County Repairs Ltd Reviews 

38
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have power of attorney for an elderley friend with Dementia. He has just gone in to hospital and i found a letter from this company stating that he has an appliance membership plan for his Washi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had the below review removed as they said it was not a real review. I can absolutely assure you it is and have all the paperwork as proof. I still stand by these words and have reporte... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

on the 27th June this company said that they taken over gas board corgie and that I need to pay my years subcrition of £389 which I did and the beginning of this week Corgi said that they were coming... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID COUNTY REPAIRS AT ALL COSTS!!! They are scammers who pray on the elderly & vulnerable in the most abhorrent way! COLD CALLING and offering “services” for appliances that aren’t even covered und... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Reparatiebedrijf

Geschreven door het bedrijf

Here are County Repairs Ltd, we offer membership plans for a range of services, which you can request at any time. We keep domestic Boilers and Appliances in good working order, and provide ongoing inspections, maintenance and repairs.


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

38 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(38)

27 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Preying on the vulnerable

I have power of attorney for an elderley friend with Dementia. He has just gone in to hospital and i found a letter from this company stating that he has an appliance membership plan for his Washing Machine and Fridge Freezer.
He has neither appliance.
He has clearly been sold this plan, over the phone by someone taking advantage of his vulnerability and reading the reviews, it would appear this is common practice.
I have had to disable his phone in case he should receive any further calls of this nature

12 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Good evening Gary,

Thank you for your review.

We are very sorry to hear about the concerns you have raised regarding your friend's experience, particularly given the circumstances you have described.

We take allegations involving potentially vulnerable customers seriously, and we would like the opportunity to investigate how the membership plan was arranged, including the appliances recorded as being covered.

We have requested further information through Trustpilot to help us identify the relevant account and review the circumstances.

As you have advised that you hold Power of Attorney, we would also be happy to communicate with you directly once the appropriate authority has been verified.

We understand your concerns regarding further telephone contact and can arrange for the relevant contact details to be added to our Do Not Contact list once the account has been identified.

Kind regards,
Emma

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid!!!

I had the below review removed as they said it was not a real review. I can absolutely assure you it is and have all the paperwork as proof. I still stand by these words and have reported to Trading Standards. Country Repairs, I’m more than happy to provide evidence of my mums experience. My mum has since had the money refunded through the bank which is the only positive thing that’s happened during this.

PLEASE AVOID THIS COMPANY!! They are unethical and target the old and vulnerable!

I have just learned they sold my elderly mum who is extremely vulnerable with dementia a policy for £385 in June she has no use for, does not understand and does not even recall the conversation. Not only did they do it once they then went back for a second bite of the cherry in July and sold her another! Another £385 gone.

I’ve tried to call to sort it out and they won’t speak to me. I fully understand DPA however they had no problem scamming an old woman.

I’ve read the replies to reviews and all the waffle about they have vulnerable customer training which they may well do, however don’t take any notice of the training.

I am furious as this has left my mum overdrawn with now no ability to pay her carers.

I will be approaching the press, watchdog, the trading standards and will not stop until this absolutely despicable company stop targeting the elderly and vulnerable.

10 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Good morning Susan,

Thank you for your review.

We are sorry to hear about the concerns you have raised regarding your mother's experience.

We acknowledge that you have previously contacted us. However, as the account relates to another individual, we are unable to discuss their personal information or account details without appropriate authority, such as a valid Power of Attorney or the account holder's consent where they are able to provide it. This is to protect our customers' personal information and does not prevent concerns from being raised with us.

We have requested further information through Trustpilot so that we can identify the account and your previous correspondence.

Thank you also for advising that your mother has now recovered the payments through her bank. Once we have identified the relevant account, we will ensure this information is recorded and referred for verification so that our records can be updated accordingly.

We appreciate you bringing these concerns to our attention.

Kind regards,
David

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid!! Yet another fleeced elderly cold-called victim

Just read the other one star reviews, and yes, this is what happened to my (obviously) elderly, frail and partially sighted father. He was advised that he already had a contract with them (he didn't ) and was persuaded to extend his cover for three years for the special price of £389 available to him because he had not previously claimed on his policy. Of course he hadn't - he wasn't even a customer before their cold call! The sales practice of the firm is appalling. Then trying to get your money back is really hard. He cancelled within their stated cooling off period, and it was accepted that he would get a full refund. This took 10 weeks to materialise, but he did at least finally get his money back. Our advice: avoid at all costs, and warn your elderly relatives about their plausible lies. The compliance department took the same line as the company responses here - we're shocked, that is not how we do sales, and we will look into it. There's only so many times you can say that and expect anyone to believe you. AVOID!!

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Hi Anne,

Thank you for taking the time to provide your feedback.

We acknowledge the concerns you have raised regarding your father's experience and are sorry for the length of time it took for his agreed refund to be completed.

We appreciate that the delay caused additional frustration and are pleased that you have confirmed the full refund has now been received.

The concerns raised regarding the circumstances of the original sale have been recorded and reviewed through our complaints process. We recognise that simply stating that concerns will be investigated is not, in itself, sufficient; where issues are identified, these need to inform our ongoing review of sales practices and customer safeguards.

Due to customer confidentiality, we will not discuss the details of your father's account or our investigation publicly.

Kind regards,
David

Customer Relations Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

on the 27th June this company said that…

on the 27th June this company said that they taken over gas board corgie and that I need to pay my years subcrition of £389 which I did and the beginning of this week Corgi said that they were coming to service the boiler, and guess what asked for the years sub. I am 84 and trusted the web site and now think it was a scam, please could help in this matter or just chark it up that I will not recover it. Many thamks for any help Brian Tillotson

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Good morning Mr Tillotson,

Thank you for leaving us a review and providing us with your details.

Customer Services have attempted to contact you on multiple occasions but sadly have not been able to reach you.

Please can you call 03300 270 773 to speak to Customer Services so that they can look into this for you.

Kind regards,
David

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware of this company…

I am a 79 year old pensioner who was approved by this company and offered cover for all my electoral kitchen goods at the reduced price of £389.
I did not recognize them as my insurers but played along with them.
When I was asked for an OTP by my my bank to cover this transaction I explained my concerns and advised them that I didn't want to proceed. Having seen the above reviews I feel I made the right decision.
I think it was helpful that I was a former Fraud Investigater with the DHSS!

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Hi Nigel,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We are sorry that the contact you received caused you concern. We respect a customer's decision not to proceed with a membership and would not expect a transaction to be completed where a customer has made clear that they do not wish to continue.

We would be happy to review the contact you received to ensure that your decision not to proceed was appropriately recorded and that no membership or payment was subsequently established.

If you would like us to look into this for you, please contact our Compliance team with your details so that we can identify the relevant contact.

Kind regards,
David

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Targeted my father with alzheimers and…

Targeted my father with alzheimers and set up a direct debit taking £1,200 from him for no services whatsoever.
The words I'd use to describe them are very unkind.

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Good afternoon,

We are sorry to read the concerns raised in your review.

We take concerns regarding vulnerable customers very seriously and investigate any such matters brought to our attention.

Due to our obligations regarding customer confidentiality and data protection, we are unable to discuss or confirm the details of another individual's account with a third party without appropriate authority.

Where concerns have been raised directly with us by an authorised individual, they will be investigated through our formal complaints process and responded to directly.

Kind regards,
Emma

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unethical business

My elderly mother was called and sold a policy costing £389. She felt pressured into the sale and misold a policy she didn’t need.
We contacted county repairs to cancel and eventually after many verifications they promised a refund within 28 days. This was now over 6 weeks ago.
My last email was replied to saying do what you need to do to get your money back.
To date still no refund
My advice is don’t put any trust or faith in this business and avoid at all cost.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Good morning Ian,

I am very sorry to read about your experience and the length of time your mother has been waiting for her agreed refund.

We take concerns regarding vulnerable customers, the circumstances surrounding a sale and delays in processing agreed refunds seriously.

I know that the refund took longer than anticipated but we are pleased that the matter has now been resolved.

Kind regards,
Emma

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company

Avoid this company! There is an obvious theme to their multiple negative reviews. Cold calling and misselling policies to older vulnerable people. My mother who is in her 90s was cold called by County Repairs and sold a policy she neither required nor fully understood. When I discovered this and cancelled it requesting a full refund I was assured this would happen. No refund has been received despite multiple phone calls and promises including after lodging a formal complaint via their ‘Compliance and Complaints’ department. They admitted in their investigation that their protocols were not followed and the policy should not have been sold to my mother, but still no refund despite being told one would be received within 10 days of the complaint. It is over 10 days now. Their behaviour is disgraceful and unethical. Avoid, avoid, avoid !

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Good morning Alice,

I am sorry to see that you remain concerned regarding your mother's refund.

As confirmed to you directly by email on August 19th, we received confirmation that the £389 refund had been processed and you were advised that it may take up to 10 days for the funds to appear in the nominated account, depending on the receiving bank.

That timeframe has not yet elapsed. However, I completely appreciate the frustration caused by the length of time you had already been waiting before the refund was processed.

As this is a public platform, I am unable to discuss the specific circumstances of your mother's account or complaint in further detail here. Should the funds not be received within the timeframe communicated, please contact me directly so that this can be followed up.

Once again, I apologise for the delays experienced prior to the refund being processed.

Kind regards,
David

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sill no call back to cancel and…

Sill no call back to cancel and refund,have contacted several times and now know I should have put the phone down when I was signed up for something I did not need, but was misled into thinking I was getting a discount on a contract I already have.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Hi Janet,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to learn that you have been left feeling this way and apologise that you have not received the callback you were expecting regarding your cancellation and refund request.

County Repairs have been trying to contact you via telephone since you provided your telephone number in your first review but there has been no answer. We have also emailed you the outcome of the complaint investigation, which based on the evidence we have reviewed, we have not identified any evidence to suggest that the representative stated they were calling from a company other than County Repairs Limited. 

We will try again to contact you via telephone today but you can contact us on 03300 270 773 if easier.

Kind regards,
Emma

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT TRUST THIS COMPANY

AVOID COUNTY REPAIRS AT ALL COSTS!!! They are scammers who pray on the elderly & vulnerable in the most abhorrent way! COLD CALLING and offering “services” for appliances that aren’t even covered under their so called “policies”. I am seeking legal action and have reported their practices to the highest authorities. How dare you County Repairs take advantage of the elderly & vulnerable. Shame on you. I left in utter shock at their tactics to scam.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Hi Mrs Oliver,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to learn of the concerns you have raised.

County Repairs is committed to providing a fair service to all customers. We do not target elderly or vulnerable individuals, and our colleagues receive training in our internal Vulnerability Policy to help ensure customers who may require additional support are identified and treated appropriately.

As we cannot discuss the details of an individual's account in a public forum, we would welcome the opportunity to investigate the matters you have raised if you have not already contacted us directly. If you believe the membership plan included appliances that were not eligible for cover, we would welcome the opportunity to investigate this as part of our review.

Please contact our Compliance & Complaints Department at compliance@countyrepairs.co.uk and we will carry out a full investigation into the concerns you have raised and respond accordingly.

Kind regards,
Sarah

Customer Relations Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Quite good

Quite good. Took a couple of days to arrange the visit, but nothing outrageous.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Hi Wade,

Thank you for taking the time to leave a review.

We're pleased to hear that you were happy with the overall service. We also appreciate your feedback regarding the time taken to arrange the visit and are always looking for ways to improve our response times.

Thank you for choosing County Repairs, and we're delighted we were able to assist.

Kind regards,
David

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Persistent Callers

This company has contacted my elderly father at least three times over the last six months or so by telephone & somehow managed to set up membership plans on all occasions, despite him not recalling ever having agreed to this.
The first time was at the very end/beginning of last year; the second time was sometime later & the third was the middle of the month.
On the first occasion, the company took nearly £200; the second, over £200 (no money was taken as the bank were informed of the situation) and on the third, nearly £400.
On the first occasion I contacted my father's bank and the money was refunded; on the second, I successfully managed to prevent the payment going through; on the third occasion, the bank was informed and I have sent an email to the company asking for the return of the money as it is within the 28-day period stated in their paperwork and no claims have been made.

25 juni 2026
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Hi Lgster,

Thank you for taking the time to leave a review of your father's experience. We are sorry to hear that he does not recall purchasing the membership plans.

As we are unable to discuss the details of an individual's account publicly, we would welcome the opportunity to review the circumstances surrounding this matter if you have not already contacted us directly. Please email us at helpdesk@countyrepairs.co.uk or call 03300 270 571 during our opening hours of Monday to Friday, 9am to 5pm, and we will ensure the matter is treated as a priority and we will ensure your concerns are fully investigated.

Kind regards,
Emma

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cold calling vulnerable people selling policies that are inadmissible

This company has contacted my 80 year old father in law who is very vulnerable and suffering memory problems and sold him a policy that is of no use to him. It would seem they target the elderly and sell them a 3 year plan for £199 which is obsolete as his boiler is over 15 years old. Had this question been asked he would have informed them this over the phone. We will be looking into this and contacting the relevant agencies to support with this matter Really poor practice

In addition to this they have set up another policy without him even realising then rang once again (3rd time) reporting that they wanted to offer him some money back and requested his card details. Luckily we were there to intercept. I have contacted them now but have to wait 2-3 business days for them to get back to me???? Why I don’t know, they will have all the information at hand on their system. Very frustrating.

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Hi Gillian,

Thank you for taking the time to share your feedback and to provide your details so we could investigate your concerns. Equally, we are sorry to learn that you and your family were unhappy with your father-in-laws experience.

Following a full review of the concerns raised, we identified that the call did not fully adhere to our approved internal script and appropriate action has been taken with the third-party provider responsible for the call. We have also reviewed our own internal processes to help prevent similar issues in the future.

Our investigation also confirmed that your father-in-law had received a boiler service under a membership plan with us this year and this formed part of the context of the call that was reviewed.

However, our investigation did not find evidence to support all of the allegations contained within your review. In particular, the call recording did not support that the representative advised your father-in-law that he was "getting money back" in order to obtain payment card details. The call concluded without any payment information being obtained.

County Repairs does not target elderly or vulnerable individuals. We expect all representatives acting on our behalf to follow our policies and procedures, including those relating to customer vulnerability, and where those standards are not met, we take appropriate action.

We appreciate you bringing your concerns to our attention. The complaint has been fully investigated and resolved directly with your family, and we have used the findings to review both our third-party oversight and our internal processes.

We recognise the importance of honest customer feedback. If you feel that the way we have handled your complaint and resolved the matter merits it, we would be grateful if you would consider updating your review to reflect the outcome of our investigation.

Kind regards,
Emma

Customer Relations Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

It’s alright covered what I needed but…

It’s alright covered what I needed but took a while to understand what was included.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Hi Louise,

Thank you for taking the time to leave a review.

We're pleased to hear that the membership plan covered what you needed. We're sorry to hear that it took a little while to understand what was included, and we appreciate you highlighting this.

We have tried to make the information as clear as possible by setting out what is included in bullet-point format within the relevant sections of our terms and conditions. However, we understand that customers may still have questions, and our Customer Services team is always happy to help. If you are ever unsure about any aspect of your membership plan, please feel free to contact us on 03300 270 571.

Thank you for choosing County Repairs.

Kind regards,
Emma

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They cold called my 83 year old mother…

They cold called my 83 year old mother in law who has dementia. They sold her three policies for her boiler. £199 for a years cover in February. £389 for a three year policy in March and in April another £389 for a lifetime policy. They suggested that she was aware of the policy being purchased. Of course the poor thing had no recollection of the call or even giving her bank details. I phoned and complained and was given a full refund within 4 days, but this shouldn't have happened in the first place. When you speak to her, it's very clear she is vunerable. I asked for a recording of the call (had to fill out a form and wait 28 days). Conveniently they couldn't find any trace of it. I have complained to the Trading Standards. Shocking.

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Hi Ana,

We are sorry to hear that you remain dissatisfied following the outcome of your complaint.

As soon as the matter was raised with us, we carried out a review and processed a full refund promptly. We take concerns involving potentially vulnerable customers extremely seriously and have internal procedures in place to support this. Our agents are trained in line with our vulnerability processes and procedures.

With regard to the request for call recordings, we completed a search of our systems and made enquiries with relevant third-party providers using the information available to us. While call recordings are retained in line with our internal retention policies where available, not all calls are recorded and, in this instance, no recordings were available.

Due to data protection and privacy obligations, we are unable to discuss account-specific details publicly. However, if there is anything further you would like us to review, please contact our customer support team directly and we will be happy to assist further.

Kind regards,
David

Customer Relations Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast and easy

20 mei 2026
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Hi Elliot,

Thank you for your 5-star review! We’re really pleased to hear you found the process fast and easy. We appreciate your feedback and your support.

Kind regards,
David

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

As with some other comments preying on the elderly

As with some other comments, they cold called and harassed my 96 yr old mother-in-law. They had already got her to pay for a policy for one machine then called again to get her to agree to several more. She was flummoxed and pressurised and gave her details but made a mistake with one number. They then called again and again, very aggressively. This has upset her quite considerably. I have tried to call them to complain and they do not answer. I will look at other ways of making a complaint.

I have now read County Repairs response. They are correct in saying they did respond - they did but not when I called - one number went dead the other did not respond. It was to their credit they called me back. I understand that my 96 yr old mother in law needed to say I am acting on her behalf but she does not live with me and obviously the reason I am doing this is because she is 96! I assume from the few positive reviews that once you have a policy, County Repairs is ok. But my review is not the only one about cold calling. Pressured calling to someone like my mother-in-law is an offence. What is extraordinary is County Repairs tried to have my post removed for defamation! Trust Pilot did not uphold their rather pathetic attempt. I have made an official complaint to the relevant authorities. There is an obvious solution for County Repairs - stop doing it.

I have just been to see my mother-in-law and it appears she somehow did pay after the repeated calls - I only found out last night going through her statements. The payment for £289 (I believe) was taken the day after the calls but she has had no paperwork to confirm the policies let alone what they cover. I'd like County Repairs to contact me to arrange a refund and to tell us out of interest what the payment was for. They have my details. 5/5 Edit: To County Repairs credit that have responded and we have sorted it out. They told me that they do not know or ask for the age of the person cold called. I doubt that makes any difference to the caller - do they end the call if they sense vulnerability? I am also told they record calls. In which case the call to my mother-in-law could/should have been reviewed. As I say, at least they don't hide by not acknowledging comments which is often not the case but judging by some of the comments here, maybe they need to review their practices?

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Good evening Giles,

We are sorry to hear about the concerns you have raised.

We strongly reject any suggestion that our business uses pressure selling tactics or deliberately targets elderly or vulnerable individuals. We have processes and procedures in place designed to help ensure customers are able to make informed decisions when purchasing our service plans, and our agents are trained in line with our vulnerability procedures.

Following your review, we requested further information so that we could investigate the concerns raised, including reviewing the contact made. We were initially unable to locate an account using the details provided within the review and did not receive a response to our follow-up email. We have since identified the account relating to your mother-in-law and can confirm that you did contact us and spoke with a member of our customer service team on the day the review was posted. We are therefore unable to agree with the statement that your calls were not answered.

As you were not authorised on the account, our agent was limited in what could be discussed for data protection and privacy reasons. Alternative options were explained to allow the matter to be progressed and reviewed further.

If you would still like us to investigate or attempt to resolve this matter, please contact us directly by responding to our email, or email helpdesk@countyrepairs.co.uk or on 03300 270 571 during our opening hours of Monday to Friday, 9am to 5pm, and we will ensure the matter is treated as a priority.

UPDATE: Hi Mr Giles,
We have attempted to contact you on the email address you have provided but you have not responded. We do not have any other contact details for you.
As per our responses, please contact us directly by responding to our email, or email helpdesk@countyrepairs.co.uk or on 03300 270 571 during our opening hours of Monday to Friday, 9am to 5pm, and we will ensure the matter is treated as a priority.

Kind regards,
Emma

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bullies preying on an elderly woman...

I am writing this review as the previous review submitted by my son has been removed. The company tried numerous times to get it deleted which I am guessing they try with all negative reviews.

For the avoidance of any misunderstanding I would not recommend this company to anyone.

It is my belief that they deliberately prey on the elderly. I can only comment on my own experiences with them which I found upsetting and harrassing.

They initially tricked me on the telephone and when I said that I already had cover elsewhere they continued to call asking for confirmation. Once they had enough details they started charging me, again without my permission,

Despite a number of attempts to cancel they were rude and dismissive. In the end I spoke to my bank and reported them for fraud. As an 86yr old woman I felt bullied and pressured by multiple people at this company.

Please avoid !

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Good evening N Hitchmough,

We are sorry to read your comments and take concerns of this nature extremely seriously.

We strongly reject any suggestion that our business targets or takes advantage of elderly or vulnerable individuals. We have processes in place designed to ensure customers are able to make informed decisions when purchasing our plans and services.

For clarity, Trustpilot independently assesses reviews against its own guidelines and moderation processes. Reviews are not removed simply because a business disagrees with them.

We would also like to clarify that we are unable to set up plans or process payments without obtaining the relevant information and authorisation required from the card payer during the sales process. This information is required in order for any plan documentation to then be issued.

Based on our records, following contact from yourself, a plan was set up in December and documentation was issued the following day. We can also confirm that when you later contacted us 8 days later requesting cancellation, the plan was cancelled on our system and no further contact was made after this request as you had made contact with your bank to return the funds rather than us issuing them back to you.

We understand from your review that you remain unhappy with your experience and we are keen to investigate the concerns you have raised further. We would welcome the opportunity to review this matter fully and ask that you contact us directly at helpdesk@countyrepairs.co.uk or on 03300 270 571 so that we can investigate this further as a priority.

Kind regards,
Emma

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company preys on vulnerable elderly people

This company cold-called my 91 year old mother to sell her a "service contract" which she did not need. My mother is clearly vulnerable and easily confused. They nevertheless proceeded to sign her up and take her bank details. Fortunately, she mentioned the call to her carer shortly afterwards and I was able to cancel her bank card before the payment was processed.
I see from other reviews that this appears to be a common practice. The company should not be permitted to trade in this way.

In relation to the reply below, I telephoned County Repairs on 29 April. They were unwilling to enter into any discussion without my mother's permission or seeing a copy of my power of attorney. However, I supplied sufficient details to enable them to investigate the matter.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Good afternoon Sean,

We’re very sorry to hear about your concerns and appreciate you bringing this to our attention.

We take matters involving potentially vulnerable customers extremely seriously and do not condone any sales activity that does not meet our expected standards.

We strongly reject any suggestion that our business targets or takes advantage of elderly or vulnerable individuals. We have processes in place designed to ensure customers are able to make informed decisions when purchasing our plans and services.

We are keen to investigate this as a priority, including reviewing the circumstances of the contact and the involvement of any third-party partner. However, in order to do so, we will need to locate the account and review the relevant details.

As we are unable to access or discuss specific account information via Trustpilot, we would ask that you contact us directly so we can carry out a full investigation and take appropriate action.

Please email us at helpdesk@countyrepairs.co.uk
or call 03300 270 571, and we will ensure this is prioritised.

Thank you again for raising this with us.

Thank you for your updated review.

We would like to clarify that this was not a case of us being unwilling to discuss or investigate the concerns raised. If you did make contact with us, during the call, we are required to comply with data protection legislation and are unable to discuss account-specific information relating to another individual without the appropriate consent or legal authority, such as a valid Power of Attorney. These safeguards are in place to protect our customers.

We take matters involving potentially vulnerable customers extremely seriously and are keen to investigate the concerns you have raised, including the circumstances surrounding the contact and any third-party involvement. However, in order to carry out a full investigation, we require sufficient information and appropriate authorisation to access and review the relevant account details.

If you would still like us to investigate this matter, please provide us with your details that we have requested or contact us directly at helpdesk@countyrepairs.co.uk or on 03300 270 571 and we will prioritise this accordingly.

Kind regards,
Emma

Customer Relations Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company preying on the old and…

Scam company preying on the old and vulnerable, contacted my elderly mother who is registered with TPS and it would be clear to them that she is old and has dementia and the conversation should not have continued. Sold a policy which was not required and totally unfit for purpose. reported to Trading Standards

Further to the response from County Repairs, I contacted you today but wouldn’t help unless my mother was present, I’m not wasting time dealing with a company who should not have contacted my mother in the first place. As mentioned if your outbound sales person had any level of professionalism they would have terminated the call after speaking with my mother.

3 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo County Repairs Ltd

Antwoord van County Repairs Ltd

Good afternoon Mr A,

We are sorry to hear about the concerns you have raised and take matters of this nature very seriously.

County Repairs Limited is committed to treating all customers fairly and with respect, particularly those who may be vulnerable. We also take data protection and marketing compliance, including TPS registration, extremely seriously.

We are particularly concerned to hear the points you have raised regarding potential vulnerability and would never knowingly proceed where this is identified. We would like to investigate this as a priority, including the circumstances surrounding the service arrangement.

As we are unable to discuss individual account details publicly, we kindly ask that you contact us directly at helpdesk@countyrepairs.co.uk or 03300270571 so we can look into this further and work towards a resolution.

We appreciate you bringing this to our attention.

UPDATE:
We are sorry to hear that you remain dissatisfied and appreciate you taking the time to update your review.

We understand your concerns and take allegations regarding vulnerability and marketing practices very seriously. As part of our responsibilities under data protection legislation, we are required to ensure we are speaking with the authorised individual or have the appropriate consent in place before discussing account-specific information. This is why we requested your mother’s presence or formal verification of authority during your call.

We would like to reassure you that this is not intended to cause frustration, but to protect the individuals personal data.

We are keen to investigate your concerns fully. If you are able to provide written or verbal confirmation of your authority, we will be happy to progress this directly with you.

Please contact us, and we will prioritise this matter.

We appreciate you bringing this to our attention.
Kind regards,
Sarah

Customer Relations Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer