Loose Sheets

Loose Sheets Reviews

De sterrenscore van een product wordt berekend door het gemiddelde te nemen van alle reviews.


Logo Doxzoo

Verkocht door Doxzoo

doxzoo.com

•

6,4K Reviews

4,8

De informatie op deze pagina is uitsluitend gebaseerd op productreviews op Trustpilot die zijn achtergelaten door klanten van Doxzoo.


Wat klanten hebben benadrukt

Kwaliteit

4,9

673 beoordelingen

Prijs-kwaliteitverhouding

4,8

674 beoordelingen


Productdetails

  • Merk: Doxzoo
  • MPN: 2

Alle reviews


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My second order of loose sheets. High pigments, good quality paper for the job.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very useful when you need something printed and your printer suddenly fails!

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality, price and turnaround cannot be faulted

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

For small businesses these leaflets are quality at an affordable price. Quick delivery and securely packaged. Great communication from Dozoo so you know when to expect it. Highly recommended.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely poor quality prints. Scratch lines embedded in the cards and completly off centered. No idea how the inspection by the person who signed it off passed.

Kwaliteit: 1
Prijs-kwaliteitverhouding: 1
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All great thanks

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality product and service. Have used them a few times and will continue to in future.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use interface, prompt notifications. The delivery option was through Royal Mail and did not face any issues. Received within 4 working days after ordering. The packaging was really good as well ensuring the prints will not be damaged. Highly recommend.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great site, easy to use. Great service, fast delivery and great quality for the cost.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top quality, pin sharp printing, and customer service is also top quality. Very happy. Thank you.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality and not damaged on arrival.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered laminated sheets and received just printed sheets. They said I selected the wrong weight of paper to laminate. Completely worthless - I threw them in the trash. They didn't care that the order wasn't what I wanted and didn't even attempt to contact me to ask.

Kwaliteit: 1
Prijs-kwaliteitverhouding: 1
Logo Doxzoo

Antwoord van Doxzoo

Hello David,

Thank you for your review.

We’re sorry you were disappointed with your order.

We would like to clarify that you did not order lamination, unfortunately. The product selected on your order was for printing only. Naming your uploaded file “for lamination” does not add lamination or an
y other finishing option to an order. Our production teams do not see or interpret file names as instructions for additional services, and unfortunately we cannot infer or guess finishing requirements that have not been selected when the order is placed.

When you contacted us, this was explained to you, and our initial response also explained what you needed to order if you wanted your sheets encapsulated, which provides the two-sided, waterproof finish you were looking for. You were also provided with a discretionary discount code to use when reordering the correct product.

We appreciate that this was frustrating, but we are not able to guess which finishing requirements you wanted when it had not been selected on the order. We can only produce the specifications that are actually submitted to us.

We’re sorry that, on this occasion, we were unable to meet your expectations.

If you have any queries for any future orders, please don't hesitate to email us at info@doxzoo.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

really superb quality. I ordered at 200gsm and it was really nice paper.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality printing, delivered on schedule. 1st class

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exactly as hoped for. Thank you.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have used Doxzoo several times now and once again am very pleased with the quality of the printing. I also received my printing a day earlier than expected, which was an added bonus.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not happy with this

Kwaliteit: 1
Prijs-kwaliteitverhouding: 1
Logo Doxzoo

Antwoord van Doxzoo

Hello Danielle,

We have not heard from you regarding any issues with the received items.

Please contact our Customer Services team (info@doxzoo.com) with your order number and we’ll investigate for you. Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality and service Printed on good quality psper fast delivery and well packaged Have had several orders now with same result Thanks

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely brilliant service. Excellent quality of a double sided flyer. Quick delivery.

Kwaliteit: 5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5