HUUR HIER GEEN CAMPER
HUUR HIER GEEN CAMPER
Hoewel de meeste reviews positief geladen zijn. (De reden dat wij hier ook een camper huurden) is het schonen schijn.
Je haalt de camper op op een industrieterrein bij een gehaaste damen.
Snel snel alles uitgelegd en je kunt vertrekken. Snel werd verteld dat de eettafel voor binnen defect was. En niet goed op zijn plaats bleef zitten. We kregen de kans nog niet om hier op te reageren.
Na nacht 1 bleek het boven bed kapot van de big cookie, en dit via de app gemeld. We moesten vanalles proberen om het te maken, maar niks hielp.
En daar moesten we het dan mee doen. Onze zoon (van 3 jaar) kon dus niet veilig in het boven bed slapen. Er werd niks aan gedaan en niet meer gereageerd. Zelf maar een stok op maar gezagen om er onder te zetten. Wat natuurlijk niet de bedoeling hoort te zijn.
En als diepte punt gaat de accu van de camper maar max 10 uur mee. En dat alleen echt alleen met de koelkast aan. Verder helemaal niks!!! We hebben eerder een identieke camper gehuurd. En konden makkelijk 24 uur doen met koelkast en 2 telefoons laden en lampen aan.
We hebben de informatie geverifieerd met volkswagen en zelfs met een lokale geragist. En 10 uur is echt een teken dat de accu niet meer voldoet aan de norm. En zo als inmiddels gewend werd hier heel laconiek op gereageerd. 10 uur was voldoende kwam er op neer. Toen de eigenaar zicht er mee ging bemoeien werd het niet beter. Paul deed niks maar ook echt niks om ons probleem op te lossen.
Met een zoon van 3 jaar sta je namelijk veel langer dan 10 uur op de overnachtingsplek. En smorgens wakker worden met een zijn natte koelkast en 2 niet geladen telefoon (voor nood of spoed gevallen) is geen optie.
We hebben gedurende 2 weken verplicht op campings moeten staan. Wat gemiddeld €40 per nacht koste, om zo de camper op te laden.
Ook was de censor van het vuil en schoon water defect. Dus het was maar gokken wanneer we moesten vullen.
En boven dit alles kregen we aan het einde van de verhuur een rekening van een defect vriezer deurtje, van bijna €50. Daar heb ik vervolgens weer op gereageerd per mail. Maar niks van gehoord uiteraard.
Ik heb een jurist in de arm genomen. Dus het krijgt een gevolg.
Bovestaande is uiteraard samengevat het app verkeer is te lang om de kopiëren en plakken. Maar op aanvraag wel te tonen.
HUUR HIER NIET!!!!





