eHealth Insurance Reviews 

3.132
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I used eHealthInsurance to apply for an ACA policy with a subsidy. They assigned me to an individual, named, representative who helped me through the whole process. Yes, it's a process. It was super h... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My agent, Danielle B is excellent with customer service! Her knowledge and her willingness to help. She’s a very important part of your team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was referred to e-health via a spam call (one of dozens every day). I would NEVER deal with a company that uses random phone calls, beginning at 6 a.m., to generate leads for their business. e-hea... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed to change something on my insurances. I'd had a bad week but when I spoke to my agent, Tracy Chapatal, she was able to help me with everything I needed. She has been there for me and my hus... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Ziektekostenverzekeraar
  2. ook in
  3. Online marktplaats
  4. Verzekeraar

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Founded in 1997, eHealth is the nation’s leading private health insurance marketplace. Millions of individuals, families and small businesses use our top-rated tools to compare and purchase health insurance from leading insurers like Aetna, Humana, Kaiser Permanente and Wellpoint. In addition to health, dental and vision insurance products, eHealth also provides powerful online and pharmacy-based tools to help Medicare beneficiaries navigate Medicare health insurance options, choose the right plan and enroll in select plans online. Headquartered in Santa Clara, eHealth has offices in San Francisco, Gold River, Austin, Salt Lake City and Xiamen, China, as well as remote employees across the globe.

Geschreven door het bedrijf

Customer Promise

Customer Promise

1) To Be Your Advocate

2) To Have the Best Prices

3) To Offer the Largest Selection Online

4) To Be Available

5) To Charge No Fees

6) To Remain Unbiased

7) To Make it Simple

Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(3.132)

87 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Says my zip code is invalid

6 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo eHealth Insurance

Antwoord van eHealth Insurance

Thank you for taking the time to provide your review regarding services received by eHealth Insurance Services Inc. We're sorry to hear you had a negative experience. We take all feedback seriously. We will review your concern internally for coaching and training opportunities. If you need assistance from eHealth or you would like to discuss your concerns further, please reach out to our Member Loyalty team at 1-844-964-1713, TTY 711 and hours of operation are 5am-6pm PST M-F

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is by far ONE OF THE WORST…

This is by far ONE OF THE WORST companies i have ever dealt with. They charged me for an employee that left my company for 10 MONTHS after they left despite me calling them AND sending in the termination form. AND i just found out they didn't register one of my current employees for Medical insurance and I sent that in months ago. Do you realize the problem they could have caused my company had something happened to this employee? STAY AWAY!!!

6 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo eHealth Insurance

Antwoord van eHealth Insurance

Thank you for taking the time to provide your review regarding services received by eHealth Insurance Services Inc. We're sorry to hear you had a negative experience. We take all feedback seriously. We will review your concern internally for coaching and training opportunities. If you need assistance from eHealth or you would like to discuss your concerns further, please reach out to our Member Loyalty team at (877) 456-6670, TTY 711 and hours of operation are 6am-4pm PST M-F

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I enrolled for health insurance on…Ehealth and now I don't have health insurance

I enrolled for health insurance on 7/15/24, with an effective date of 8/1/24, and starting off this company did not do great with enrollment. They enrolled me in the wrong state which took around an 1hour so then, since it was close to the end of their call hours, the guy on the phone was rushing to fix this. He went on to enroll me in the correct state.

I received multiple emails requesting a letter for my qualifying event paperwork to be sent over and was told that it was sent. It was not received by the health insurance company. I have being going back and forth with Ehealth and the other company to get this taken care of. It has been over a month and I am currently suspended on my healthcare account. Very disappointing experience. I am without insurance despite being proactive.

If you use EHealth, maybe enroll 6 months prior would provide their team enough time to get you sorted but 1-2 months is going to leave you without coverage.

15 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo eHealth Insurance

Antwoord van eHealth Insurance

Thank you for taking the time to provide your review regarding services received by eHealth Insurance Services Inc. We're sorry to hear you had a negative experience. We take all feedback seriously. We will review your concern internally for coaching and training opportunities. If you need assistance from eHealth or you would like to discuss your concerns further, please reach out to our Member Loyalty team at 1-844-964-1713, TTY 711 and hours of operation are 5am-6pm PST M-F

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I receive $85.00 a month for over the…

I receive $85.00 a month for over the counter products I might need. I was saving the $85.00 dollars to put with the next month and buy something that cost $139.00. Went to do it and found I lost that first months $85.00. You HAVE to use the entire amount monthly or you lose it for that month.
Secondly, they give you an online catalog to shop from. The prices are ridiculous. Many times they don’t have a product you need. By the way you can use your monthly $85.00 at CVS, WALMART, and a few others. Notice I said at. You can’t use your benefits online with any other stores YOU MUST GO IN TO THE STORE. I’m disabled and can’t get to the closest Walmart unless a neighbor is available.
Before you go with EHEALTH consider the hassles. I hope this helps with your decision.

20 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo eHealth Insurance

Antwoord van eHealth Insurance

Thank you for taking the time to provide your review regarding services received by eHealth Insurance Services Inc. We're sorry to hear you had a negative experience. We take all feedback seriously. We will review your concern internally for coaching and training opportunities. If you need assistance from eHealth or you would like to discuss your concerns further, please reach out to our Member Loyalty team at 1-844-964-1713, TTY 711 and hours of operation are 5am-6pm PST M-F

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I called Ehealth because I'm new to…

I called Ehealth because I'm new to Medicare. I researched on my own, called Medicare, and I soon found that it was all very confusing and difficult on my own.
I talked to Jordan from Ehealth and she was knowledgeable, helpful and respectful. Jordan explained my options, and went through different plans and all the benefits.
Jordan helped me decide on a plan that was perfect for me and my budget. She was so, so helpful.
Thanks Jordan!!

6 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

zero status updates / follow up

I enrolled in Blue Shield Medicare Supplement on 6/14/24, with an effective date of 7/1/24, and received no updates on the status to learn if it was actually effective. On one outbound call, I learned that they sent my information over to Blue Shield on July 3. I left numerous messages around the organization since the end of June and have yet to receive a call back from anyone, and today is July 29.

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo eHealth Insurance

Antwoord van eHealth Insurance

Thank you for taking the time to provide your review regarding services received by eHealth Insurance Services Inc. We're sorry to hear you had a negative experience. We take all feedback seriously. We will review your concern internally for coaching and training opportunities. If you need assistance from eHealth or you would like to discuss your concerns further, please reach out to our Member Loyalty team at 1-844-964-1713, TTY 711 and hours of operation are 5am-6pm PST M-F

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst possible customer service

Worst possible customer service. They are very responsive when getting you to enroll. After that good luck trying to get your rep to answer an email or respond to a phone message. Finally giving up and moving on to somewhere else.

8 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo eHealth Insurance

Antwoord van eHealth Insurance

Thank you for taking the time to provide your review regarding services received by eHealth Insurance Services Inc. We're sorry to hear you had a negative experience. We take all feedback seriously. We will review your concern internally for coaching and training opportunities. If you need assistance from eHealth or you would like to discuss your concerns further, please reach out to our Member Loyalty team at 1-844-964-1713, TTY 711 and hours of operation are 5am-6pm PST M-F

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hate mongrel company

Hate mongrel company. Denied a job because of my Jewish last name. Not a surprise. scammy woke Cali company. Tell these bozos to take a hike if they call you!

18 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have a backup plan

Was offered and interview via 3rd party. Interview went excellent. Had already obtained my license. Was told I would be hearing about getting my equipment and start date within 24-48 hours. Only to be told in 72 hours that they were going in another direction. Wasted an hour and a half interviewing for what?
& no source of information on why it changed. Dont get someone’s hopes up in this economy that they have employment if they don’t.

3 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stop calling me!

Came across them in my research for dental insurance. I regret putting in my information. The next day I got REPEATED phone calls every 3-5 minutes. I am up to 28 calls in the last 3 hours. Asked every time to stop calling. Always some lame excuse on why they keep calling. I called their main number and asked to remove my number. Still didn't work. If I press them, they hang up on me. I'm not even sure how they have good reviews - They are probably fake. Poor business practices. Beware.

1 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Excellent choice of plans but ask lots of questions and read the details yourself before making a final decision

I liked that the additional plan that I chose does have good benefits and seems to be a good one. However the sales representative who talked me into it was not thorough. He said that I could receive $60 worth of free groceries. He failed to find out whether I qualify for this benefit. Only individuals with certain chronic health conditions qualify for this benefit. I only learned this today, a week after he enrolled me, by reading the details of the plan. I told him more than once that overall am very healthy and have NO major health conditions. He should not have pushed that benefit and told me that I would be able to receive those $60 worth of free groceries.

4 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor communication

Poor communication, multiple years in a row they have dropped our application or canceled it and not told us until past the deadline. They make it more complicated and confusing than needs to be and we have to constantly be calling to make any headway as a company trying to insure our employees.

29 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible! No!!

No!!! Be very careful with this company. The insurance agents are not experienced - they’re sitting in a call center wearing sweatpants - and they do not offer all the plans in an area. Incorrect information, hard sales pitches. Good luck finding the “advisor” if you have a problem after the sale. They sell lots of policies using misleading advertisements, usually claiming it was from a partner and “we didn’t know”.

2 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bait ad Switch

Thank you for offering me to insurance health plans letting me pick one finding out the other one had better benefits and when I ask for that plan you don’t give it to me you wait a week after enrollment, and then call me up and welcome me to the other plan. That’s about as dirty as you can get as far as I’m concerned. I would give you no stars if I could. Bait and switch bait and switch bait and switch who in the world are you helping?

6 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Worst customer service

Worst customer service. Called to find out results of my application. Asked for a text or email verification of their “review”. Was told to have more patience and hung up on me. In fairness, I want to believe this was representative of only one person.

11 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My 1st. Experience in Medicare Insurance

This was 1st. Foray into parts C & D being new to Medicare, I had spoken with a couple of other Insurance Brokers, never could get straight answers, I called and was connected with David Davis, He took time to go through all my Meds, and Checked to make sure all my Dr.s were in the plan I chose.
I cannot say Good enough words for his help, there's only 1 negative, the later in Enrollment period, it takes persistence to get back in touch, I suggest leaving a Voicemail then continue to reach them by calling do not wait for callbacks but I can't imagine the amount of calls they receive during this time Period. Again I Highly recommend David at EHealth.

27 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Far too many invasive questions prior…

Far too many invasive questions prior to answering any of mine. Very quick to hang up on me when I pointed this out. A robotic disconnected saleswoman who was clearly not interested in helping me and just wanted a quick sale.

6 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer service!!

I contacted ehealth to see if I could get better benefits. I was told that Humana would be a better option for when checking all my doctors and I could get more $$ in my SS check. I was admitted to the my hospital this past weekend and was told that they would not accept Humana. The representative at ehealth never bothered to check to see if my hospital accepted Humana. When I called to cancel Humana, they told me I had to call Humana myself to cancel because ehealth would not take the time to correct their mistake. I will NEVER again use ehealth!

27 november 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer