DiversyFund Reviews 

678
•
TrustScore 1 uit 5

1,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I invested in REIT in 2020 and I have suffered a significant loss. With the ongoing lawsuit, concerns... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I invested in diverse fund in 2021 I have since received 1 distribution of a measly $5.00 this is by far the absolute worst company to invest in because one they do not produce, #2 it take a minimum o... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Opened REIT I in June 2020, and basically I lost 25K. They are currently battling a lawsuit and they have no cash funds to pay the debts and the liabiities much less the investors. They keep extendin... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They do not respond because they lost all investors money there broke ho ck out there recently files with the. S.e.c. pay out in 2027 never going to happen. 🤨and the worst part is we can't even sue t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Beleggingsadvies
  2. ook in
  3. Financieel adviseur
  4. Niet-bancaire financiële diensten

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

DiversyFund is a full service online crowdfunding platform for real estate that serves to connect investors to high-quality real estate investment opportunities. Our mission is to revolutionize and simplify the process of investing. By creating a virtual, transparent, and real-time platform, our vision is to be the catalyst for investor’s long term investment goals.


Contactgegevens

1,2

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

678 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,2

Alle reviews

(678)

94 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DiversyFund Is Bad News

Total scam. Poor communication, no updates, and repeated lies regarding maturity dates. People cannot get their principals back.

Update: Regarding your "clarification," DiversyFund, we will consider your words to be valid when the funds are returned. You made the promise before and you failed to live up to it. Confirmation of that is smeared all over the Web. The entire Internet population speaking of DiversyFund cannot be telling untruths.

Regarding: "Anyone who needs help accessing their email updates or webinar recordings can reach out to investor_upport___versyfund._om":

Where can people reach out to receive their money? The Internet forums are crammed with deceived investors who want to know.

Re: "but each property within that fund has its own timeline."

"...but..." Yeah, we get it. You always leave the door open for further delay.

5 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hello,

It's important to correct a few points for the sake of accuracy.

Investors do receive regular updates via email, and DiversyFund hosts weekly investor webinars specifically to address fund performance, timelines, and the liquidation strategy. These updates include detailed explanations about the hold period, market conditions, and what to expect as we aim to begin dissolving Fund 1 around December 31, 2025, but each property within that fund has its own timeline.


The terms of the investment—including the 5–7 year hold period—were fully disclosed from the outset.

Anyone who needs help accessing their email updates or webinar recordings can reach out to investorsupport@diversyfund.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Five Year Investment now being Retroactively Revised by Company against Fiduciary Ethics

Originally my February 2020 investment was promised to pay out in five years (not "5-7" as falsely claimed by the company here). Coming into the new year, I was told that sales of property would start then and money would come in the summer. Now, the prospectus is the very last day of the year!

This is intolerable, and legal action will be taken to recover my money if it is not returned to me immediately. No more falsehoods, regardless of expectations to "sell" properties that also have "rents raised" against my direct advice as an investor.

So I expect my money will begin to return to my bank now. If not, there will be legal consequences.

Edit: Repetition of the false claim below does not make it any more true. The length was explicitly five years when originally invested, and so I expect the December payout date or sooner will be holding.

9 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hello,

The February 2020 prospectus, as filed with the SEC, clearly states a projected 5–7 year hold period, with flexibility built in to account for real estate market conditions and asset performance. This is not a new claim—it has been part of the offering from the outset and applies to all investors equally.

Our duty is to protect the value of all investors’ capital by executing sales when conditions are right - not prematurely under pressure. Rent adjustments, property management decisions, and sale timing are part of the fund's fiduciary strategy, as disclosed in the offering documents.

Legal threats do not alter the contractual terms. If you would like your questions answered to clear up misunderstandings about your investment, please don't hesitate to email investorsupport@diversyfund.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Regretfully Disappointing Experience — Proceed with Caution

I accepted a full-time sales role at this company despite the negative reviews online, hoping things might have changed and needing employment quickly. Unfortunately, my experience confirmed many of the concerns I had read beforehand.

From day one, I showed up with a positive attitude, ready to learn and perform. However, it quickly became clear that the environment was unstable. I was one of only three sales reps — the other two had been there for about two months and had yet to close a single sale.

While the position offered a small base salary, it relied heavily on commission — difficult to earn given the circumstances. We were calling existing customers who had invested during the COVID period, and nearly all of them expressed the same frustrations: no returns on their investment, unclear timelines, and a lack of transparency from the company. Many just wanted their money back, but weren’t able to get it.

Internally, communication was inconsistent, and morale was low. Management often reassured us that changes were coming, but no improvements materialized. After two weeks of no progress — not just for me, but for the entire team — we were abruptly let go without warning. The CEO blamed us for not reading a Sunday afternoon email sent to our work accounts, asking us to come in later Monday, then proceeded to terminate two of us with vague reasoning about the company “going in a different direction.”

In my opinion, this company lacks transparency with both its employees and its clients. The promises made — both to customers and staff — did not match reality. Based on what I saw and experienced firsthand, I would strongly caution anyone considering working for or investing with this company.

The core issues seem to stem from poor leadership at the top. In my experience, The CEO has not demonstrated the leadership qualities needed to foster trust, transparency, or a healthy work environment. This has contributed to a toxic culture and a lack of direction that ultimately hurts both employees and customers.

25 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry to hear that your time with us did not meet expectations, and we appreciate the detailed feedback you’ve provided.

While we regret that your experience fell short of what we strive for, we want to acknowledge that we are actively working to address the concerns you raised. Building a strong and transparent culture is a top priority for us, and we are taking concrete steps to improve communication, support our sales team more effectively, and ensure that both our employees and investors have a clear understanding of our business model and objectives.

We appreciate the dedication and effort you put in during your time here and wish you all the best in your future endeavors.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

Poor customer service, incredibly bad website, lack of transparency, and no returns in the past 3 years

15 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hi Jackrin,

This is a real estate investment, and as outlined in the offering documents, returns are distributed after the properties are sold. That’s the core structure of the fund.

So if the properties haven’t been sold yet, there’s no way to realize returns; it would be like expecting a payout on a home you haven’t sold. Once liquidation begins (which we aim to begin in December 2025), that’s when investors can expect to see returns distributed accordingly.

Hope this helps clear up any confusion.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WORST INVESTMENT GROUP FROM ALL ANGLES OF THE COMPANY

I invested about 3 years ago since then i only received ONE $5.00 distribution. Thsi is by far the worst investment ever. I dont get any communications, i don't receive any responses to my requests for information and the company then wants to raise money to hire employees to talk to investors most likesly because there is 35k other investors saying the same thing. Why did it take over ten years for them to figure this out? My local savings account gives a higher return
#1 response to your company answer. These are positive cash flowing assets in your webinar you pointed out that occupancy and rents increased. This is not my first rodeo. Not only am I an investor personally but I’m involved in many deals. I understand not getting distributions during ramp up but that doesn’t take years. Where is all the income going don’t you have capex and TI reserves I’m assuming you do especially if you have a loan on the property. Please forward me all financials on the properties.

9 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Unlike a savings account or stock dividend, returns are generated when the properties are improved and sold, which is why it's common for distributions to be limited -or even paused - until liquidation. This structure is clearly outlined in the offering circular that all investors agree to upon entry.

If this approach doesn’t align with your expectations or risk tolerance, that’s perfectly okay. We encourage you to research other investment options that offer more immediate liquidity or guaranteed returns, such as CDs or public REITs, before participating in private real estate offerings.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Its all bull

Everything i read from the other reviews are true. They took my $500 then I added another $500 and it just disappeared. No record at all on they're end. Thank goodness I have my banks statements

12 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you bringing it to our attention. Our Investor Support team attempted to reach you by phone on April 16th and followed up via email. A member of our technical team has been assigned to investigate the issue regarding the missing payment and ensure it’s resolved as quickly as possible.

Please feel free to reply to the email we sent or contact us directly at InvestorSupport@diversyfund.com if you have any additional questions. We’re here to help and committed to getting this resolved for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company h my 1000 and has…TAKEN!

This company has taken my 1000 and has done nothing with it but held it. They will not respond to my emails at all. Worst mistake I’ve ever made in my life! But I’m going to continue pressing this scheming company ‼️

11 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hi Cindy,

We want to clarify that DiversyFund investments are tied directly to real estate assets and were never structured for immediate liquidity or short-term gains.

As disclosed in the offering documents that you signed at the time of investment, the capital is deployed into properties that require a long-term holding period, typically 5–7 years, depending on market conditions.

This structure is fundamental to real estate investing, where the value is realized through property appreciation and eventual sale, not through short-term trading.

We recognize how frustrating this can feel if expectations were different, and we are working hard to improve communication and transparency. An Investor Support representative has tried to contact you by phone twice now on March 11th and March 25th and have sent emails explaining your investment. You can always reach us directly at investorsupport@diversyfund.com for assistance.

Thank you for your patience and understanding.

DiversyFund Investor Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Probably the worst company I've ever…

Probably the worst company I've ever dealt with! No communication and can't verify their so called statements that show profits every quarter on Reits1 and 2. Now I hear it was a facade!

3 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Calling the company a "facade" misrepresents the nature of your investment. DiversyFund manages a real portfolio of multifamily real estate assets, and our strategy has always been long-term, focused on growth through property improvement and appreciation, not short-term payouts.

As stated in the offering circular, returns are realized upon liquidation of the underlying properties, which we anticipate beginning at the end of this year depending on market conditions. We regularly share updates on asset performance, including metrics like occupancy rates and renovation progress, to provide visibility into how the fund is operating.

We’ve increased transparency through investor webinars, monthly updates, and a dedicated support team. This is a long-term real estate investment, not a short-term trading product, and we remain committed to delivering results as the portfolio exits begin.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They took a $500 investment and it does…

They took a $500 investment and it does okay. I tried investing a followup $1,100 and they took the money, didn’t invest it, and refuse to return it. Run for the hills, either they know they are committing felony fraud and taking money with no intent on investing it, or just as bad, they are insolvent and don’t actually have your money. I saw their response . I reported them to the FBI. Money held and never invested or returned is not what the solicitation offered. Who would have another money to hold with zero return for 5-7 years? You know what you did. I look forward to you getting prosecuted.

26 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Accusing a real estate investment company of “felony fraud” because of your misunderstanding of how long-term, illiquid investments work is a stretch. The $1,100 you contributed was accepted under the same terms as your original investment — a 5–7 year hold with no early withdrawals, clearly disclosed in the offering documents. If you were looking for instant access or guaranteed liquidity, a REIT was never the right choice to begin with.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am formally filing a complaint…

I am formally filing a complaint regarding my investment with Diversy Fund, initiated in August 2019. I was promised dividends and a full return of my investment plus gains within three years. However, nearly six years later, my account reflects only $4,342.74, and I am now being told funds won’t be liquidated until December 2025.

This delay and lack of returns are unacceptable. I am requesting an immediate refund of my investment. Please provide a resolution and timeline for the return of my funds.

1 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hi DL,

We understand that the long-term nature of this investment can be difficult.

To clarify, DiversyFund’s Growth REIT is a long-term, illiquid investment designed to build value over time through appreciation of multifamily real estate assets.

While initial materials referenced an estimated hold period of 4–5 years, the offering documents clearly stated that this period could be extended depending on market conditions, which has been the case due to shifting real estate cycles.


We aim to begin dissolving Fund 1 around December 31, 2025, but each property within that fund has its own timeline and asset sales will take place over the 12–24 months that follow. Proceeds from these sales will be distributed to investors as they are realized. This structure is common in private market real estate investments and is intended to help preserve and maximize the value of the underlying assets.

Your investment returns will show when we start liquidating the fund assets and the amount in your dashboard isn’t reflective of the growth in the investment, as the growth is realized after the properties are sold.

We also want to clarify that the Growth REIT was structured to reinvest earnings rather than pay out ongoing dividends, in order to allow compounding growth over the hold period.

If you’d like to review your specific investment documents or receive an updated statement, we’d be happy to assist. Please contact us directly at investorsupport@diversyfund.com, and we’ll make sure you receive personalized help.

Sincerely,
DiversyFund Investor Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s very telling that Diversyfund only…

It’s very telling that Diversyfund only responds to positive reviews. I also notice none of those positive reviewers stated how much they received or how long the return took. Agreed, this is a scam!
I receive the feel good emails but when I inquire about the date I can divest, I’m told the date has moved up a year, then another email that there’s no guarantee you’ll receive any portion of your initial investment back. Of course my response to the “Reply to” email comes back, “Address Not Found”. Proceed with caution!

22 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hi there,

Regarding your investment, DiversyFund Growth REIT II is structured as a long-term real estate investment with a 5–7 year holding period, as disclosed in the original offering documents. The fund will begin its official wind-down at the end of 2025, after which properties will be sold and proceeds distributed based on market conditions.

We’ve also updated our communication system — if you are receiving bounce-back emails, please contact us directly at investorsupport@diversyfund.com and our team will promptly assist you. We’re committed to providing transparent updates moving forward and invite you to reach out with any questions.

Thank you for being a valued investor.

— DiversyFund Investor Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Invested 3k. Never seeing it back

Invested 3k. My dividends have grown to $200 in 5 years and I cannot withdraw my money. Worst company to deal with. No idea if I will ever get my money back. They cant even provide a 10% return in 5 years during the largest REI price boom in our lifetime.

22 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hi Taylor,

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration, and we want to reassure you that your investment is still active within our Growth REIT II portfolio. As outlined in the original offering documents, this is a long-term, illiquid investment with a holding period of 5–7 years, dependent on overall market conditions.


We aim to begin dissolving Fund 1 around December 31, 2025, but each property within that fund has its own timeline. At which point we will begin selling properties and distributing proceeds to investors accordingly. Real estate returns are based on asset sales, not daily market fluctuations, and the timing is carefully managed to maximize value for all investors.

We welcome you to reach out directly to our Investor Support team at investorsupport@diversyfund.com if you would like a personal update on your investment status. We’re here to help and provide as much transparency as possible.

— DiversyFund Investor Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Update

Update

Received a good email that clearly described what’s going on with my investment. It was sincere and eased my concerns.

I’ll continue to keep you posted

10 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Thank you for the update. We appreciate you taking the time to share that. We're glad the email helped clarify things and address your concerns. If any other questions come up, our team is always here to help. Please don’t hesitate to reach out!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I invested $1500.00

I invested $1500.00 in this company in 2020. I thought it was a five year time horizon for the maturity of the asset. I thought I was supposed to get my money back in 2025. We’ll, it’s 2025 and all I got was $98.00 as an interest payment. I read somewhere that the initial investment will NOT be returned until the real estate property is sold, which could be 20, 50, or even 100 years. WTH?! It smells like a scam! Beware.

5 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hi Larry,

We want to respectfully clarify that when you made your investment, you signed an Offering Circular that clearly disclosed the structure and terms of the DiversyFund Growth REIT. This included a 5 year holding period, with a possible extension of up to two additional years if needed based on real estate market conditions and timing of asset sales. This was not hidden or changed after the fact - it was fully disclosed prior to your investment.

Your return of principal is directly tied to the sale of real estate assets, which ensures we maximize value for investors rather than selling prematurely. We are committed to transparency and will continue providing updates on the progress of the portfolio's wind-down phase, which we aim to begin at the end of 2025.

If you have any additional questions about your investment or timeline, our Investor Support team is available at investorsupport@diversyfund.com.

— DiversyFund Investor Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They don't let you withdraw.

I've been asking to close my account and withdraw all funds since April (it's Dec 31 now). Also tried contacting them in all possible ways through costumer service and emails I found. They basically ignored all. L

31 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hi Milad,

As outlined in the Offering Circular you signed when you invested, DiversyFund’s Growth REIT is structured as a long-term real estate investment, and funds are not liquid until the underlying properties are sold. This means that early withdrawals are not possible under the terms of the investment. We recognize that this structure can be frustrating, but it was fully disclosed prior to your commitment.

That said, we are committed to providing better communication moving forward. Our Investor Support team will attempt to call you again within the next few business days to discuss your account status and answer any questions you may have. You are also welcome to reach us directly at investorsupport@diversyfund.com.

Thank you for your patience and understanding.

— DiversyFund Investor Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A total garbage

A total garbage. Be careful. They cant evem maintain a functional website. Your money will be stuck for few years. There should be a civil lawsuit against them.Stay away

11 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hi there,

We understand your frustration and want to clarify that DiversyFund investments are structured to be held for 5–7 years, depending on market conditions, which was disclosed at the time of investment. The investment funds are tied to real estate assets, and liquidity is only possible once properties are sold to ensure optimal returns.

We also recognize that past technical and communication challenges added frustration. We have recently strengthened our Investor Support team and are actively updating our investor portal to improve the experience moving forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam

This company is a scam. Website doesn't provide any info on money invested, agreements documents, or options to pull out. Half of the website links go to 404 Error pages, meaning they only set up the bare minimum to look sort of legit. There's no phone number to call, just a janky email form to submit questions to. I put some customer service "person" (more likely a chat GPT bot) to the test with questions and requests and they couldn't provide anything relevant or helpful. I submitted complaints to the BBB and SEC already. Doubt I'll see any of the money I invested ever again which is sad. Sucks we live in a world with scumbags who will literally just steal from unsuspecting people. Lesson learned.

30 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Hi Joshua,

DiversyFund is a long-term real estate investment platform, and as outlined in the Offering Circular at the time of your investment, the expected holding period is typically 5–7 years, depending on market conditions. Investments are illiquid until the properties are sold.

Regarding your attempts to reach us, our Investor Support team attempted to contact you by phone on April 9th, but we were unable to reach you. A follow-up email was also sent that same day providing additional support and clarification.

We have been making major improvements to our investor portal and overall customer service processes. Our Investor Support team is now fully staffed and reachable directly at investorsupport@diversyfund.com to assist with any outstanding questions or concerns.

We sincerely appreciate your patience and assure you that we are committed to ongoing transparency and better communication moving forward.

— DiversyFund Investor Support Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Things have definitely gotten better…

Things have definitely gotten better over the last few months, and we're seeing some solid progress.

22 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

Thank you for sharing your thoughts! We’re thrilled to hear you’re seeing the progress firsthand. We’re committed to keeping this momentum going and appreciate your trust in the long-term vision we’re building together. If you ever have questions or need support, don’t hesitate to reach out!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are totally not reliable

They are totally not reliable, I was letdown by them. My experience was fraught with issue not resolved. It’s a big shame. As I had high hopes based on their advertising but they won’t be honest. I switched to “Future Wise” a better platform I can trust.

18 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

We’re truly sorry to hear that your experience with us didn’t meet your expectations. We take feedback like yours seriously and are committed to improving transparency and communication across the board. While we respect your decision to explore other options, we’re always here if you’d like to discuss your concerns further or if there’s anything we can do to make things right. Thank you for sharing your perspective.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is no good at all

This company is no good at all. They hold you funds for five years. Then without even asking you just decide to extend your commitment and keep your money longer. There is no real return on investment. It’s almost nothing. I got 7 dollars for the 6 years they held my funds. They don’t communicate well with you either.

30 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DiversyFund

Antwoord van DiversyFund

We understand your frustration and want to clarify a few important points. When you invested, the offering circular—which all investors review and sign—clearly stated that DiversyFund’s Growth REIT has a 5–7 year holding period, with the option to extend based on market conditions. This is standard for non-traded REITs, which are designed as long-term, illiquid investments.

The limited distributions to date reflect our strategy of reinvesting proceeds to improve the underlying properties, which we believe will provide stronger long-term returns. We acknowledge that past communication was lacking, but we now have a dedicated Investor Support team and send regular email updates and host monthly webinars to keep all investors informed.

If you haven’t received recent updates or would like to speak with a support representative, please email us at investorsupport@diversyfund.com and we’ll be happy to assist.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer