Cute Things Commin  Reviews 

112
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Packaging was good but other than that. Awful quality. Bought this for my partner for an anniversary gift and it tarnished within weeks and broke within less than 2.5 months. Awful quality you can get... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hab jetzt schon zwei mal bestellt, Ketten und Ohrringe. Liebe die Sachen. Sehr schöner einzigartiger Schmuck. Die Qualität ist für den Preis auf jeden Fall gut. Generell schönes Einkaufserlebnis - all... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Das Paket von Cute Things Commin war nach einer Woche schon da - super schön verpackt mit Luftpolsterfolie in Herzchenform und handgeschriebenem Zettelchen mit persönlicher Anrede! Zusätzlich waren no... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

absolutely love the jewelry from Cute Things Commin! The pieces are beautiful, trendy, and look even better in person. They're lightweight, comfortable to wear all day, and easy to style with both cas... Toon meer


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

112 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 20% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(112)

32 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

J’ai eu un de leur collier soit disant…

J’ai eu un de leur collier soit disant en « plaqué or » et je pense que une partie était en plaqué or mais le reste à rouillés.
Il y avait deux types de chaines sur le colier et une à rouillé l’autre non et les anneaux entre les pendentifs ont aussi rouillé

18 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

mauvaise qualité

très jolis bijoux mais c'est du dropshipping + ils ne restent pas de leur couleur d'origine: un des colliers argentés est devenu cuivre au bout d'une journée à un festival (il faisait chaud et j'ai transpiré)

21 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a ring for my friend and I and…

I bought a ring for my friend and I and they tarnished so badly!! They are unfortunately not worth it. I wouldn’t recommend the rings!

3 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Hi Rossana,

Thank you for your feedback, and I'm sorry to hear that the rings tarnished so quickly. We strive to provide high-quality jewelry, so it’s disappointing to learn that your experience didn’t meet those expectations.

To address this, we offer a 1-Year Warranty policy, ensuring that you can receive a replacement or refund for any tarnished items. Please send us a picture of the rings, and we’ll be happy to assist you.

We appreciate your support and hope to resolve this issue for you. If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out.

Best Regards,
CTC Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't!

Earrings are nothing like what is advertised. Cheap, bent posts, hoops so tiny they would barely fit a child. The packaging is worth more than the jewellery. Five star reviews are definitely AI created - the language and syntax demonstrate this.

10 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Hi C.P.,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear that the earrings didn’t meet your expectations and that you found them to be of poor quality. We strive to provide accurate representations of our products, and it’s concerning to hear about your experience.

We value your input and would love the opportunity to make things right. If you could please send us a picture of the earrings, we’ll happily assist you with a replacement or a refund. Your satisfaction is important to us, and we want to ensure you have a positive experience with our brand.

If you have any further concerns or questions, please feel free to reach out. We appreciate your understanding!

Best Regards,
CTC Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cute

Ordered from here the other day and just recovered my parcel. Have to say the packaging and box was so cute. Such a nice little brand defo worth order x

2 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Hi Sophie,

Thank you so much for your lovely feedback! We’re thrilled to hear that you enjoyed the packaging. Your support means a lot, and we can't wait to serve you again!

Much love,
CTC Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pretty disgusted.

The customer service was good, however, we ordered (December 12) what was depicted in the online advert as a gold plated and jade necklace. The picture showed an adult wearing a substantial necklace. What we received was a largish box with a lot of packing paper and a very, very, very tiny little necklace that looks cheap, is nothing like what was advertised and would only fit a small child.

20 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Hi Margaret,

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear that the necklace didn’t meet your expectations. We strive to provide accurate product descriptions and images, so we deeply regret any misunderstanding. Your experience is important to us, and we'd love the chance to make things right.

Please reach out to our customer service team (info@cutethingscommin.com) with your order details, and we’ll work on finding a solution that you’re happy with—whether that’s a replacement or a return. We truly appreciate your support and hope to resolve this to your satisfaction. We will also work hard to improve our products. Thank you again for your feedback.

Best regards,
CTC Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

They dropship cause tracking info shows that my package comes from China.

5 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Hi Whoturem,

Thank you for your feedback! I understand your concerns regarding the shipping information. We do not dropship; we have a warehouse in China in addition to our USA warehouse, which allows us to provide more affordable international shipping options. Our team is based in the USA, and we ensure that the quality of our products is consistent, regardless of where they are shipped from.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out. Your satisfaction is very important to us.

Best Regards,
CTC Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Necklace was poor quality, wouldnt recommend

Necklace was poor quality, company cannot be held accountable, descriptions are false and the items are cheap plastic clearly part of some drop shipping operation

I am specifically warning UK residents that returns are even more difficult as they only process returns through California, USA (apparently) and so the packages must be posted internationally there.

majority of the positive reviews are very clearly fake, same format and structure, accounts have one review only and are always 5 stars

30 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Hi Marcus,

Thank you for taking the time to share your feedback. I'm really sorry to hear that your experience with the necklace wasn’t what you hoped for. We truly value quality, and it’s disappointing to learn that we fell short in your case.

Just to clarify, we don’t dropship; we have our own warehouses and carefully source our products to ensure they meet our standards. We aim to provide accurate descriptions, and I genuinely regret that this was not your experience.

I understand that returning items internationally can be a hassle, especially since we process returns through our California facility. If the shipping cost feels too high for a return, we’d be happy to offer you another solution instead.
Please don’t hesitate to reach out. (info@cutethingscommin.com) Your satisfaction is really important to us, and we’re here to help!

We're also working hard to set up an international return warehouse in the future to make this easier for our customers. Thank you again for your feedback!

Best Regards,
CTC Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

For help………

3 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Thank you so much for your review, it means a lot to our small business <3

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing.

I’m very disappointed because I passed an order, happy that I’ll finally receive something that will suit my whole aesthetic and finally finding Y2K gold jewels, but, they are not gold plated at all, as they say 🙂

Also, my sister also ordered, but silver jewels, that was supposed to be made of stainless steel, but in fact, they turned orange.

So if you want some fantasy jewels that will not last long, order here ! But if you want some quality jewels that will last in the time, meh, you should look somewhere else.

1 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Hi Alyzé,

Thank you for sharing your feedback with us. We’re truly sorry to hear that the jewelry didn’t meet your expectations. We aim to provide high-quality pieces, so it’s concerning to learn about your experience.

To help address your concerns, we offer a 1-Year Warranty policy that ensures you’ll be compensated for any tarnished or defective pieces. Please send us a picture of your items, and we’ll be happy to process a replacement for you. 🫶

While our jewelry is designed to be water-resistant, excessive exposure to water, chemicals (like sweat and hand soap), and extreme temperatures can affect its quality. To maintain the beauty and longevity of your pieces, we recommend avoiding prolonged exposure to water, cleaning them with a dry, soft cloth after use, and storing them in the airtight bag we provided.

We appreciate your understanding and hope these care tips help your jewelry shine for a long time. If you have any questions or need further assistance, please don’t hesitate to reach out. (info@cutethingscommin.com)

Best regards,
CTC Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

!!!!

I bought a cross necklace a few months ago. At first sight you might think the quality is good, as they say it on their website, but the platinum plating is coming off and you can see the nickel. They praised it as hypoallergenic, which it was when the plating was still intact, but now I had an allergic reaction and my whole neck was swollen. The jewelry is really pretty, but don’t buy it if you want something that lasts long and if you’re allergic to nickel.

5 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Hi Jelka,

Thank you for reaching out and sharing your experience with us. I’m truly sorry to hear that you had an allergic reaction and that the necklace didn’t hold up as expected. I want to clarify that we use brass as our base metal, which can sometimes cause reactions in individuals sensitive to certain metals. We strive to provide quality jewelry, and it’s disappointing to learn that it didn’t meet your standards.

To ensure our customers are satisfied with their purchases, if you’re experiencing issues with the plating, please send us a picture of the necklace, and we’d be happy to assist you with a replacement or refund. 🫶

While our jewelry is designed to be water-resistant, excessive exposure to water, chemicals (like sweat, hand soap, and shower gel), and extreme temperatures can affect its quality. To help maintain the beauty and longevity of your pieces, we recommend avoiding prolonged exposure to water, cleaning them with a dry, soft cloth after use, and storing them in the airtight bag we provided.

We appreciate your understanding, and we hope these care tips help your jewelry shine for a long time. If you have any questions or need further assistance, please don’t hesitate to reach out at info@cutethingscommon.com.

Warm regards,
CTC Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Es una estafa

Es una estafa. El dorado no es el que se ve en las imágenes de su página web, es un amarillo brillante horrible, encima las piezas del collar que he pedido parecen de plástico.

Cualquier tiktok o buena review que veáis es pagada y es falsa, la calidad deja muchísimo que desear.

Me estoy comunicando con ellos por mail, pero tiene pinta de que no vamos a llegar a un acuerdo, 20€ tirados a la basura.

19 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

do not buy on this site

do not buy on this site. beyond the very long wait to receive them, they are fake pieces. they are not real silver as they write on the ticket inside the package. they are copper, brass and other metals which will turn green/black. they are plated but i doubt the plating is real gold or silver. DON'T TRUST IT, DON'T WASTE YOUR MONEY.

18 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Hi Phoebe,

Thank you so much for taking the time to share your feedback. I’m truly sorry to hear that you were disappointed with your purchase. We want all our customers to be happy with their jewelry, and it’s disheartening to learn that your experience didn’t meet your expectations.

If you feel that the items you received don't match what was described, please don’t hesitate to reach out with a picture. We’d be more than happy to assist you with a replacement or refund🫶

I’d like to clarify that our jewelry is plated with genuine gold and silver over brass, which will last longer than other plating jewelry. While we design our pieces to be water-resistant, I recommend avoiding excessive exposure to water, chemicals (like sweat, hand soap, and shower gel), and extreme temperatures, as these can affect the quality over time. To keep your jewelry looking its best, it’s helpful to clean them with a dry, soft cloth after use and store them in the airtight bag we provide.

We now also offer real gold and silver plating over 925 sterling silver for those seeking more luxurious options, as well as real gold plating over stainless steel for those looking for waterproof choices.

Your satisfaction is really important to us, and we appreciate your feedback, as it helps us improve. If you have any other questions or need assistance, please feel free to reach out!
(info@cutethingscommin.com)

Warm regards,
CTC Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vraiment déçue de la qualité des…

Vraiment déçue de la qualité des bijoux, certain sont très lourd, d’autre très léger, ayant des bijoux en or la différence est flagrante voir même grotesque et fait très tchip, pour le prix des bijoux je suis énormément déçue, les boucle d’oreille me font des rougeurs alors que je ne les ai pas protés plus de 5h

12 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Fast fashion jewelry

Exactly what you pay for – I have a necklace of theirs that I wear every day, and today I noticed that the silver color of it is beginning to wear off (after about 4 months of wear). Designs are super cute and I don't think you can find anything quite like that anywhere else. No matter what, it's fast fashion jewelry!

2 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Hi Sloane,

Thank you for your feedback! We're so glad you love the design of your necklace. We’re sorry to hear the silver color is beginning to wear off, but don’t worry—we’ve got you covered with our 1-year warranty. Please send us a picture of your item, and we’ll be happy to process a replacement for you. 🫶

While our jewelry is designed to be water-resistant, excessive exposure to water, chemicals (like sweat and soap), and extreme temperatures can impact its quality. To keep your pieces looking their best, we recommend avoiding prolonged water exposure, cleaning them with a dry, soft cloth, and storing them in the airtight bag we provided.

We hope these tips help your jewelry continue to shine for a long time! Feel free to reach out if you need further assistance.

Best regards,
CTC Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam, really bad quality, cheap china

I ordered a ring and earrings, which were listed as silver on their webpage. My package had chinese packages inside and the jewellery was of terrible quality and definitly no silver. I mailed with the company and after mailing back and forth they allowed me to send both products back. They only refunded the ring and not the earrings due to hygiene reasons. I had mailed with them about that before - saying that I understand, but the product simply isnt what I ordered, its cheap knockoff stuff. They never refunded me or replied to my emails again, they also delete negative comments on their instagram.

15 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Hi Ulrike,

Thank you for reaching out and sharing your experience with us. I’m truly sorry to hear that your order did not meet your expectations and that you felt our response was inadequate. Your feedback is incredibly important to us, and I want to assure you that we take these matters seriously.

I apologize for any confusion regarding the materials of our jewelry. Our pieces are made with genuine silver plating over brass, and we strive to provide accurate descriptions and quality products. It’s disappointing to learn that you felt the items you received did not match what was advertised.

Regarding the packaging, we do not use Chinese packaging, and I’d appreciate it if you could provide the details of your order so we can look into this further.

As for the earrings, we understand that you should receive a full refund for both the ring and the earrings if they did not meet your expectations. Please send us the details of your order (info@cutethingscommin.com) and any correspondence you had with our team, and I’ll personally ensure that this is addressed promptly.

We’re committed to improving our customer service and transparency, and your experience will help us achieve that. I appreciate your understanding and patience, and I look forward to hearing from you soon.

Best wishes,
CTC Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not real silver

They had a pretty packaging as you can see, but the minute it touched water, it tarnished. They had the necklace listed as real silver, however that is not true. Feels very cheap. Please save your money if you like to buy real silver jewelry. This was a serious rip off and waste of $30 bucks.

22 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cute Things Commin

Antwoord van Cute Things Commin

Dear Chyria

I’m really sorry to hear about your experience, and I appreciate your honest feedback. We offer both sterling silver and silver-plated products, and while silver can oxidize when it comes into contact with water, it can often be cleaned to restore its original shine.

That said, I understand your disappointment if the necklace didn’t meet your expectations. We certainly don’t want you to feel that you wasted your money.

We’d love the chance to make this right. Please reach out to us directly, and we’ll be happy to process a return or refund. Your satisfaction is important to us, and we’re here to help.

Thank you again for bringing this to our attention.

Warm regards,
CTC Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Quality is ok

I was very skeptical about ordering from a shop that I only knew through their instagram account and what I can say is that you kind of get what you pay for. I bought two necklaces for 17.56€ each (20% off through a discount) which is not that much for a necklace if it’s really all that it claims. I still can’t judge if it’s going to tarnish or not but I’ll keep you updated. The product itself is made from relatively cheap metal but if you wear it it’s not strikingly obvious and I am happy with their unique design. As for the claims that their designs are just from Aliexpress I can confirm that some of them are on there but what is definitely a pro for this shop is that you a) definitely receive your product and b) it will be delivered within 10 days. Additionally on one necklace I could find an imprint of the shop but on the other I couldn’t. In conclusion I would say that the quality is ok, shipping and packaging were really good. It’s just depending on if you’re willing to pay this price or if you’d rather pay less but deal with the shenanigans of Aliexpress. I’m not sure if I’m going to order again but I’ll definitely cherish the pieces I already have since I’m just so in love with the designs

13 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam!!

Scam!!

All the 5 star reviews on here are clearly fake, the website doesn’t even sell engagement rings. All the jewellery I received was made from cheap metal and plastic. Do not trust them!!

10 juli 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer