condition ones could have been selected.

1 juni 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

This is why we inspect it at depot and also inspect with you at delivery. Rust is does not affect the grade you bought. Its cosemetic only. We are very diligent describing grades at check out and in our terms and conditions befor you buy. Corten steel is designed to surface rust only and thats why we have a 5 year warranty, Sorry you feel the container is not as cosmeticly appealing as you like. as far as function you are in great shap and thatcontainer will last a life time if you take care of it.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The driver was excellent

The driver was excellent. My only issue is how poorly the rusted door hinges swing. Hopefully when I lube them up they will swing easier.
Tom

19 september 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Thank you for the feedback. Once you lube the hinges and start using them it will also loosen up. Just make sure the container is level.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Successful delivery

We didn't get the delivery on the day it was scheduled, but I wasn't available that day anyway and had someone else available to handle it, so the one day delay wasn't a problem. It was the contracted delivery driver that called me and explained, not container one. I'll say this, he went above and beyond, and placed the two containers right where I wanted them. They are lucky to have such a good contract driver!

28 september 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Thank you for the review ad your feedback. Glad it all worked out for you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Container was as described

Container was as described. Communication for delivery went very smooth. Driver was very accommodating and detailed oriented.

19 september 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Thank you for the feedback. We really appreciate it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service.

Container was delivered in expected condition and dropped exactly where I needed it. Driver went above and beyond with delivery. Communication could have been better but not enough to deduct a star over.

27 september 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Thank you for the feedback and we appreciate your feedback. We will work on better comunication.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was my 3rd container

This was my 3rd container, I'm very happy with my container this one was the best condition and price compaired with my others, dealing with Container One was a great experience, make sure to follow up acasionally to make sure everything's on sckedual, make sure you have plenty of extra room for the delivery tree hight and length for the truck, also they usually are low trailers in the back, mine was a 40ft high cube.

27 september 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Great feedback! Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I like to thank you everybody was kind…

I like to thank you everybody was kind and professional even the drivers the Box looks great thank you again Denver

24 september 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

your very welcome and thank you for trusting Container One

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Claims of "industry leaders"... Actually full of untruth!

​I paid ContainerOne on August 14th for a 40ft High Cube one-trip container. Over a month later, I'm just now taking delivery of a usable unit at my site.

​Damaged Goods: The first unit arrived on Sept 9th with damaged door hardware, welded bolts through the handle to prevent inspection, and torn weatherstripping caused during loading. They told me I'd have to accept it in that condition, or refuse it. Fortunately they record their calls! That they do not repair them after delivery. Turns out they literally sent it to the yard and the CSC plate is the same as the originally shipped unit, and now the door hardware is replaced and weather strip has been cut and spliced to make the repair. Straight up lies. During the two weeks of stalling they told me that "we're working on it"... "have to locate one", "have to maneuver other units in the yard to get to your's..." etc. They claimed they were working to arrange for a different unit for the past two weeks! If they were simply honest each time, I'd certainly be more understanding!

​Non-Existent Support: My original sales rep completely ghosted my calls and emails once payment cleared. I had to navigate 6 different employees across multiple departments just to get basic status updates. Even those were hard fought (and as stated lies).

​Broken Promises: I was repeatedly promised callbacks on Sept 17, 18, and 21. None happened. I only received action after filing a formal BBB complaint.

​Delivery Mismanagement: After agreeing to a rescheduled morning delivery on Sept 23, the unit was 5 hours late without notice. The delivery manager then claimed via text that they don't commit to delivery times because they don't own the yard.

​Unfair Refund Policy: When I asked to cancel due to their failure to deliver, they threatened to charge me a delivery fee for a order they failed to fulfill.

​ContainerOne advertises itself as an "industry leader," but their lack of internal ownership and customer service tells a very different story. You have no control over what you actually receive or when it will arrive. Save yourself the headache and find a more reputable container supplier, there has to be one out there. ContainerOne is NOT it. Btw I've got time stamped photos, email threads, phone call logs, etc. to support every bit of this and good news they record their phone calls as is stated when you call their business lines. If I could rate lower than (1), I'd happily give them a (-5). Purely frustrating experience.

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Container One

Antwoord van Container One

We are sorry to hear your situation. As you mentioned, you refused your contaier and we took it back to depot and they fixed the probles you had. I do not see the lie you are refering too. When you buy the container we give you clear instructions on what department, phine number that you can call if you have any problems. In a situation like this the continer was inspected buy the depot and by yourself. Problems were found and we made it right. Sound like we have a communication misunderstanding. To address the "theaten to charge you a canceltion fee comment". That is exaclty our policy until we see pictures and proof of what the problem is. once you submited pictures we gladly removed container and depot fixed and it was returned to you at zero cost to you. you will get decades of use out of that container and you have a 5 yr warranty on it a well. We have delivered over 100,000 containers and will do whatever it takes to resolve legitimate issues. Yes we do record all phone calls, text and emails with everyone you talked to so we can inprove any problem areas. I listened to them all.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

three hours late

13 september 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Sorry it was three hours late. There can be delays that are out our everyibes control like traffic or congestion. The question i have is did we/driver communicate the delay i real time,. Our records show we did. oonce again we are sorry for the 3hr delay. This is why we giv eour customers a delivery window and not an exact time.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Class Act

Every person I communicated with at Container One were very pleasant and professional. From Sales, office, dispatchers and driver, the entire team was a class act.
The container was exactly as promised.

21 september 2026
Logo Container One

Antwoord van Container One

Thank you for the feedback ad review. I will let the team know.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer