Leren jasje besteld. Duurde 2 weken, dit stond nergens (als je dit weet is 't geen probleem) Jasje zojuist door de brievenbus gekregen, dus kon nooit 'n LEREN jasje zijn. Blijkt 'n lelijk glimmend po... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Mijn ervaring was dat de website de indruk wekte een Nederlandse webshop te zijn. Pas nadat ik de artikelen wilde retourneren, bleek dat retour alleen mogelijk was naar China. De retourkosten zijn daa... Toon meer
Deze zomerset draag ik de laatste tijd vaak opnieuw. Hij is ademend en voelt niet beperkend. Perfect voor dagen waarop je iets makkelijks wilt.
Ik was een beetje onzeker of de glitterjurk niet te overdreven zou zijn, maar hij is eigenlijk heel draagbaar. Hij vangt het licht subtiel en voelt niet zwaar. Uiteindelijk vond ik hem leuker dan verw... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 11% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 2 weken
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Slechte kwaliteit en veel te duur
Opgepast! Bestel hier niet. Dit is in het zak zetterij!
Ik had een jurk besteld. Supermooi op de foto. De levering duurde 3 weken en de kwaliteit was echt chinese brol. Plastic stofje, en al naadjes los en helemaal niet zo als op de foto. Daarvoor heb ik dan 49,99€ betaalt en ze kwam zogezegd van €100. Als ik mailde om te retourneren kwamen ze af met een terugbetaling van 10%, daarna 20% en ik mocht het kleedje houden. Ze wilden eerst geen retourgegevens delen. Na aandringen heb ik ze verkregen. Het zou me €77 kosten om dat stuk plastic terug te sturen naar China. Dit gaat er gewoon weg over. Ze zetten gewoon mensen in het zak. Moest ik 0 sterren hebben kunnen geven had ik het gedaan. Bestel hier niet. Je bent hier alleen maar geld aan kwijt
Niet bestelen....
Oké.
Oké, ik droeg de midi-wikkeljurk naar een etentje en kreeg zoveel complimenten ✨ De pasvorm is echt flatterend en de stof voelt elegant aan zonder te overdreven te zijn. Gratis verzending was ook fijn.
Ik heb de Amber Tule Rok gekocht en die…
Ik heb de Amber Tule Rok gekocht en die is echt prachtig en staat me goed. De kwaliteit is goed en hij ziet er precies uit zoals op de foto's. De verzending duurde iets langer dan verwacht, maar ik ontving updates over de tracking, wat erg prettig was. Al met al ben ik nog steeds erg tevreden.
De gebreide lounge set van Chloe is zo…
De gebreide lounge set van Chloe is zo comfortabel. Ik draag hem de hele tijd in huis lol. De kwaliteit is eerlijk gezegd beter dan ik had verwacht voor de prijs. Het enige kleine minpuntje is dat ik wou dat de broek iets langer was, maar over het algemeen ben ik er nog steeds heel blij mee 💕
Ik heb de Ayleen Satijnen Jurk met Eén…
Ik heb de Ayleen Satijnen Jurk met Eén Schouder besteld en het is een prachtig kledingstuk. De stof voelt prettig aan en de pasvorm is goed. Het afrekenen was makkelijk en veilig. De levering duurde iets langer dan verwacht, maar het artikel is in perfecte staat aangekomen.
Ik heb een zwart giletje gekocht. Het is een vodje. Geen achterpand alleen een soort band met elastiek laag in de rug. Jammer dat ik niet eerder de reviews had gelezen. Rommel uit china
Ik heb een zwart giletje
3 weken op mijn bestelling gewacht
3 weken op mijn bestelling gewacht, kreeg ook de verkeerde laarzen binnen. Nu al 2 maanden bezig om dit te retourneren. Ze doen heel moeilijk. Houden me aan het lijntje en heb al betaald 50 euro. En geven geen retour gegevens. Koop hier niets. Spijt dat ik niet eerst heb gekeken naar reviews.
Wat ging er niet mis…
Wat ging er niet mis…. Slechte kwaliteit, duurde erg lang voor het binnen kwam. Ze beloven retourbeleid maar houden zich er niet aan. Raad het echt heel sterk af om hier iets te kopen, zonde van je geld.
Oplichters
Oplichters !
Totaal ander jasje dan op de foto , je ziet gelijk het kwaliteits verschil . Werklijkheid slechtste kwaliteit wat je maar kan hebben ! Maar wel aardig geld vragen . . Na tig keer heen en weer mailen eindelijk een retour adres. En dan mag je 20plus euro betalen om terug te zenden .
Weggegooid !! Zooi .
Had ik de reviews maar gelezen
Had ik de reviews maar gelezen. Het is goedkope troep uit China en heeft niets met mode te maken. Laarzen besteld die zeker 2 maten kleiner waren dan ze zouden moeten zijn. Het bedrijf is niet bereikbaar via een telefoonnummer en via de mail krijg je steeds hetzelfde bericht terug met het aanbod voor korting op je volgende bestelling (nee bedankt) of 10 en na heel veel heen en weer mailen 20 procent van de aankoopprijs terug. Spullen terugsturen kan alleen als je torenhoge verzendkosten naar China betaald, terwijl het bedrijf zich voordoet als een Nederlandse webshop. Wat nog gekker was, is nadat ik had aangegeven dat het product veel kleiner valt dan zou moeten, ze dit ook niet op de website hebben aangepast. Een volgende klant zit dan gewoon weer met hetzelfde probleem. Dit is gewoon oplichting en ze werken ook nog eens met nep beoordelingen. Koop hier niets, heel zonde van je geld!
Ik heb een paar sneakers besteld en…
Ik heb een paar sneakers besteld en betaald! Kreeg een mail dat ze niet meer in voorraad waren, en een suggestie voor een paar andere schoenen. Ik wilde ze niet en heb om een terugbetaling gevraagd, daarop een mail gekregen dat ze de terugbetaling in werk zouden zetten. We zijn nu intussen 14 dagen verder, niets meer gehoord!! Ik ben benieuwd!
Waardeloos
Waardeloos. Allemaal rommel uit China. Lage rug bh gekocht. Deze zou alleen een peuter kunnen passen/ Retourbeleid is zelf op eigen kosten retourneren naar China. Heb artikel in de vuilnisbak gegooid.
De Céline Suede Heeled Boots zijn…
De Céline Suede Heeled Boots zijn prachtig. Ze zijn comfortabel en zien er heel verfijnd uit. Het afrekenproces was eenvoudig en veilig. Ik vond het ook fijn dat de verzending gratis was, dat maakte de hele ervaring nog beter. De prijs-kwaliteitverhouding voelt als betaalbare luxe.
Dropshipping!
Alles in perfect Nederlands, een Nederlands BTW-nummer, e-mailcommunicatie in het Nederlands. Nergens een adres of telefoonnummer.
Alles komt rechtstreeks uit China, zonder merknaam, via luchthavens waar China aandelen heeft en geleverd met een 'privé collis'. Alle mogelijke sporen naar China worden systematisch uitgewist.
Dropshipping. Straight from China. Scam.
Jammer dat ik geen 0 kan geven
Jammer dat ik geen 0 kan geven. Moest heel lang wachten op bestelling van 2 zomerbroeken. Bleek dat het nog uit China moest komen. Kwaliteit hartstikke slecht voor veel te veel geld. Ik had de reviews eerst moeten lezen. Hier niet bestellen!
Goeie schoenen en service
Het zijn zeer goeie schoenen, erg handig voor werk waarbij je vaak van schoenen moet wisselen (of aan/uit doen). Qua kleur en uitstraling mooi. Verder een snelle levering en goede service!
BESTEL HIER NOOIT IETS!!!
BESTEL HIER NOOIT IETS!!!
Ik zou een '0' willen geven, maar dat kan helaas niet!
Ze stuurden mij totaal iets anders dan hetgeen ik besteld had, maar weigerden om hun fout te herstellen.
Ik moest het item zelf maar terugsturen op eigen kosten, terwijl ze zelf in de fout waren!
Wat een waardeloze dropshipper en nog onbetrouwbaar ook!
Doe geen zaken met Ella Rose!
Het is een fake bedrijf!!
De spullen die ze aanbieden komen van Temu, Shein e.d..
1 ster is nog te veel
1 ster is nog te veel. Wacht al weken lang op de terugbetaling van iets wat niet meer op voorraad was . Elke keer een geruststellend mailtje naar mijn geld terug: ho maar! Echt zeer slechte service dit. Kom er nooit meer terug!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








