Egreteron Reviews 

55
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

This is a US based company so shipping took around 5 weeks to get to the UK. This wasn't made clear when ordering. Items arrived ok and quality is ok. Have started to get spam emails from US based com... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The toy Took a long time to Come out had to end up taking the toy out by hand. I shook it really hard as well. But will try the other one. Cathy.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Nearly 5 weeks still no delivery, been in uk since 30th October, this company will never get my custom again

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I order 2 small tapestry kits on the 5th December and after reading the reviews (after ordering, big mistake!) was very doubtful that they would arrive. However, they arrived today. I ordered on... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

we love every passion and interest on Earth because it is a reference to your UNIQUENESS.


Contactgegevens

2,4

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

55 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 12% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,4

Alle reviews

(55)

14 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The toy Took a long time to

The toy Took a long time to
Come out had to end up taking the toy out by hand. I shook it really hard as well. But will try the other one. Cathy.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Egreteron

Antwoord van Egreteron

Dear Catherine Cannon,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@egreteron.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 products

I ordered 2 products , invoice total for payment stated one price , then when payment taken it was more money and it was free shipping and tax was also shown on invoice , so fraud !!!!!
Not responding !!!!!!

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Egreteron

Antwoord van Egreteron

Dear Nicola Harris,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@egreteron.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER FROM THESE PEOPLE

DO NOT ORDER FROM THESE PEOPLE!
I've now been waiting 9 weeks and still haven't received my order! These people are despicable. What a load of rubbish. Making money out of people without remorse. They should be closed down.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered mini looms

Ordered mini looms, advertised they came with threads & instructions….. after waiting weeks, eventually arrived, just looms, nothing else, so waste of money

31 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AWFUL! Total fraud

Ordered a game for my kids, it hasn’t arrived 6w later. They have said it’s only just shipped. When I ordered they charged me £7 more than what the checkout total was, the money just came straight off my bank card at a different value (I paid in gbp and it came off my card in gbp). They have said they’ve refunded the difference but haven’t and now won’t acknowledge my emails. Absolute joke of a company. I would not recommend as you won’t get your item and you’ll be charged more than the total checkout (inc shipping) amount.

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Possible Scam

Ordered in October, still not received anything, just get generic templated responses that all say something different in relation to the hold up, and received a tracking reference that doesn't work. Possible scam.

18 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a cat cave bed

Ordered a cat cave bed, contacted them after 4 weeks as not received it. They replied saying they had sent another one out. After 3 weeks I contacted them saying I was entitled to a refund. No reply, no cat bed, no refund. They came up on facebook. Beware of this company. I am looking into how I can report them.

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would like to give minus stars.

I would like to give minus stars but I can’t. Ordered a product 2/9/25, it’s now 7/11/25 and no closer to being delivered. Originally something was posted from America to London. That sat in London for about 3 weeks. After multiple emails another one was dispatched, this time from China. That’s spent about 3 weeks not even making it out of the country yet. I email pretty much everyday just asking for a refund instead and I get the same nonsense responses of ‘we hope it will arrive soon’ ‘we believe you will love it’ and just refuse to give a refund. Absolutely terrible company that shouldn’t get a penny of your money. DO NOT BUY FROM THEM.

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order ( a pair of shoes) has been…

My order ( a pair of shoes) has been cancelled i don't know why... They took the money from my card though... They don't answer to my emails.... If they don't put my money back today I will contact with my bank and my lawyer...

26 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid - poor quality items and poor Customer Service

Poor quality item that didn't work. No response from two emails to Customer Support, so I left a review on their website. Only then did I get a response asking for more information (even though I'd included photos and description of issues in my emails to them). They've removed my review from their website, as it seems they only keep the 5 star ones on there.

13 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would. Bought yarn advent calender pictures looked good,what I received was absolutely awful. Looked as if I had some off cuts of yarn and stuffed them in a plastic tray. I would say avoid like the plague!

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

Scam, never received the goods, only shipment update emails.

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely poor company to deal with

Extremely poor company to deal with . Item not as advertised and terrible quality!!
Quick response from them until they realised it was a complaint, now no response at all.
Also item took over 6 weeks to arrive

26 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraud

This company is bad I got a cooling blanket of them one had mould on it sent a email to ask for a refund the said there would send me a replacement if I wanted I said I didn't wanted a refund there e mailed me and said because I refused the replacement there will refund me 3 pounds keep well away from this company the

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE !!!!

BEWARE !!!!! If I could leave less than one star for this company I would .... Scam company never received the item waited 1 month 3 weeks and still haven't received my item ...when you contact them for a refund they refuse when asked when I will receive parcel they don't know and also don't know which parcel carrier in the UK they have sent it with. Please don't buy from this company you wil never receive your goods, and you won't get your money bk!!! SCAM SCAM SCAM

Still waiting to receive my purchase o4.08.2025 and company refusing to refund SCAM SCAM SCAM 😡

No tracking update since 04.07.2025 when it entered the UK this company comes up as a scam site on a website and rated 1 out of 100 all bad reviews on GB customers

7 juni 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer