Dumpster Rental Enterprises LLC Reviews 

722
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really easy process overall. I don't know much about renting dumpsters, so I appreciated how easy this site made it to figure out what I needed. I could see the options and pricing upfront, und... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service! Everyone I have dealt with has been so pleasant and helpful. The driver located the dumpster in a very convenient location. It was so easy to schedule a pickup.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I always appreciate a company that will give me all of the information I am looking for before asking for any of mine. I was able to see pricing and everything that was included in the total cost, wha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently stopped on their site through a search for my area. The online process seemed simple. The descriptions of available dumpsters was easy to follow as they have drop down menus that help guid... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Afvalverwerkingsbedrijf

Geschreven door het bedrijf

Most people think a dumpster is just a dumpster — but who you rent it from makes all the difference. At Dumpster Rental Enterprises, we help homeowners, contractors, and businesses across the U.S. clear space quickly and easily. Our platform offers upfront pricing, fast online ordering, and friendly, responsive customer support. With a 4.7+ Trustpilot rating, 13,000+ customers served, and a 100% delivery guarantee, we make dumpster rental simple, reliable, and stress-free.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

722 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(722)

387 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Costly Experience Due to Pickup Delays and Overage Fees

I rarely leave negative reviews, but my experience with this dumpster company was frustrating.
I was initially given incorrect dumpster dimensions, which led me to rent a container that was too small and incur avoidable extra costs. Despite this, I continued renting multiple dumpsters and spent a substantial amount with the company throughout my project.
The biggest issue came at the end of the rental. I requested a dumpster pickup, but it remained on site for about a week. Their contract says pickup will be completed between 1 -4 business days. 7 full days later, and many calls, they finally completed pick up. During that time, additional material was added and the container was exposed to rain. The company later charged me an overage based on the final weight, even though I had already requested removal and no longer had meaningful control over those factors.
They also could not provide accurate delivery windows, causing repeated delays in coordinating with my construction team.

When I raised these concerns, the company acknowledged the pickup delay and offered a partial credit but refused to waive the remaining balance. I was then told that interest charges would be added if I did not pay within a few days.
Their contract states that “excessive weight” will be billed beyond the included tonnage. I found this misleading because I stayed within the stated guidelines for construction debris, including wood and siding, yet every single load incurred hundreds of dollars in overage charges, charged to my credit card on file without my authorization.
Based on my experience, I would consider other rental companies. I found their business practices concerning and was disappointed with the overall service.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Jeorgea, we’re sorry to hear that you were disappointed with your experience.

We take service delays seriously, and we acknowledge that the final dumpster remained on site longer than expected after pickup was requested. We understand your frustration regarding that delay.

Regarding the overage charges, our invoices are based on certified landfill weight tickets, and the final dumpster weighed substantially more than the included disposal allowance. While we were unable to agree on the cause of the excess weight, we reviewed your concerns in detail and offered a courtesy reduction to help resolve the matter.

We appreciate the opportunity to have worked with you on your project and wish you the best moving forward.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

More Communication

Besides not communicating with driver to get the dumpster here in a timely manner, y'all did wonderful

9 juni 2026
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi,

Thank you for the honest feedback. We apologize for the delay and the lack of communication regarding the delivery timing. That's an area where we can do better, and we appreciate you bringing it to our attention.

We're glad to hear the rest of your experience went well, and we'll use your comments to improve our coordination and communication moving forward.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Extremely quick and simple to use

Extremely quick and simple to use. love that the pricing is all displayed for you and you can choose your dumpster size. searching for a reliable company, look no further!

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi Edward,

Thank you for the great feedback! We're glad you found the process quick and easy and that the upfront pricing and dumpster size options made it simple to find what you needed. Making the rental process clear and convenient is something we work hard to provide.

We appreciate your recommendation and kind words.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Office help was a joke .

Office help was a joke .
Trying to get dump tickets for 2 weeks ,for city requirements.
Only thing there worried about
Is sending emails to verify.
Tried them as a new co. My bad
I’m in 6 cities around LA .

4 juni 2026
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi there,

I’m sorry to hear about your frustration.

We understand that obtaining weight tickets was important for your city requirements. We did send the requested weight tickets yesterday, and we apologize that it took longer than expected to get them to you.

If you'd like them resent to you, just let us know.

If there’s anything else you still need regarding this project, please reach out to us directly and we’ll be happy to help.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There is no better place than this…

There is no better place than this rental! Their pricing is fair, they are very transparent about what they provide, and you won't regret working with their services. I hope everyone gets to check them out and see what I experienced here!

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi Givin,

Thank you for the enthusiastic review! We're thrilled to hear that our transparent approach and fair pricing stood out to you. Knowing that your experience was positive enough to recommend us to others means a lot to our team.

We appreciate your support and hope to have the opportunity to help you again in the future.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delivery is a time sensitive matter

Delivery is a time sensitive matter. Lots of money lost due to non productivity. Demo can not be done if you don't have a dumpster.

8 juni 2026
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi MSS,

Thank you for your feedback. We understand that timely delivery is critical, especially when a project depends on having a dumpster on site.

In this case, the delivery required a permit before we could legally place the dumpster. We kept you updated throughout the process, including when the permit was still pending and again once it was approved. As soon as approval was received on Monday, we scheduled delivery for the earliest available time on Tuesday.

We understand the delay was frustrating and appreciate your patience while the permitting process was completed. We value your business and wish you success with the remainder of your project.

– Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Charlie was great

Charlie was great, as well as the scheduling team

1 juni 2026
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi there,

Thank you for the kind words! We're happy to hear that Charlie and our scheduling team provided a great experience. We'll be sure to pass along your feedback, and they'll appreciate the recognition.

Thanks again for choosing us!

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dumpster Rental Enterprises Makes Renting a Dumpster Easy

Dumpster Rental Enterprises lives up to it's promise to make renting a dumpster easy. In just a few clicks, you can find out exactly how much it will cost to rent a dumpster in your city. And since the website provides detailed pricing information, there's no need to worry about hidden fees. The company also provides loads of information about different dumpster sizes, weight limits, and prohibited items, making it easy to figure out exactly what you need. Everything is very straightforward, and I feel like Dumpster Rental Enterprises is a reliable, trustworthy business.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi Samantha,

Thank you for taking the time to share such thoughtful feedback. We're glad you found the pricing information clear and easy to access, and that the details about dumpster sizes, weight limits, and prohibited items helped you feel informed throughout the process.

Our goal is to make renting a dumpster as simple and transparent as possible, so it's wonderful to hear that the experience felt straightforward and trustworthy. We truly appreciate your kind words.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a great experience with Dumpster…

I had a great experience with Dumpster Rental Enterprises. The pricing was straightforward, the service was fast, and the entire process was easy from start to finish. Scheduling delivery was simple, and the dumpster arrived exactly when promised. Pickup was just as smooth, with no hidden fees or surprises. The team was professional, responsive, and made sure everything went exactly as expected. Overall, it was a stress‑free rental experience, and I’d definitely use them again.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi,

Thank you for sharing your experience! We're glad everything went smoothly, from scheduling and delivery to pickup. Hearing that the process was easy, the pricing was transparent, and our team was responsive is exactly what we strive for.

It's great to know we could make your project a little less stressful. We appreciate your trust and would be happy to help again whenever you need a dumpster rental.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I reviewed this company’s website and…

I reviewed this company’s website and it’s so user friendly. If I needed to order a dumpster, I would feel safe entering my payment info. I usually do when I see the trustpilot logo. Very informative and forthcoming about their business and pricing.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi Havilah,

Thank you for your feedback! We're glad the website felt easy to use and that the information provided helped build confidence in our service. Creating a transparent experience with clear pricing and a secure checkout process is important to us, so it's great to hear that it came across during your visit.

We appreciate you taking the time to share your thoughts.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to schedule

Easy to schedule, great price and overall great experience.

4 juni 2026
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi Glendy,

Thank you for the review! We're happy to hear that scheduling was easy, the pricing worked for your needs, and that you had a great experience overall. That's exactly the kind of simple, hassle-free service we aim to provide.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The website was extremely informative…

The website was extremely informative and they paid close attention to every little detail making sure you knew exactly what you got for your money. They also made the checkout process extremely easy and I felt very safe and secured with providing my credit card information. Outstanding job.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi Mary,

Thank you for taking the time to share your experience. It's wonderful to hear that the information on our website helped you feel confident throughout the process. We work hard to provide clear details so customers know exactly what to expect, and we're pleased that the checkout experience felt secure and easy to complete.

We appreciate your feedback and your support.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi,

Thank you for the great review! We're happy to hear that you had a positive experience with our customer service team and that your dumpster was delivered quickly. Providing reliable service and timely deliveries is something we take pride in.

We appreciate your business and your feedback.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

CONVIENCE IS KEY

I found Dumpster Rental Enterprises LLC very easily through Google, and navigating the website was simple and straightforward. Getting to the pricing page was quick, and I appreciated how clearly the dumpster sizes, pricing, rental periods, and weight limits were displayed. The ordering process was smooth from start to finish. The customer information form was easy to complete, all required fields were clearly marked, and the address autocomplete function worked perfectly. The terms and conditions were presented in a clear, easy-to-read format, and it was obvious how to proceed to the next step. The payment page felt secure and trustworthy, especially with visible customer reviews and trust indicators throughout the site. Overall, the website provided an excellent user experience, was easy to navigate, and gave me confidence in the company’s professionalism and reliability. I would rate the overall experience 5 out of 5.

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi Tiffany,

Thank you for such a detailed review! We're delighted to hear that every step of the process, from finding us on Google to reviewing pricing and completing the order, was easy and intuitive. It's especially rewarding to know that features like address autocomplete, clearly presented rental information, and the secure checkout experience helped build confidence in our service.

Your feedback reinforces the effort we put into creating a website that is both informative and easy to use. We truly appreciate your 5-star rating and your thoughtful comments.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a positive experience with…

I had a positive experience with Dumpster Rental Enterprises LLC. The team was very professional. The website was professional and easy to navigate, and provided helpful information about rental process. Highly recommend this company.

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi,

Thank you for the recommendation! We're pleased to hear that you had a positive experience with our team and found the website helpful and easy to navigate. Our goal is to make the rental process as clear and convenient as possible, so it's great to know that it came through in your experience.

We appreciate your support and kind words.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently tested the Dumpster Rental…

I recently tested the Dumpster Rental Enterprises website and had a very positive experience. The website was easy to find through Google, and navigating to the pricing information was straightforward. The pricing page was well organized, easy to understand, and provided the information I was looking for without unnecessary confusion.

The ordering process was simple and user-friendly. The customer information section was clear, and the overall layout of the site felt professional and trustworthy. I also appreciated how easy it was to move through each step of the process.

Overall, the website provides a smooth customer experience with clear information, simple navigation, and a professional presentation. Based on my experience, I would feel confident using Dumpster Rental Enterprises for future dumpster rental needs.

Highly recommended!

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi Aaron,

Thank you so much for the detailed and thoughtful review! We’re glad the website was easy to find and that the pricing and ordering process felt clear, simple, and easy to navigate. It’s great to hear that the overall experience came across as professional and trustworthy from start to finish.

We truly appreciate the recommendation and would be happy to help with any future dumpster rental needs.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

The team was easy to work with. The online quote and scheduling service was simple and direct.

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi Michael,

We’re glad the team was easy to work with and that the online quote and scheduling process felt simple and straightforward. We appreciate you taking the time to share your experience.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid Up front for 7 days - They Could Only Do 3

I reserved a dumpster for 7 days and was charged immediately, but then received multiple texts saying they couldn’t deliver it on the reserved date or even the following days.

So they had no problem taking my money right away, but apparently had no ability to honor the reservation.

To make things worse, after paying for 7 days, they then told me I could only keep the dumpster for 3 days because the City of Chula Vista would supposedly fine them. Conveniently, they also refused to prorate the cost for the reduced rental period. Their “solution” was to simply not charge me for a potential weight overage, something that may never have applied in the first place, especially since I lost four days of filling it.

The entire experience was completely unprofessional and misleading. There was zero transparency, and it honestly felt like they were more interested in locking in payment than actually providing the service that was promised.

Would absolutely not recommend this company to anyone.

I am still waiting on my refund.

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

We’re sorry we were unable to complete this delivery.

Before delivery, we informed you that the dumpster could not remain on site for the originally requested timeframe due to local restrictions, and at that point the order was canceled before the dumpster was delivered.

A full refund was processed yesterday, and we also resent the refund receipt for your records. Depending on your bank, refunds typically take 3–5 business days to appear on the account.

We understand the frustration caused by the scheduling issue and appreciate the feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful website with speedy service

The ease in navigation and straightforward format of the website made reserving a dumpster a very pleasant experience. I really liked the speed of service, specifically that a dumpster rental can be booked only 48 hours ahead. Also, the price was displayed upfront so I knew this at the very beginning of the process. The website is easy to navigate and processes quickly. I highly recommend Dumpster Rental Enterprises LLC.

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi Jyoti,

Thank you so much for the detailed feedback! We’re glad the website was easy to navigate and that the upfront pricing and quick booking process made things simple and convenient. It’s great to hear the speed of service stood out as well.

We truly appreciate the recommendation and your kind words.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Service

Best Service, Fast Delivery

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dumpster Rental Enterprises LLC

Antwoord van Dumpster Rental Enterprises LLC

Hi, Salim,

We’re glad you were happy with the service and fast delivery. We appreciate your feedback and the opportunity to help with your project.

Cinthya Salas Ortiz
Customer Service Manager
Dumpster Rental Enterprises

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer