Oude prothese vervangen door nieuwe !
Oude prothese vervangen door nieuwe !
Hoi allemaal, ik heb nog de oude vestiging in Waalre, vlakbij Eindhoven bezocht.
Nu zit de praktijk in Eindhoven, onder een nieuwe naam: DENTICIEN EINDHOVEN
Uiteraard werken daar nog steeds dezelfde Medewerkers en specialisten.
Altijd belangrijk om te melden, bij een review, In welke vestiging je geweest bent.!
Wanneer ik terugkijk naar de reviews van anderen, mis ik vaak die informatie. Bij elke vestiging liggen de zaken namelijk wellicht anders. Ikzelf ben uitermate tevreden over mijn behandeling. Ik had een compleet nieuwe prothese nodig.
Die van mij was namelijk zeven jaar oud. Nou dan is die wel op. Die van mij in ieder geval wel.
Ik ben nog steeds onder de indruk van het vakmanschap. Ik werd geholpen door Lars. Heel ervaren, inventief en ook sociaal heel vaardig. Ik wil zeker geen andere behandelaar meer. Wanneer het maar enigszins mogelijk is , vindt hij er wel een oplossing voor. Wanneer iemand schrijft of de ervaring heeft dat het niet opgelost kan worden, en het zou door Lars gezegd worden, dan kun je er van op aan , dat dat zo is. Dat is geen kwestie van onkunde. Niet bij deze vestiging. Dan moet je gewoon een andere oplossing zoeken. Voor mij geen andere meer, maar zoals ik al zei , bij elke vestiging zal het anders zijn. Dus ik zou daar op letten. Succes allemaal.
