Côte at Home Reviews 

107
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Items broken on arrival and meant we could not make the meal as intended. This meant the meal could not be enjoyed as it was meant. When paying for a premium experience I had hoped for a top end exp... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I went for the lobster thermidor for Friday and the steak night dinner for Saturday. Lobster was delicious (if a wee bit small) and the sauce divine. Steak night absolutely fabulous. Fresh big fa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent will definitely buy again. We had French onion soup with croutons and cheese, Ribeye steak, fries, creamy spinach and Fougasse bread and creme caramel 😋 Delivery service was excellent on ti... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing Christmas festive meal. The Jus was missing, potatoes bought in (in a packet from a named supplier), parnisps and carrots ruined by addition of spices (?why - they are sweet and fla... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Frans restaurant
  2. ook in
  3. Frans steakhouse restaurant
  4. Maaltijdbezorging

Geschreven door het bedrijf

Côte at Home delivers high quality produce from our kitchen right to your door. Stock up with chilled bistro meals, side dishes and desserts, created by our chefs and ready for you to bake.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

107 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(107)

19 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Broken Items and Bad customer Service

Items broken on arrival and meant we could not make the meal as intended. This meant the meal could not be enjoyed as it was meant. When paying for a premium experience I had hoped for a top end experience and this fell well short. Customer service offered a token refund but not to rectify the issue. It would mean us paying more money for another box.

Food that we did receive was good just not the full experience.

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

We're sorry to hear your experience fell short of expectations, especially when you were looking forward to enjoying the meal as intended. While we're pleased to hear the food you did receive was good, we completely understand your disappointment with the damaged items. Please reach out to us at reviews@cote.co.uk so we can look into the resolution you were offered and locate your order; if possible, please include your order number when you contact us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent will definitely buy again

Excellent will definitely buy again. We had French onion soup with croutons and cheese, Ribeye steak, fries, creamy spinach and Fougasse bread and creme caramel 😋 Delivery service was excellent on time and food was excellent quality

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Thank you for your wonderful review! We’re delighted you enjoyed the food and found everything to be of excellent quality. It’s also great to hear the delivery service impressed, and we look forward to your next order!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant treat for the weekend when you cant go out

I went for the lobster thermidor for Friday and the steak night dinner for Saturday. Lobster was delicious (if a wee bit small) and the sauce divine.
Steak night absolutely fabulous. Fresh big fat scallops, love garlic and herb butter and huge fricasse (garlic bread), superb fillet steaks, large portion of delicious fries (so much tastier than oven chips) and huge portion of creamed spinach. Chocolate mousse yummy. Only 'hmmm' was the peppercorn sauce which wasnt so great. I prefer bearnaise and hubby peppercorn but the latter was a bit heavy on the meat flavour rather than peppercorn. However the quality and taste, AND the price was extremely good and I will be doing the same again very soon! Highly recommend. Oh and I though the sauce was missing and told them, they immediately sent a refund before I told them I found it. Sorry folks. Excellent customer service

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Hi, thank you for such a wonderful review! We're delighted you enjoyed both the Lobster Thermidor and Steak Night, and it's great to hear our team could quickly help with the sauce mix-up and provide excellent customer service. Thanks again for your feedback and we hope to deliver you something else delicious in the near future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Service

This review concerns the exceptional helpfulness of one of their staff, Giovanna, who was enormously helpful in assisting me with a gift card that i had accidentally allow to expire before using!
Thank you Giovanna! You deserve the Gold Star award!!!

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Thanks for the great rating and review - it's so lovely when our guests appreciate our efforts and take the time to comment on them. We hope to see you soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time ordering

First time ordering, been to the restaurant a few times but closest one is miles away. Fancies something special for easter but to have at home. Ordered easter box plus a bread, lots of food, all top quality, minimal prep and tasted great. Would order again

5 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Thanks for the 5* - we're so pleased you enjoyed our Easter meal box!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Côte at Home boxes have always been a good option, But ...

Côte at Home boxes have always been a fun and reliable way to enjoy their steak and chips, French breakfasts, and more recently their wider menu options. Unfortunately, their expansion into themed boxes—such as the Mother’s Day offering—has not been as consistent, and my most recent experience was disappointing.

I was also struck by the number of additives listed. It’s a shame they’ve chosen to go down this route, as the level of E numbers felt excessive, quite off-putting, and not what I would expect from a brand positioning itself around quality French-inspired food.

Several elements of the meal fell short. The roast potatoes tasted sour, and the pumpkin gratin turned into something closer to soup or baby food once cooked. While their butchery remains strong—and it’s hard to go wrong with oven chips, good bread, and French butter—the dishes beyond that felt poorly developed, more on a mass produced scale.

Côte claims the recipes haven’t changed, but previous versions didn’t include overly sweet red cabbage (more like marmalade), pumpkin purée, or a jus that didn’t elevate the dish. It feels like these more elaborate offerings are outside their strengths.

Sadly, this wasn’t a pleasing experience, and I won’t be exploring the wider menu again. I’ll be sticking to what they do best: steak and chips, or their breakfast box.

15 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Thank you for sharing such detailed feedback, and we are sorry to hear that your recent Côte at Home experience did not meet the standard you’ve come to expect. We take your concerns about consistency, additives, and the quality of the themed dishes very seriously, and we will be reviewing these points with our senior Côte at Home brand team. We appreciate your long‑standing support and are committed to improving the areas you’ve highlighted.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Had a surprise delivery of Mothers day…

Had a surprise delivery of Mothers day Breton Chicken from my daughter who lives in Florida.
What a disappointment. DAMAGED jus that made every damp and unappetising. DIDN'T trust the chicken to be fit to eat. Contacted customer services who made a £15 voucher available to me . The refund should have gone to my daughter as she had paid for it
Still waiting for a decision.
Have always rated Cote but not any more.

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Hi, we’re really sorry to hear about your disappointing Mother’s Day delivery, especially given it was a gift from your daughter. Thank you for sharing this with us — we can see you're still speaking with the team regarding the issues to come to a suitable resolution. Thank you for your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Steak date night for 2

Perfect everything was well in date and tasted great after cooking
Cooking instructions were correct and the garlic butter etc came separate in case you didn’t want to use it

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Thanks for the 5* - we're so pleased you enjoyed our steak date night box! A treat is exactly what it's designed to be!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Food order

Hi, my order was delayed by the delivery company so the food was spoiled and disposed of.
I contacted Côte at home, special mention to Megan who sorted the issue out immediately, I’ve received my order and lovely treat in perfect condition.
Fabulous customer service!!
Quality of the food is exceptional
Thanks
Barry Watkins

31 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Thank you so much, Barry, for taking the time to share your experience. We're sorry for the initial problem but we're delighted to hear that Megan was able to resolve everything quickly for you.
It's wonderful to know your replacement order arrived in perfect condition — and that you're enjoying the exceptional quality of the food.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing Christmas festive…

Very disappointing Christmas festive meal. The Jus was missing, potatoes bought in (in a packet from a named supplier), parnisps and carrots ruined by addition of spices (?why - they are sweet and flavoursome without any additions), instructions were confusing and contradictory. 3 years ago we had a nice Christmas lunch from Côte, french style with dauphinoise potatoes. This year was horrible, we will never buy from them again.

25 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

We’re very sorry to hear how disappointing this festive meal was and that it wasn’t what you expected, especially given your previous positive experience with us. We pride ourselves on our authentic French food and the quality of the suppliers we work with. Thank you for taking the time to share your feedback, which we’ll take on board constructively.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic meal in a box

We ordered the Steak date night box. This will be our fourth meal from Cote so we were looking forward to a good French meal after Christmas.
We were not disappointed the French onion soup was beyond good the steaks were tender and very tasty, the pepper corn sauce was creamy and complemented the steak without overpowering them, the frites were just like you get in a French bistro. The helpings were very generous so puddings had to wait! But the crème caramel was fantastic after a long break!
We have never had a bad meal from Cote well worth the money and fun to cook!

30 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Thank you so much for the lovely review. We’re thrilled you enjoyed the Steak Date Night Box — from the French onion soup to the tender steaks and bistro‑style frites. Delighted the crème caramel was worth the wait too. We really appreciate your continued support and can’t wait to cook with you again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just awful

Just awful, out Christmas Day was ruined, the food was almost out of date on arrival, soggy, a grey/ brown colour and overly seasoned . The potatoes were dry and resembled school dinner food. We expected luxury what we got was nothing less the HMS prison services Christmas brunch . Even the packaging was poor and didn’t feel luxury at all. Never again

25 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

We’re really sorry to hear how disappointing your Christmas Day meal was, especially on such an important occasion. This isn’t the experience we want for our guests, and we understand your frustration. Our team has spoken with you directly to discuss this, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We have always enjoyed Côte Christmas…

We have always enjoyed Côte Christmas box on many occasions but this year was very disappointing. The meal looked grey and uninteresting with shredded Brussels sprouts, finely chopped parsnips and small Chantennay carrots. The taste was also very bland. Your response is incorrect, nobody has spoken to me.

28 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

We’re really sorry to hear how disappointing your Christmas Day meal was, especially on such an important occasion. This isn’t the experience we want for our guests, and we understand your frustration. Our team has spoken with you directly to discuss this, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could rate zero I would have.

If I could rate zero I would have.
I have happily used Cote restaurants and Cote at home for years. I have just put the contents of the Cote at home Turkey box in the bin, the food was disgusting. My husband mentioned they must have new ownership and it turns out they changed hands in the Autumn.

25 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

We’re really sorry to hear how disappointing your Christmas Day meal was, especially on such an important occasion. This isn’t the experience we want for our guests, and we understand your frustration. Our team has spoken with you directly to discuss this, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A lovely treat!

Love Côte restaurants so thought we would try Côte at Home with a Virgin Experience voucher we had as a gift. Food arrived well packaged with a helpful booklet telling you how to prepare the food.
We chose the steak date night box, the food was amazing, good quality and there was loads of it!
A fabulous little treat, would certainly recommend.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Thanks for the 5* - we're so pleased you enjoyed our steak date night box! A treat is exactly what it's designed to be!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Will never use again

Will never use again. Food didn’t turn up, I had to call the next day and was told they were surprised this had happened as they get notified if the delivery isn’t made so made me feel like a liar. Couldn’t deliver again for 4 days. Just not reliable.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Sorry that an issue with our courier meant your delivery failed - this is rare but can happen from time to time. Our delivery date restrictions meant a replacement couldn't be scheduled until the following Wednesday - we're so sorry about that! We can see you received a full refund and also an additional gift voucher with our sincere apologies. We hope you enjoy something on us with this and we'll pick up with DPD why they did not notify us of the problem.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Received a steak night for 2 as a gift

Received a steak night for 2 as a gift. French onion soup funny after taste, not enjoyable. Steak tasteless and tough, fries the worst we’ve tasted, very dry and bland. The crème caramel was good. We have yet to try the spinach but don’t hold out much hope. In summary a total waste of money. We did try a couple of yrs ago and it was very good, so not sure why such a drop in quality, a real shame.

23 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Thank you for your review. Sorry to hear you’ve been left feeling disappointed with some of the food. We have not changed suppliers or recipes for many years and so we hope you raised this with the Côte at Home team so they could make things right for you. We'll use your comments constructively, and hope you will enjoy the spinach and place an order for the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A 227g steak was 60% crumbly white fat.

I got great service when I asked to change my delivery date. Thankfully my order was here on 14/11 before 9am, meaning that I could report the broken pot of thermidor sauce that'd dripped on my creme caramels and stunk the entire box out, and the ribeye steak that was rigid with solid, crumbly white fat running through it. I got a replacement steak on 15/11 that was flat and thin, definitely not something that a Côte restaurant would dare serve. There's no way this can be cooked rare. It looked more like rump than ribeye, without any marbling whatsoever - this was with the Butchery dept having had feedback. I'm utterly, utterly disappointed with this delivery for my birthday. The lobster doesn't come cooked, so that's a task non-expert-cook me will need help with. The scallops were incredibly smelly. Frites went crispy but didn't brown. Most items had a short shelf life. Creme caramel was amazing, however. Definitely not worth buying the date night or steak boxes. Happy birthday me ☹️

14 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Sorry you've been left disappointed for your birthday - of course, not our intention! We're so pleased you loved the crème caramel, but we hope you've contacted the Côte at Home support team again with your feedback.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not for me!

I was expecting high praise but I was disappointed.
I ordered a breakfast box. The sausages tasted ok but skins were tough with gristle bits in.
Bacon was scummy and too smoky.
Eggs cracked. I sent a photo and was offered £5 off a meal at Cote. Not impressed. Black pudding was yuck. Overpriced I could have got better quality from Waitrose

12 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Sorry you were left disappointed by the food quality - this doesn't sound right. We feel a £5 credit voucher for broken eggs is generous but you can of course have a refund for the damaged eggs instead. We're sorry that they were damaged in transit - it's rare but it does happen. If you haven't already informed us of the other disappointments, please do so we can look into it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would. Failed to deliver a birthday gift today as they had promised. Unreliable! Please don’t put your trust in them!! Didn’t even contact me or the recipient to let either of us know. Awful! Avoid them!!!

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Côte at Home

Antwoord van Côte at Home

Thanks for your review. DPD went on strike forcing us to cancel our Cote at Home deliveries scheduled for 8th and 9th October. Initially they told us we would not be impacted, and then changed their mind. We were let down at extremely short notice and so a small team contacted all guests as quickly as possible on 8th and early hours of 9th, to offer our apologies, explanation and discuss options for redelivery. We can see you were emailed in the early hours of Thursday the 9th, and that you've since contacted us via an alternative email address, so we called you. We're waiting on your response to our messages. We look forward to hearing from you soon so that we can discuss options.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer