Dialoglet Reviews 

28
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Unfortunately I ordered the wrong colour and it was too late to change .. the delivery was very quick… the leather patches were much bigger than i expected and looked to be good quality.. not sure wha... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The delay between ordering and receipt of goods was long. I had almost forgotten what I had ordered. The colors were not clear when I ordered and as I consequence, it turns out what I ordered was no... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Still waiting to receive my $10 credit because the system overcharged me. I reported it immediately and was advised l would receive it, but did not. It takes too long to receive your purchase. Alth... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product good, however, I ordered wrong color. To red vs brown tones. It took to long to receive item but I was continually notified of shipping.

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

28 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 40% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(28)

28 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

oops .. wrong colour!! the wrong…

Unfortunately I ordered the wrong colour and it was too late to change .. the delivery was very quick… the leather patches were much bigger than i expected and looked to be good quality.. not sure what I’ll do with the 3 large green patches I needed black !

9 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The souls are too thin and provide very…

The souls are too thin and provide very little support. They also don’t seem to be made correctly. Would like to send mine back and get a refund.

14 september 2026
Logo Dialoglet

Antwoord van Dialoglet

Dear Ken Robine,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@dialoglet.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Delayed Arrival - Patch Color Choice- Poor Delivery

The delay between ordering and receipt of goods was long. I had almost forgotten what I had ordered. The colors were not clear when I ordered and as I consequence, it turns out what I ordered was not dark enough. The product looks ok but now I have a light-colored patch on my dark seat. Not good. The final negative was the delivery. The person making the delivery didn't care enough to put the package inside our screen door like Amazon and other delivery services do and so the parcel was rained on. It rains often in Florida. Thankfully, the parcel was sealed well-enough that no damage was done. Best regards, Ken

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dialoglet

Antwoord van Dialoglet

Dear Ken Gerhart,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@dialoglet.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product good

Product good, however, I ordered wrong color. To red vs brown tones. It took to long to receive item but I was continually notified of shipping.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Still waiting to receive my $10 credit…

Still waiting to receive my $10 credit because the system overcharged me. I reported it immediately and was advised l would receive it, but did not. It takes too long to receive your purchase. Although the color did not match, l can honestly say it is decent quality. Wish the pieces were larger.

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dialoglet

Antwoord van Dialoglet

Dear Gwendolyn,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@dialoglet.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The glue let go after one week

The glue let go after one week, this product is useless

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dialoglet

Antwoord van Dialoglet

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment and frustration.
To ensure that we can handle your order quickly and accurately, please contact us through the following channel:
Email: support@dialoglet.com
Please provide:
- Your order number
- The email address used when placing the order
We promise to do our utmost to resolve the issue for you until you are completely satisfied. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the patch

I love the patch. It is almost a perfect match to out chair. It seals very well.

It did not fully disappear as per your video. Did I do something incorrect? Please reply. Thank you

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt delivery

I received the product within two weeks. The color was perfect. I haven’t used it yet, but I’m looking forward to it. I’m going to repair an old leather chair that got scratched up by a cat and otherwise worn out. wish me luck!

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer