We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am so dissapointed, I used to shop here all the time with no issues but lately I have had terrible experience. For the second time now I have ordered something and been sent something else. First it... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ridiculously long wait - 10 days! At £5.49 delivery, it would have come from China quicker. Nothing on the website indicated goods would be sent from Germany. It IS EMP- UK after all. Amongst items,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a single Tshirt on 31/3/26, estimated delivery was 3/4/26. Didn't arrive until 10/4/26. I emailed customer services on 9/4/26 and they said it would be delivered that day on the the 9th - It... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I am 182cm (about 5'9), 86kg. -Ordered size XL Alpha Bomber jacket and it fits like it's 2 sizes too small... Even though according to their size guiding It should've fit loosely on me. I own multiple... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Evenementen en entertainment

Geschreven door het bedrijf

Europe's #1 for rock & metal band merchandise, movie, TV & gaming merch & alternative fashion. 20,000+ items from hundreds of bands, brands & franchises!


Contactgegevens

  • Ravens Way, NN3, Northampton, Verenigde Staten

  • emp.ie

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

40 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,9

Alle reviews

(40)

12 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed!

Very disappointed!! After spending quite a bit of money and being a loyal customer for years, I had an issue with a parcel not being delivered. DHL tracking advising delivered as well as An Post (which take over when items arriving on Irish territory).
As usual, An Post advised of delivery when item is not left anywhere to be found not even trying to knock or otherwise. Contacted EMP of issue and it was solved within few days with a refund as they do not provide store credit or replacement, you have to reorder yourself. I got confirmation of the solved issue and refund by email.
After four months, I was advised by Roselene (the lady who solved my initial issue) that I would be charged again as I did not confirm that I did not receive the items. I signed a form advising that I did not receive the items 4 months earlier !!!
Apparently I did not reply to an email asking if I received the items. The email in question was sent after the issue was resolved and obviously thought that it was a mistake ( or duplicate) since I got the refund and was told the investigation was done.
I contacted customer service advising of the situation via chat. Solene (another customer agent) advised that they were sorry for the confusion and misunderstanding and that I would not have any money debited again. However, Roselene followed by email to advise that they made aware the investigation team of the issue and that they would let me know the outcome in due course?!?
Make up your mind!
So many contradictions and issues after 4 months when I thought this was resolved. As well, as not receiving the items, 4 months later, I am still spending time and energy to justify and explain that I did not receive the items so that they won't charge me again!!
Very annoying and disappointing experience...

11 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

We're genuinely sorry to hear about your disappointing experience, and we deeply regret the frustration this has caused. We appreciate your loyalty and understand your concerns regarding the delivery and subsequent handling of your issue.

First, we want to apologize for the inconvenience and confusion caused by the conflicting communications you've received from our team. It's clear that our process has not met the standards you expect and deserve.

Regarding your initial issue with the delivery: we are aware that DHL tracking and An Post indicated that your parcel had been delivered. Unfortunately, it seems there was a failure on An Post's part to properly deliver the package. This led to your rightful claim for a refund, which was processed promptly.

The confusion arose from our internal follow-up procedures. To clarify, after we issue a refund, our system sometimes sends automated emails to ensure that the case has been fully resolved. It appears that there was a miscommunication within our team regarding these follow-ups, leading to the contradictory messages you received.
We understand the time and energy you’ve already spent on this issue, and we're truly sorry for the inconvenience. Your feedback is invaluable, and we are committed to making the necessary improvements to ensure a better experience in the future.

Thank you for your patience and for being a valued customer. If you have any further concerns or require additional assistance, please do not hesitate to reach out to us directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refund over a year late

Asked for a refund March 2023 for an item that did not turn up. Had an email today 28th February 2024 saying they ave issued the refund to the original account. I closed this account 6 months ago. They said tough!

28 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've experienced regarding your refund. Please contact our customer service team directly with your current account details, and we'll do our best to resolve this issue promptly. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your patience as we work to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waste of time and money. AVOID!

Wish id have looked on here earlier.

Use this company if you want to be messed about, item not recieved almost 20 days after ordering, they dispatched the item immediately after i asked for a refund. I clearly stated that i didnt need it anymore, will be refusing the delivery and will be surprised if i get a refund after seeing all the other consistant 1☆ reviews

20 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

We're truly sorry to hear about your experience and understand your frustration. We aim to provide the best service possible, and it’s disappointing to learn we fell short in this instance. If you still have issues with your refund or any other concerns, please contact our customer service team directly. We're here to help resolve this matter promptly. Thank you for your feedback, and we hope to regain your trust in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The WORST customer service I've ever…

The WORST customer service I've ever encountered. Waited 40 minutes in the chat just change an address in an order I had just made!
I got a "Hello" from "Sam", and it took me idk 30s to reply and chat was closed. So here I go again, next time I got "Spencer", who replied with a ready made message saying they can't change my order and it's already being processed for shipping and closed the chat (no opportunity for me to reply, neither did he check my order)? I had made the order within the hour, I'm sure the package isn't handed over yet.
Good luck if you need assistance from them!

22 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

We sincerely apologize for the unacceptable experience you encountered while trying to address an issue with your recent order. Your feedback is of utmost importance to us, and we deeply regret the inconvenience you've faced.

First and foremost, we would like to extend our apologies for the lengthy wait time in our chat support.
We are also very sorry for the interaction with our representatives. We value your business, and we should have been more attentive and accommodating to your request.


We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced during this interaction. Rest assured that we are actively working to improve our customer service and chat support procedures to prevent similar issues from occurring in the future.

If you are still in need of assistance with your order or have any further questions, please do not hesitate to contact our customer support team again. We are committed to resolving this issue and ensuring that you receive the support and service you deserve.

Thank you for bringing this matter to our attention. We appreciate your feedback, and we are dedicated to making the necessary improvements to enhance your experience with us.

EMP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Return process problems

I returned two items to them for refund, they wanted me to sign declaration that I am unaware of the location of one item. I sent both items. Explained to them that I cannot sign it because it doesn't make sense. They said it's needed so they can issue a refund. I had to contact European consumer centre to have this sorted out. They refunded me after like 3 months. I would give 0 stars if I could. So be careful if you're returning anything to them, there might be problems. Dodgy company. Also the quality of short pants they sell is a bit low. Needs fixing after couple of months.

11 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

We would like to sincerely apologize for the difficulties you encountered during your recent return process. Your feedback is valuable to us, and we take your concerns seriously as we work to improve our services.


We're genuinely sorry that you had to involve the European Consumer Centre to resolve this matter, and we regret any undue delay in issuing your refund.

Regarding the quality of the short pants you purchased, we are committed to providing products that meet or exceed our customers' expectations. Your feedback about their durability is important, and we will work closely with our suppliers to address any quality concerns and ensure product improvements.

We genuinely appreciate your patience during this challenging experience and understand your frustration. We are committed to taking corrective actions to improve our processes, enhance our customer service, and offer a more positive shopping experience in the future.

Please be assured that your feedback has been taken into consideration, and we will strive to do better in meeting your expectations and those of our other valued customers.

If you have any further comments, questions, or concerns, please do not hesitate to reach out to our customer support team. We are here to assist you.

Thank you for bringing these issues to our attention.
EMP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor from start to finish

£3.99 postage for 2 T-shirts that took 10 days to arrive - Shockingly poor - The T -shirts themselves are exactly the same brand as sold on Amazon but cheaper
My advice avoid this company & buy from Amazon, who at least will deliver within 2 days
Will never use this company again
I should really have checked the companies Trust pilot reviews
UPDATE
I HAVE RECIEVED A REPLY FROM EMP - ONLY 15 MONTHS AFTER MY REVIEW.

INDICATIVE OF THEIR TARDY BUSINESS PRACTICES REGARDING THEIR DELIVERY TIMES

AS I SAID BEFORE - DON'T BOTHER WITH THIS COMPANY

14 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

We appreciate you taking the time to share your feedback regarding your recent shopping experience with us. We genuinely apologize for the inconvenience you've encountered, and we take your comments seriously as we continuously strive to improve our services.

First and foremost, we understand your frustration with the £3.99 postage charge for your order of two T-shirts that took 10 days to arrive.

Regarding the T-shirts themselves, we aim to offer competitive prices while maintaining product quality. While we understand your concerns, please know that we are continually working to enhance our delivery times and overall customer experience.

We understand that you may have reservations about using our services in the future, but we would like to assure you that we are committed to improving our services and providing a better experience for our customers.

Thank you for bringing these issues to our attention. We value your business and would welcome another opportunity to serve you in the future, addressing the concerns you've raised.

If you have any further comments, questions, or suggestions, please feel free to reach out to our customer support team. We are here to assist you.

EMP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The discount code applied successfully…

The discount code not applied successfully doesnt reduce by 15%

22 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

Thank you for taking the time to leave us a review.
One possible reason for this discrepancy could be that the conditions or requirements associated with the discount code were not met during the checkout process. Discount codes often come with specific terms and conditions, such as minimum purchase amounts, certain product exclusions, or expiration dates. To ensure the successful application of the discount code, please double-check that all relevant conditions have been met.

If you believe that you met all the necessary conditions and the discount code still did not apply as expected, please provide us with more details about your order, and we will investigate the issue further to ensure a resolution.

If you have any additional questions or require further assistance, please do not hesitate to contact our customer support team, and they will be happy to assist you further.

Once again, we apologize for any inconvenience you've encountered, and we look forward to resolving this issue to your satisfaction.

EMP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad. Avoid. Scammy.

Got some great gear. However if something goes wrong you have zero chance of fixing the issue. There is NO customer services. And if you get something the wrong size you have to pay for your own returns... to Germany! This could result in you paying way more than the item cost just to return it ( they know this of course) and if you happen to buy something heavy (boots, jackets etc.) the cost of returning could be two or even three times.
You will NOT get a refund... ever.
AVOID THIS SHOP LIKE THE PLAGUE!!!

16 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

Hey John,
Thank you for taking the time to write us a review.
We are disappointed and sorry to hear your experience was not as expected.
If you would like to discuss this further and allow us to sort this out, please send us an email mailbox@emp.co.uk.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid like the plague

Avoid like the plague.
Can't get hold of them. Sent my order to the wrong address despite me putting it in correctly online.
Hate companies that don't care about their customers. Actual joke

4 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

Hi Nik,

If there is anything we can do to help please email us at mailbox@emp.co.uk and we will be happy to help you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Stay Away from EMP... you WILL regret it

Great products. Ok prices. But if something doesn't go to plan (you receive wrong size etc.) you can forget about this company caring or even responding. You have to pay for registered express post for returns (They insist on it!) which could, if returning something heavy (Boots, leather jackets etc.), end up costing you double what you paid for it. This happened to me when I purchased an €200 leather jacket. I have sent 25 e-mails to this company over the last year and a half. I have never received a response... not once. It feels very scammy.

26 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

Hey,
Thank you for taking the time to write us a review.
We are disappointed and sorry to hear your experience was not as expected.
If you would like to discuss this further and allow us to sort this out, please send us an email mailbox@emp.co.uk.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They don't answer emails waiting on a…

They don't answer emails waiting on a top for my daughter they bombard you with emails customer service is a joke wouldnt recommend buying off them

11 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

Hey Erin,
We are sorry to hear about your experience. Please contact us on our Facebook messenger and we can look into this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great option for those who previously…

Great option for those who previously ordered stuff from UK.

Wide range of clothing, honest sizing guide and quick delivery.

First time using them and everything came on time and fit well. Would be happy to use again!

1 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

Hi Angela,

Thank you for your kind words. Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Joke of a company

Joke of a company. Order placed on the 2 of Jan and still not received another 1 placed on the 11 of Jan. And surprise surprise still not received. Order status is lable 7, what ever that means and customer services can't tell me what it means either. JOKE

21 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo EMP UK

Antwoord van EMP UK

Hey Denis,
We are sorry to hear you have note yet received your parcel. Please send us an email at mailbox@emp.co.uk and we can look into the status of your order.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great clothing and customer service.

Second time ordering from EMP, I love their stuff and with Brexit they're my new go to shop without added VAT. Clothing is great quality and shipping from Germany could be faster but better than most places. Good customer service as well ☺️

12 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

merch is fantastic overall good company

merch is fantastic i am a massive Rick and Morty fan ordered quite a few bits off them delivery was good products in good order not cheaply made like some say, two reasons why i didnt give 5 stars 1st jocks were small sized cant return so stuck with them, thats just tough but went to place a second order for the mrs seen stuff on 3 for 2 and had discount code but when you add discount it take off 3 for 2 and puts everything back at full price then applies discount. didnt like that so didnt order as it went from what should have been €125 up to €194 but other than that great stuff

4 december 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've ordered from them a few times and…

I've ordered from them a few times and have always been happy. Sometimes it takes a few weeks but as it's coming from Germany that's pretty understandable. They've a good selection of products, their products are of good quality and they've pretty good sizing information to help you find the right fit. Would definitely recommend

13 september 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad service

Ordered Xmas present for my daughter on Dec 4th. Delivered on Jan 9th. Missing part of order. Customer support beyond bad. Emailed them about order before Xmas. They just replied with the original order email. Called them, on hold for over 45 mins. Promised order would be with me before Xmas day. No sign until Jan 9th with an item missing. Beware of this seller.

10 januari 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

avoid at all costs

Placed order on 28th of November, Now 15th of December and order is still "processing". have sent multiple emails, filed a dispute with paypal and nothing. These were alll christmas gifts and its too late to try and get them from elsewhere now. Absolute joke of a company

15 december 2017
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer