CoverMy Reviews 

1.718
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been taxi driver insurance customer for last one year with cover my. They're very helpful and they're service is also very good. As a result I keep continue for this year with cover my. Like to... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I really had a great experience when I bought my taxi cover and would definitely recommend this one to anyone looking for easy hassle free cover. The only reason I won’t give 5 star is the price thou... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hi I’m Muhammed A Azid last year was my first time I used them the experience I had was amazing. They were very helpful and understanding. Luckily I saved the person‘s number and his name is Daniel to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No issue so far, always very easy to deal with and every attendant are very knowledgeable about any question you have, and patient as well as I do ask lots of questions. I would recommend this comp... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Verzekeringsmakelaar
  2. ook in
  3. Autoverzekering
  4. Bedrijfsverzekeringsmaatschappij
  5. Commerciële verzekeringsmaatschappij
  6. Taxiverzekeringsmaatschappij
  7. Verzekeraar

Geschreven door het bedrijf

Taxi Insurance | Minibus Insurance | Courier Insurance | Van Insurance | Motorhome Insurance | Business Insurance | Property Insurance | Tradesman Insurance | Motor Insurance


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(1.718)

149 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

excellent service

13 juli 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your excellent feedback! We’re delighted to hear you were happy with the service and truly appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

Good service

3 juli 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your feedback! We’re pleased to hear you received good service and we appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing experience with…

Very disappointing experience with Cover My Insurance Broker. They did not clearly tell me about the £200 non-refundable fee before I took out the policy. If you need to cancel, change your car, or make changes to your insurance, you could lose £200 and still face additional charges. Be very careful and make sure you ask about all fees before buying a policy. In my experience, they were not transparent about these important costs.

10 juli 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re sorry to hear that you feel this way.

We would like to clarify that all applicable fees are disclosed at the inception of the policy and are included within your policy documentation, including your policy schedule. These charges are also explained before the policy is arranged to ensure customers have the opportunity to review the terms.

Having reviewed your case, we can see that your original policy was not taken up (NTU), and a new policy was subsequently arranged. We can confirm that you were not charged any cancellation fees or policy set-up fees in relation to this.

The difference in premium arose because the information provided when the new policy was arranged differed from the original quotation. Insurance premiums are calculated using the details declared at the time of purchase, and changes to this information can result in a different premium being applied by the insurer.

We appreciate that changes in price can be frustrating. However, in this instance, the increase was due to the revised policy details rather than any cancellation or set-up charges.

If you would like us to explain how the revised premium was calculated, please contact our Customer Engagement Team and we will be happy to review this with you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All over ok staff is very nice and…

All over ok staff is very nice and helpfull

10 juli 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your kind feedback! We’re really pleased to hear everything went well and that you found our staff nice and helpful. We truly appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great cover my cab number one company…

Great cover my cab number one company in uk

9 juli 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your amazing feedback! We’re delighted to hear you think so highly of Cover My Cab. Your support means a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to leave such a wonderful review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please avoid waste of time good for…

Please avoid waste of time good for just taking your money every time. I lost £250 because I cancelled a policy that I purchased 12 hours before paying £350 deposit and only receiving £91 back. Avoid your wasting your money.

8 juli 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for taking the time to leave your feedback. We're sorry to hear that you were unhappy with your experience.

Having reviewed your policy, we can see that a CUE (Claims and Underwriting Exchange) check was completed in line with the underwriting process before you decided to cancel your policy.

The refund you received was calculated in accordance with the policy terms and conditions. This included the non-refundable policy set-up fee of £150, a £100 cancellation fee, and the cost of the time the policy was on cover before cancellation. These charges were outlined at the inception of the policy and are applied in line with the agreed terms.

We appreciate that cancellation charges can be disappointing, particularly when a policy is cancelled shortly after being taken out. However, these fees are not applied arbitrarily and are calculated in accordance with the policy and finance agreement.

If you would like us to explain the refund calculation in more detail, please contact our Customer Engagement Team and we will be happy to talk you through it.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

it was very easy and the staff where…

it was very easy and the staff where kind

30 juni 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your kind feedback! We’re delighted to hear you found the process easy and that our staff were kind and helpful. We truly appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I call and ask a question the person…

I call and ask a question the person was on the call give me the answer really quick and with patience thank you for your service

2 juli 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear your question was answered quickly and with patience. It’s great to know you had a positive experience, and we truly appreciate you taking the time to share your review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice and quick 👌

Nice and quick 👌

2 juli 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your great feedback! We’re delighted to hear you found the service nice and quick. We truly appreciate you taking the time to leave a review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick turnaround by George

Quick turnaround by George. helped end to end in a short time. highly recommend.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear George was able to help you from start to finish and provide such a quick turnaround. We’ll be sure to pass on your kind words to him. Thank you for your recommendation and for taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent job

12 maart 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear you were happy with the service. We truly appreciate you taking the time to leave a review and thank you for your support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

When I accidentally smashed my phone…

When I accidentally smashed my phone screen they would not accept the documents I had from Three as proof or purchase as they did not show the IMEI number.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your feedback. However, we believe this review may have been left for the wrong company.

Cover My Cab provides insurance services for taxi drivers and does not offer mobile phone or gadget insurance. There is a separate company, Covermy.co.uk, which provides gadget insurance products.

As we have no involvement in the handling of mobile phone claims, we are unable to investigate or comment on the circumstances you have described. We would kindly ask that you review the company the policy was purchased through and consider removing or relocating this review to the correct business so that it can be addressed appropriately.

Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extra charges for insurance is

Don't take cover my cab or cover my drive insurance.
Cover my cab and cover my drive they both same company. When their app not working in your phone they blaming you and they charging you extra for that one. Think many times before you do with cover my cap insurance. Other company business insurance mean you can drive delivery anything other businesses with your insurance but cover my cab charging you extra for that one

19 maart 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your feedback. We would like to clarify that CoverMy Cab and CoverMy Drive are the same company, however, they are different insurance products. The CoverMy Drive product is a telematics-based policy provided by kintiQ , who are the underwriter for that product.

We can confirm that no additional charges have been applied for you having a telematics policy. The additional premium added to the policy relates to the No Claims Bonus information on the policy, which affected the underwriting terms.

We can also see that you emailed this morning, and the underwriter is currently reviewing the updated documentation you have provided to assess whether a return premium can be applied.

As soon as we receive an update from the underwriter, this will be communicated to you. We appreciate your patience while this review is being completed.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I like your service and you have good…

I like your service and you have good communication skill

7 april 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your kind feedback! We’re delighted to hear you were happy with our service and communication. We truly appreciate you taking the time to share your experience.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It is good help full

It is good help full

4 april 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your feedback! We’re really pleased to hear you found the service good and helpful. We truly appreciate you taking the time to leave a review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

0 service skills

0 service skills

1 april 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you feel this way, as this is not the level of service we aim to provide.

We would appreciate the opportunity to understand what went wrong and how we can improve. Please contact our Customer Engagement Team with further details so we can look into this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chris was extremely helpful throughout…

Chris was extremely helpful throughout the whole process. He explained everything clearly, answered all my questions quickly, and made the experience very easy and stress-free. The customer service was excellent and I felt supported from start to finish. I would definitely recommend CoverMy, especially if you get the chance to deal with Chris.

31 maart 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted to hear the team provided such helpful and clear support throughout the process, making everything easy and stress-free for you. We’ll be sure to pass on your kind words.

It’s great to know you felt supported from start to finish, and we truly appreciate your recommendation.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non-fault Clame is fault Clame counts.

Non-fault Clame is fault Clame counts.
It’s big mistake. It’s not fair.This is not good service.

24 maart 2026
Logo CoverMy

Antwoord van CoverMy

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you feel this way and understand your concerns.

Non-fault claims can still be recorded on the CUE (Claims and Underwriting Exchange) database and may be taken into account by underwriters when assessing risk, even if you were not at fault. How this impacts your premium or policy is determined by the insurer’s underwriting criteria.

In addition, if there are three or more fault claims recorded within the last year, this may fall outside of the underwriter’s acceptance criteria. In these situations, the insurer may be unable to offer or continue cover.

As part of the CUE check process, if you believe any claims have been recorded incorrectly, you can provide supporting evidence and we can request that the underwriter reviews this.

As a broker, we do not make underwriting decisions and must follow the insurer’s criteria and final decision. However, we are here to support you through the process and can assist in raising any queries or reviews on your behalf.

If you would like us to look into this further, please contact our Customer Engagement Team and we will be happy to help.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer