Goed, met een verbeterpunt
Na een lange zoektocht voor goede overpatches voor de Omnipod en Dexcom, kwam ik Diacé tegen als aanbieder van overpatches. Na wat lezen geef ik het een kans.
Bij het uitpakken was mijn dochter meteen enthousiast over hoe zacht het product aanvoelt.
Als ouder valt het op, dat het een goede rekbaar materiaal is, wat gunstig is, als je iets ruimer wilt plakken.
Enige nadeel, maar dat kan nog een punt van verbetering zijn, is de plakstrip niet in delen is opgedeeld, om het makkelijk van de overpatch te halen.








