Oplichterij
De naam suggereert dat het een Nederlands bedrijf is, gevestigd in Eindhoven. Momenteel gesloten en hoop dat het niet meer open gaat, maar om toch te waarschuwen: begin juni bestelling geplaatst voor 200 euro. Niet binnen gestelde levertijd ontvangen, weken te laat en dus te laat voor mijn zomer vakantie. Kleding was echt van slechte kwaliteit, niet lijkend op de foto’s. Retour is praktisch onmogelijk, het blijkt naar Albanië te moeten op eigen kosten. Toestemming voor retour is trouwens ook een uitdaging, met eerst veel heen en weer gemail met een vrouw/chatbox met Duitse naam die irritante standaard mails stuurt. Ik heb wel voor retour gekozen gezien het hoge retour bedrag, dus meer dan 20 euro aan uitgegeven. Het heeft vervolgens maanden ergens in Albanië rondgereisd om van de week hier ineens weer bezorgd te worden! Dus dat hele adres in Albanië is ook nog eens niet bestaand! Dus 220 euro kwijt en geen contact meer mee te krijgen. Hoop niet dat ze onder andere naam verder zijn gegaan. Ik stuitte laatst op vergelijkbaar “uniek” concept waarbij kleding direct uit buitenland kwam en daardoor lange levertijd, ik zou dit dus altijd afraden.





