We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Same rubbish as everyone else - sister got duped into this unfortunately. so STAY AWAY. do plenty of research before buying anything advertised on facebook. Will be doing charge back from CC company,... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst company ever DO NOT ORDER ANYTHING FROM THEM I PSID $29.99 for a pro straightener got a regular $10.00 straightener old use and full of scratches all over I’ve email them several time and haven’... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a Belladonna hair straightener from a website called Palm hair world. That was on February 5, 2021. I have contacted them 24 times via their customer support website, with no response. I hav... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sadly fell for this fraud, sent for the blue bottle Dona Hair serum instead, I received two green packaged asian bottles advertising ginger on the package which you can by on the internet for a MUCH m... Toon meer

1,2

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

102 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,2

Alle reviews

(102)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total Scam!

Ordered the straightener for my daughter's hair and was highly upset when I received a generic Chinese knock off of something I could have purchased at a local store. Save your money as this is a complete scam. I wish I would have seen this website prior. I have submitted a complaint with the FTC and will be contacting my bank.

21 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product looked so good on FB

Product looked so good on FB! But product is crap, doesn't work; complete waste of money. I went for the hair straightener but I think they sell other products too. Weirdly, after seeing nothing but ads every time I was on FB, now I can't find one of them!! It's a scam so please be warned.

20 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I did not want to even give a star

I did not want to even give a star, I also have been duped, I am totally disgusted with the product and the way this company are treating people, and they are still advertising the product. Honest people buying this product as a gift. How they can sleep at night is unbelievable, they should be jailed for what they are doing, and forced to give the customers their money back. Unhappy uk customer.

19 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FAKE SITE. AVOID....

Do not purchase anything from this company. They are a fake chinese company not based in france or america. They sent me a cheap pair of straightners made from cheap plastic with chinese symbols on them. NOT dona hair branded and nothing like the pictures on the website. They dont even look real. They look like a toy. Theres no way im going to even plug them in as they dont look safe. I messaged them and they said they changed their supplier thats why they are different to website, and they refused to give me a refund. This company is based in china thats why they always reply to messages early hours of the morning. Also the package was sent from china too. Those straighteners on the website dont even exist and the videos they show are another company with a different straightener and they claim its theirs. STAY AWAY AND AVOID THIS FAKE SITE.

19 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM ARTISTS

Same rubbish as everyone else - sister got duped into this unfortunately. so STAY AWAY. do plenty of research before buying anything advertised on facebook. Will be doing charge back from CC company, as clearly enough evidence on reviews on facebook to show this is an actual scam - not just a poor product, but i fear this will burst into flames or explode if even plugged in

15 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THIEVES

BEWARE NOT WORTH 1 STAR

What a SCAM of a company, never replied to my emails sent numerous and finally after numerous attempts to get a refund on my straighteners got this reply, absolutely awful never mentioned this when I ordered online from them, they are not the straighteners I ordered and obviously this is a scam incorrect items sent and you have no hope of gettingyou're MONEY BACK, THIEVES. BEWARE PEOPLE!!!!!

We thank you for your message.

We are sincerely sorry to read that our product does not meet your expectations. It rarely happens.

However, we can no longer make a refund or accept a return. Products purchased at a sale price are not refundable.

We apologize for this inconvenience.

We thank you for your understanding and we take this opportunity to wish you a great day

Best regards
​Joseph
Team Support

CUSTOMER SERVICE AND TEAM SUPPORT A JOKE!!!! And found this on there webpage of RETURNS,

What is your RETURN POLICY? We are pleased to offer a return policy on unopened and unused hair product. Within the first 7 days of receipt, please email customer care and one of our customer service representatives will assist with the issue.

14 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am the same

I am the same. I have received a cheap Chinese brand and been told the same thing as previous reviews. Their customer service is now not replying to my emails.
I am going to contact my bank and trading standards.
DO NOT PURCHASE.

14 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

PLEASE AVOID

PLEASE AVOID
I was unaware but this company false advertises. They do not send you the dona hair product. I'm in the UK they sent me a chinese product with a usa plug. I got an email explaining they had a high order so order and use different suppliers but are of the same quality. This I'd false advertising I've emailed back stating I'm contacting my bank and also trading standards as they are not allowed to do this.

13 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I got ripped off also

I got ripped off also. Recieved a cheap plastic hair straightner. Emailed them and got told that there was nothing they could do because i bought on sale! No refund and replacement product. Not happy!!

13 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusted with what I received

Disgusted with what I received, cheap, nasty product from China which I have waited weeks to receive, I wouldn’t even trust using what they sent me on my hair. I wish I’d seen these reviews before ordering. Nothing at all like the advertisement, without a doubt a fraudulent company. I have emailed them requesting a refund, we shall see if that happens.

12 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Someone needs to stop these people from…

Someone needs to stop these people from defrauding customers. You order in good faith and expect to get what is advertised and what you paid for, not some cheap substitute. What a SCAM!! They need to refund people's money.

11 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all costs

Avoid at all costs, order one product and get something different, no box, no instructions. Emailed customer service who say no refund as the product is on sale, doesn't matter that it isn't what you ordered.

11 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM SCAM SCAM

SCAM SCAM SCAM. As the other reviews have stated the product was from China with a USA plug. No branding and the company gave me the same load of rubbish as what others have said. I have decided to take this to trading standards as it is blatant false advertising and no where does it say that the item will come from China.

11 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please avoid

Please avoid. I was unaware but this company false advertises. They do not send you the dona hair product. I'm in the UK they sent me a chinese product with a usa plug. I got an email explaining they had a high order so order and use different suppliers but are of the same quality. This I'd false advertising I've emailed back stating I'm contacting my bank and also trading standards as they are not allowed to do this.

11 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AVOID

AVOID AVOID
So wish I had looked on this site before ordering from Dona Hair.
Had a similar negative experience and they had the cheek to say that its on their website that if they don't have the advertised item in stock they ll send a similar item. What kind of marketing nonsense is that.
It was inferior quality without even a branding.

AVOID AVOID AVOID Dona Hair is a scam. Items are delivered from China but site is hosted as a French site.

5 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dona-hair review ; AVOID AT ANY COST

Terrible terrible terrible.

Only put one star because I had to, received completely the wrong order and emailed them about it and now they are refusing to accept a return or refund me! Wasn’t even the brand on the straighteners ! AVOID AVOID AVOID !! save your money and go elsewhere !

4 augustus 2020
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer