Ground Spikes & Signholders

Ground Spikes & Signholders Reviews

De sterrenscore van een product wordt berekend door het gemiddelde te nemen van alle reviews.


Logo Easy Signs

Verkocht door Easy Signs

www.easysigns.com.au

•

15,3K Reviews

4,9

De informatie op deze pagina is uitsluitend gebaseerd op productreviews op Trustpilot die zijn achtergelaten door klanten van Easy Signs.


Productdetails

  • Merk: Easy Signs
  • MPN: CUSMPN77

Alle reviews


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great for the smaller corflutes but obviously be aware on windy days.

Logo Easy Signs

Antwoord van Easy Signs

Hi Karen,

Thanks for taking the time to leave us a great review, as well as speaking to me separately via phone and email.

As discussed, these can be a bit unstable when used in strong winds; however, I was very happy to hear that we were able to offer great customer service for you, and if there'
s anything else we can assist you with moving forwards, please don't hesitate to ask. :)

Kind regards,
Andrew

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The signs came up as per order

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Such an innovative and simple way to display signs. At a great price!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality. These are brilliant for real estate style directional signs. I ordered the ground spikes plus signs and was super pleased with the results.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love these! So much easier than hammering a wooden spike into the ground. If the ground is a bit hard, we just use a screwdriver to create a hole in the ground and then put the signs in that way.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These never arrived with the order

Logo Easy Signs

Antwoord van Easy Signs

Hi Nick,

Thank you for your review on our ground spikes and for your time discussing your order with me further!

I am very sorry that your ground spikes were not included in your original order and that we could not get the replacement ones delivered to you in time. This certainly is very disappoi
nting and we never intend to cause our customers such inconvenience.

The refund for your full order has been completed but this does not make up for the fact that you were unable to use your signs for your event.

We hope that we get to work with you again and provide a much better experience next time.

Kind regards,
Zeke

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to install in front yards and alike.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality, best price on the market, easy to communicate, buy bulk for value and get the product quick for homeopens

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product, this is our second order.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Functional and well-priced.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality is good.