Curvyfaja Reviews 

566
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from here. Their service does not even deserve a one star. I ordered 2 swimsuits. After a week - nothing moved from my order so I contacted them on Whatsapp. They replied saying that the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased three items using the size chart on their website. All three were marked as medium, but when I tried them on, they fit smaller than a small. I spent about $100, including $7.99 for... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

“I’m really impressed with this faja! The material feels soft and breathable, so it’s comfortable to wear all day without irritation. It provides excellent shaping and support, giving a smooth silhoue... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The web page was easy to navigate, I liked that it wasn’t like other websites that once you add something to your cart and go back it sends you all the way back to the beginning. This website actuall... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

Curvyfaja focuses on providing shapewear for female customers of all shapes around the world. After continuous transformation and upgrading of the products, the current shapewear has achieved high quality and low price. We focus on wearing comfort and enhancement.While the body can breathe freely, our shapewears give girls the suitable pressure and lifting. We believe that women could be more confident by Curvyfaja shapewear!


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

566 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 23% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(566)

128 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from here

Do not buy from here. Their service does not even deserve a one star.
I ordered 2 swimsuits. After a week - nothing moved from my order so I contacted them on Whatsapp. They replied saying that the items are not available making me think it's both so I requested a refund. They keep pushing you to choose something else. The order should NEVER be confirmed if the items are not available. They should not even be on the site let alone accept the order.
They give very ambiguous answers and you never know where you are with them. Never again will I even look at their site again - and btw - no one has confirmed that my refund is coming yet.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Hi there,
We’re extremely sorry for the terrible experience with your swimsuit order.
We take full responsibility for out‑of‑stock items still showing and being purchasable on our site, and for the confusing replies you received.
We will process your full refund immediately. You will receive a confirmation message once the refund has been submitted.
We truly apologize for all the inconvenience this caused you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased three items using the size…

I purchased three items using the size chart on their website. All three were marked as medium, but when I tried them on, they fit smaller than a small.

I spent about $100, including $7.99 for shipping. When I requested a return, the company provided an address in China and told me they would not refund the original shipping charge or pay for return shipping. The least expensive tracked shipping option with signature confirmation was about $40. Including the original shipping fee, I would have spent nearly $50 just to receive a refund of around $80 minus $50 = $30. Returning the items did not make financial sense, so I ended up losing my money.

Be very careful when ordering from this company. Their sizing runs extremely small, so consider ordering at least two sizes larger. Also, review the return policy and return address before purchasing, because international return shipping can be very expensive.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the items did not fit as expected and that the return process was frustrating for you.

We understand that sizing is especially important when purchasing shapewear online. Our products are designed with different levels of compression, so the fit can feel more snug than regular clothing. We always recommend carefully checking the measurements in our size chart and, when between sizes, considering the larger size for a more comfortable fit.

Regarding returns, our return policy explains that customers are responsible for return shipping costs unless the item is defective or we made an error with the order. We also do not refund the original shipping fee in accordance with our policy. We understand that international return shipping can be costly, and we’re sorry this affected your decision to return the items.

We value your feedback and will continue working to make our sizing information and return instructions as clear as possible.

If you would like us to review your specific order and sizing concern, please contact our customer service team at info@curvyfaja.com with your order number. We’d be happy to look into it further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is an absolute scam

This company is an absolute scam. Do not order from them

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Hi there, we are sorry to hear you feel this way. We take every customer concern very seriously.
Please send us a direct message with your order number, so we can look into your case and resolve the issue for you.
Best regards, Curvyfaja Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Me siento totalmente estafada

Me siento totalmente estafada.
Compré 2 fajas reloj de arena pensando que me llegaría lo que anunciaban, y lo que llegó fué 2 monos de punto acanalados. El mismo día de la entrega pedí devolución, y no la aceptaron aunque pone que las devoluciones son gratis, claro que son gratis porque no existen………

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Hi there, we are sorry to hear you feel this way. We take every customer concern very seriously.
Please send us a direct message with your order number, so we can look into your case and resolve the issue for you.
Best regards, Curvyfaja Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When I first saw the “faja”

When I first saw the “faja” , I thought I will not be able to get into it, but as I had my first try, this was easy and not uncomfortable at all. Can’t wait to try a whole evening !!

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Thank you so much for your kind feedback!🥰

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No me sirvió

No me sirvió. Al ponérmela subía hasta las piernas

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Hola! Sentimos mucho que tengas este inconveniente con tu faja. Es muy molesto cuando la prenda se sube hacia las piernas al ponértela. El deslizamiento hacia arriba puede ocurrir cuando la talla es muy grande, o el corte del modelo no se adapta a tus curvas.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

El producto llegó rápido y es de buena…

El producto llegó rápido y es de buena calidad...Esperaba que fuera un poco mas strech en la parte superior ya que no me sirvio...pero de la demás todo muy bien

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Thank you so much for your kind feedback!🥰

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Doy una estrella porque no tengo la…

Doy una estrella porque no tengo la opción de no dar ninguna, no compren con esta gente, son una estafa, pides una cosa y mandan otra, luego intentas de olverlo y no puedes, no me cansaré de ponerles comentarios negativos(Curvify)

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Hola! Lamentamos mucho el problema que has tenido con tu faja. Seguiremos trabajando duro para solucionarlo.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Estafadores en toda regla,sigan así…

Estafadores en toda regla,sigan así estafando a las personas enviando otro producto,lo peor de todo se hacen los desentendidos, SINVERGÜENZAS

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Hola! Lamentamos mucho el problema que has tenido con tu faja. Seguiremos trabajando duro para solucionarlo.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good experience

Good experience, just too many pop ups.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Thank you so much for your kind feedback!🥰

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

You take too much time to get ready …

You take too much time to get ready shipping my order. Almost 20 and you not have anything in you inventory. How many days mor just to send?, it is like a scam.

7 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

We are truly so sorry for this extremely long waiting time, we totally understand how upset and frustrated you are after waiting nearly 20 days. This is absolutely not the shopping experience we want you to have.🙏
Due to high‑demand inventory shortages, your order is still pending shipment. Our team is rushing to restock the items.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The size is horribly small!!!

The size is horribly small!!!! I read the measurements provided to make sure I got the correct size and their faja runs WAY small!!!

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Hola! Lamentamos mucho el problema que has tenido con tu faja. Seguiremos trabajando duro para solucionarlo.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a post surgery compression…

I ordered a post surgery compression vest and I have not received it.
They are telling me that I did not put an address.
If I didn’t put an address then why did they still shipped it out, it doesn’t makes sense to me.
Why shipped it out with no address on it.
And now they say they can not offer a refund to me, only a 30% for my next purchase.

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Hola! Lamentamos mucho el problema que has tenido con tu faja. Seguiremos trabajando duro para solucionarlo.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The bras I ordered did not fit…

The bras I ordered did not fit properly, they run small not the size ordered. I will have to return the 3 bras I ordered.

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Hola! Lamentamos mucho el problema que has tenido con tu faja. Seguiremos trabajando duro para solucionarlo.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Son unos ESTAFADORES envían los pedidos…

Son unos ESTAFADORES envían los pedidos y tallas q les da la gana, envío correos xq hay derechos a devoluciones xq ellos cometieron el error y se hacen los locos no solucionan nada ESTAFADORES

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curvyfaja

Antwoord van Curvyfaja

Hola! Lamentamos mucho el problema que has tenido con tu faja. Seguiremos trabajando duro para solucionarlo.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer