We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

De bestelling was goed verpakt en netjes geleverd, de prijs was scherp. Waarom dan geen 5 sterren nou alleen omdat de levering wel wat langer duurt dan andere webshops maar dat was ook geen verrassi... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ben vooral gericht op witte wijnen uit Galicië. Jullie zijn de enige die deze wijnen af en toe aanbieden. Mag wel meer gebeuren! Het zou nog aantrekkelijker worden als jullie ook witte wijnen uit C... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ik kan niet anders dan 5 sterren geven, wellicht indien mogelijk verander ik dat met een volgende bestelling. Ik lees namelijk behoorlijke slechte reviews als: alleen een losse fles geleverd, zonde... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order geplaatst voor 6 flessen sekt, betaald met creditcard. Nooit wat ontvangen. Via een Engels telefoonnummer mag je je ergernis delen met iemand die mijnsinziens is ingehuurd om de hele dag telefo... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Alcoholwinkel
  2. Slijterij
  3. Wijnhandel

Geschreven door het bedrijf

Drinks&Co has been created with a clear idea: to share the passion for wine. With more than 90,000 references from all over the world at your disposal, we are the only marketplace in the sector, and this makes us a unique store!


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

60 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede prijs

Goede prijs! De bezorging is ook goed. Mooi binnen de aangegeven levertijd. Ik ben tevreden

27 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ik kan niet anders dan 5 sterren geven

Ik kan niet anders dan 5 sterren geven, wellicht indien mogelijk verander ik dat met een volgende bestelling. Ik lees namelijk behoorlijke slechte reviews als: alleen een losse fles geleverd, zonder originele doos terwijl er wel mee geadverteerd wordt.
Niet op tijd geleverd. Verkeerde geleverd.ik krijg me geld maar niet terug. En ik moet met retourneren zelf naar het bedrijf van herkomst retourneren. Ik bestelde een fles the macallan 18 years sherry oak. En was als de dood na het lezen van de reviews dat die niet geleverd of wat dan ook zou worden. Maar ik had de fles in de originele doos binnen 3 dagen en voor een goede prijs.
As ik over drinks& Co lees dan zitten ze in 8 landen meer dan 200 partners
40 miljoen (online)bezoekers en 15 miljoen gebruikers. Dit is dus geen klein bedrijf. Ik vraag me dus af of ik geluk heb of andere pech. Maar ik heb een goede ervaring gehad en dus moet ik naar die ervaring beoordelen.

7 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Goede wijn nette prijs

De bestelling was goed verpakt en netjes geleverd, de prijs was scherp.
Waarom dan geen 5 sterren nou alleen omdat de levering wel wat langer duurt dan andere webshops maar dat was ook geen verrassing dat wordt direct bij de bestelling gemeld.
Voor mij een aanrader en ik zal zeker opnieuw bestellen.

28 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ik ben een tevreden klant

Ik ben een tevreden klant. Gekregen wat ik besteld heb, binnen de beloofde tijd. Dit was uiteindelijk 12 dagen, vandaar 4 sterren. Ik zou zonder twijfel nogmaals bestellen.

15 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top!

Heldere website, goede prijs kwaliteit en goede (verpakking) snelle levering

8 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

De laatste bestelling wordt maar niet geregeld

De laatste bestelling van 20 flessen Habla del
Silencio heb ik 3 weken geleden gedaan en betaald. Nog steeds niets ontvangen en geen bericht dat de zending onderweg is.
De leverancier bleek de bestelling niet te kunnen verwerken, maar vandaag 8 september 2022, door uitstekende inzet van Drinks&Co toch nog 14 flessen ontvangen!

5 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Drinks&Co NL

Antwoord van Drinks&Co NL

Hi Kasper, sorry to reply to you in English, but we do not have anybody at Drinks&Co for now who speaks Dutch.
As you explain, there was a miscommunication in fact with the seller for your order of wine. Unfortunately, they cancelled the order at first, saying the stock was finished, but they found some bottles later!
In the end, we sent you the 14 last bottles, refunding the 6 other missing bottles. We apologize again for the troubles and changes with your order. Wish you the best and hope you enjoy your wine!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geweldige amateurs echt een zooitje

Geweldige amateurs echt een zooitje, 4 weken levertijd voor 4 flessen witte wijn een schande

2 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Drinks&Co NL

Antwoord van Drinks&Co NL

Dear Wilco, sorry to reply to you in English, but we do not have anybody at Drinks&Co for now who speaks Dutch.

Thank you for your feedback. You are right, it took longer than expected for one of your wine to be delivered (1 wine out of the 3 you ordered). The part of your order with these 4 bottles of wine had an estimated delivery time of already 11 to 13 working days (=2 weeks and a half), but on top of that there was a delay with the supplier for August holidays, and you received these 4 bottles after nearly 4 weeks.

The other part of your order were delivered within 2 days on the contrary!

We are truly sorry if you had to wait longer for this one wine. As you know, we added a commercial discount to your customer account as an apology.

Of course, we remain at your disposal for any clarifications.
Kind regards,

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer