Everyman Driving Experiences Reviews 

6.023
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A thoroughly enjoyable day, and that's coming from someone who, on the petrol-head spectrum, would probably be considered at the complete opposite end of the scale. (The experience was a gift!). From... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My fast car experience was exciting and very well organised. All the staff was friendly and obligation. One thing I think could be more efficient that they need perhaps a speaker system to call the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Let me first say that the staff throughout, from shuttle bus driver to receptions to car drivers, were without exception friendly and helpful. However, the venue was somewhat ramshackle with no shelte... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our 11 year old Grandson Theo is absolutely mad on fast cars and this was his ultimate dream. What a fantastic team from the minibus driver, the booking in team and of course Peter who took Theo on hi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel
  2. ook in
  3. Autocircuit
  4. Evenementenlocatie
  5. Hobbywinkel
  6. Motorsportwinkel
  7. Recreatiecentrum

Geschreven door het bedrijf

Everyman Driving Experiences is one of the UK's top providers of custom driving experiences. Whether you're looking for a unique gift, a personal treat, or an unforgettable corporate event, we offer the best in driving thrills! With a 44-year history, Everyman has always been at the forefront of driving activities. We were the first in the UK to offer the Ferrari Experience and the first to let people drive an authentic F1 Grand Prix car with our Formula One Experience. We're always pioneering new and exciting driving adventures—where we lead, others follow! With over 24 locations across the UK, including exclusive MSV circuits like Brands Hatch, Oulton Park, and Snetterton, and iconic spots like Goodwood Motor Circuit, you'll get the most out of your experience with us. Our unique home circuit in Loughborough, Leicestershire, is one of the few open year-round. It features American Diner hospitality facilities and a constantly updated fleet of cars, ensuring you have the experience of a lifetime. Our fleet is unmatched in the UK, boasting over 300 vehicles to satisfy any petrolhead's cravings. Our selection includes supercars, movie cars, classic cars, rally cars, buggies, drift cars, HGVs, and much more.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(6.023)

1.448 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome

I drove a Ferrari and Lamborghini, I can’t remember the instructors names but both were very lovely people and had a great time out on track and a nice atmosphere around the area. Fantastic cars with a good selection, it’s a real privilege to be able to drive these cars so thank you for the creating the opportunity.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that you had an awesome time driving both the Ferrari and Lamborghini.

It’s wonderful to hear that your instructors were so lovely and helped create a great atmosphere throughout your time on track. We really appreciate your kind words about the selection of cars and the opportunity to experience these incredible vehicles behind the wheel.

We hope to welcome you back on track again soon to discover even more of our amazing cars and create some more unforgettable memories! 🏎️💨

If you’re ready for your next experience, our team can be reached on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing experience!!

Took my step-son for his 18th birthday to the Dunafold track - he absolutely loved it. From the moment we were picked up, we were greeted with a very happy member of the team and the experience was the same throughout. Everyone was engaging and greeted us with excitement and enthusiasm and it made the whole experience very very good. I will be booking to do one my self and would 100% recommend. Thanks everyone at Everyman!

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that your step-son had such an amazing 18th birthday experience at Dunsfold.

It’s brilliant to hear that the excitement started from the moment you arrived and that our team were friendly, enthusiastic and engaging throughout the day. We’ll be sure to pass your wonderful feedback on to everyone involved.

We’re especially excited to hear that you’re planning to book an experience for yourself! There are plenty of incredible cars and adrenaline-filled experiences waiting for you, so we can’t wait to welcome you behind the wheel and see what you choose. 🏎️💨

If you’re ready to book, our team can be reached on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Peter H brillaint time at dunsfold

Peter H brillaint time at dunsfold

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that you had a brilliant time at Dunsfold and that Peter H helped make your experience so enjoyable.

We’ll be sure to pass your lovely feedback on to Peter. It’s great to hear you enjoyed your time on the famous Dunsfold track, and we hope to welcome you back for even more excitement behind the wheel soon! 🏎️💨

If you’re ready to book your next experience or try another incredible car, our team can be reached on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Booking was easy a gift for my brother

Booking was easy a gift for my brother

31 augustus 2026
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that the booking process was easy and that you chose Everyman for such a special gift for your brother.

We hope he had an absolutely fantastic time and created some unforgettable memories behind the wheel! There are plenty more incredible cars and experiences waiting to be discovered, so we’d love to welcome you both back for another adrenaline-filled day on track. 🏎️💨

If you’re ready for your next experience, whether it’s another supercar, a new circuit or something completely different, our team can be reached on 01509 892260.

We can’t wait to see you back on track!

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great day, could be better

What a great day, found the staff very friendly and knowledgeable, really enjoyed driving the cars would definitely do again... i have knocked 1 point off my score for the following two issues... it always bugs me that the experience is booked as a gift but doesn't cover insurances... so i get a gift that cost me to use, and the condition of the cars, you choose your dream cars to drive and when you get in them they are like a 20 year old taxi... warning lights everywhere, doors / windows / seat belts not working.. sort of take the shine off the experience...

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We’re really pleased to hear that you had a great day, enjoyed driving the cars and found our staff friendly and knowledgeable. It’s also great to hear that you would consider doing another experience with us.

We appreciate your comments regarding the additional costs associated with the experience and understand your frustration at finding that an optional damage waiver was not included within the original gift purchase. We also take on board your comments regarding the condition of the vehicles and appreciate that seeing warning lights or experiencing issues with features such as doors, windows or seat belts can take away from the excitement of getting behind the wheel of a dream car.

Your feedback regarding the vehicle presentation and condition, as well as the clarity around additional costs, will be shared with the relevant teams for review.

We hope to welcome you back on track again in the future for another exciting day with Everyman Driving Experiences. If you’d like to book again or discuss anything further, our team can be reached on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Overpriced and disappointing 😞

I had a 3 car plus media pack Virgin Experience voucher for my birthday worth £150 but when I went to book with my local circuit at Dunsfold I was told they wouldn't take that voucher at the track and I would have to downgrade it for a 2 car voucher with no media package. I exchanged the voucher on virgin after much faffing and complaining. I booked the virgin voucher with everyman who then said I needed to pay £30 more because my local track was a special track. I had to pick standard older cars to drive as anything newer or more powerful would be another £70 - £100+ per car. Two days prior to the event Everyman rang me to say I needed to pay another £50 insurance excess waiver or risk £5000 in the event of an accident, even if someone else hits me. Why this isn't included in the voucher price is anyone's guess. So in the end we paid £230 to drive an old Ferrari 430 and ariel atom for 8laps/12 miles in about 12 minutes. On the day they were selling hot lap passenger rides in the ariel atom so there was a huge queue and they made me wait 80 minutes for my drive whilst they prioritised them. A completely disappointing experience which was not worth the money or my time, or the 2 hr round trip plus my diesel to get there. And after all our meticulous planning with drive times and selecting cars with specific time slots we still had a very tired and upset toddler who we had bought along with us for the experience after the unnecessary 80 minute wait which ruined his nap time.

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re sorry to hear how disappointing your experience was, particularly after making plans around the voucher, selected cars and scheduled time.

We appreciate your frustration regarding the voucher exchange, the additional costs associated with the Dunsfold venue and the optional Collision Damage Waiver. We understand that having to make additional payments can affect the overall value you feel you have received from the experience, particularly when you had already purchased the original voucher as a birthday gift.

We’re also sorry to hear about the 80-minute wait for your driving experience. We appreciate that you had planned your day carefully around your allocated time and had travelled around two hours for the experience. We understand how frustrating this would have been, particularly with your toddler becoming tired and missing their usual nap.

Your feedback regarding the voucher process, additional costs, vehicle availability, event scheduling and waiting times will be shared with the relevant teams for review. We’re sorry that these issues affected what should have been an enjoyable birthday experience.

If you would like to discuss your experience further, please contact our Customer Experience Team at helpinfo@everymandrivingexperiences.co.uk, quoting your booking details.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Checked media before we left and it still didn’t work when we got home as footage was corrupt

I paid extra to have upgraded cars but they were still quite old models.
I paid for media for the 3 car rides and only one worked and nearly 3 weeks later, I am still waiting for the photographs to be sent via email. I paid nearly £500 for the VIP experience and the customer service is disgraceful. Would never go again and would not recommend. They are quick enough to take your money but won’t help to try and rectify their mistakes!

Reply to the response of my review…

It has now been nearly 4 weeks and I STILL don’t have the photographs or the media!!!!
I have sent about 6 emails to the email you suggested already, and they finally replied. I have sent my SD card back to them as requested. All the apology for each and every complaint was,….
I apologise and I will forward your comments to the relevant team!!!!!

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations, particularly after investing in the VIP experience, upgraded cars and media package.

We appreciate your disappointment with the vehicles provided and understand how frustrating it must have been to find that media from two of your three drives was not usable, especially after checking the footage before leaving the venue. We’re also sorry that you have been waiting for your photographs and appreciate how disappointing this delay has been after your experience.

We understand your frustration with the communication and the time taken to resolve the media issues. Your feedback regarding the vehicles, media service, communication and overall customer experience will be shared with the relevant teams for review.

If your photographs or media concerns are still outstanding, please contact our Customer Experience Team at helpinfo@everymandrivingexperiences.co.uk, quoting your booking details, so we can ensure this is brought back to the relevant team.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My wife paid for me to drive the shelby…

My wife paid for me to drive the shelby gt500 it broken down the day before the drive, so I got 2 hot laps in the atom which was very good.
I went to elvington to drive my dream car again and again the car was broken, totally disappointed because ive waited over a year to drive it. So I upgraded video and photo package and a extra 2 laps in the ferrari f458 gt2 which was brilliant, got the video package but still not recieved my photo package and this has been over 4 weeks and the 7-10 working days, phoned them up and promised I would have them in the next couple of day 2 weeks later still not got them.
Would I do it again no

The staff was good overall good just disappointed with the after care on what you pay for and don't get

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re sorry to hear how disappointing this experience has been, particularly after waiting over a year to drive the Shelby GT500 and then finding that the car was unavailable again when you arrived at Elvington.

We’re pleased to hear that you enjoyed the Ariel Atom passenger ride and that your Ferrari F458 GT2 experience was brilliant, although we appreciate that these alternatives did not replace the disappointment of missing out on the car you had been looking forward to driving. We’re also sorry to hear about the delay in receiving your photographs, especially after you had already contacted us and been advised that they would be available within the next couple of days.

We completely understand your frustration with the aftercare and the delay in receiving part of the media package you had paid for. Your feedback regarding the vehicle availability, communication and media service will be shared with the relevant teams for review.

If your photographs are still outstanding, please contact our Customer Experience Team at helpinfo@everymandrivingexperiences.co.uk, quoting your booking details, and we’ll be happy to look into this further.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Photo package never received

Update.. I didn’t get the refund through as they promised so I had to raise a dispute with my bank as photos weren’t received, my bank have said Everyman have contested this… it’s disgusting!!! Not only have they upset my son by losing all the photos I paid for that day, they now won’t give me a refund!!!!! I will be taking this further, what an awful company!

Transaction Date
26/07/2026
Merchant Name
Sq *everyman Driving Expe
Transaction Amount
£30
What does this mean?
The merchant has responded and contested your dispute. This means we will now need to review the evidence submitted by the merchant and carry out a second evaluation of your dispute.

I’m leaving this review as a warning to anyone considering purchasing the photo package with Everyman Racing. My son attended his driving experience on 26th July, and we paid for the photos as part of the day. They were a huge part of the excitement for him.

For six weeks, I’ve been chasing Everyman Racing for the photos. Earlier today, I was told they were “in the final stages at the special data recovery service.” A few hours later, I was told they actually can’t be located at all. These two statements completely contradict each other, and I’m extremely concerned about the accuracy of the information I’ve been given.

The photo package is not a small extra, it’s a key part of the experience and something we paid for. My son is extremely upset, and the way this has been handled has completely taken the shine off what should have been a special day.

I’ve requested a refund and compensation for the incomplete experience, but the lack of transparency, the contradictory explanations, and the fact I’ve had to chase this for six weeks is unacceptable.

I strongly advise other customers to think twice before paying for the photo package, as there is clearly a serious issue with how these are managed.

26 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear how disappointing the delay with your son’s photographs has been, particularly as the photos were an important part of the experience and something he was looking forward to receiving.

We appreciate your frustration at having to chase for the photographs over several weeks, and we’re sorry that the updates you received regarding the data recovery process were inconsistent. We understand how this would have caused further frustration and uncertainty, especially when you had been waiting so long for an update.

We’re sorry that this has taken away from what should have been a special experience for your son. Your feedback regarding the communication, timescales and handling of the media package will be shared with the relevant team for review.

If this matter is still outstanding, please contact our Customer Experience Team at helpinfo@everymandrivingexperiences.co.uk, quoting your booking details, so we can ensure your concerns are brought back to the relevant team for review.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It should be zero stars

It should be zero stars. We booked the Junior Driving experience for our 16y son. We arrived 40min before the time of the experience: a total confusion with disorganised queuing just for the registration. That's nothing compared to the total chaos after: lots of people gathered where the cars started the driving, with no support by the organiser. We were finally called nearly 2h after the scheduled start. The waiting area was equipped with a few chairs (not enough for the large amount of people waiting). The staff unable to cope with the number of people. On top of this, the cars were in pretty poor conditions and the instructors quite grumpy and irritated, making the whole experience a total failure. Do not book!

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your son’s Junior Driving Experience was affected by the long waiting times, queuing and organisation on the day.

We understand how frustrating it must have been to arrive 40 minutes early as advised, only to then wait almost two hours beyond the scheduled start time. We also appreciate your comments regarding the registration process, the waiting area and the level of support available while customers were waiting.

We’re sorry to hear that you were also disappointed with the condition of the vehicles and the interaction with some of the instructors. Your feedback regarding the event organisation, waiting times, facilities and overall customer experience will be shared with the relevant event team for review.

If you would like to discuss your son’s experience further, please contact our Customer Experience Team at helpinfo@everymandrivingexperiences.co.uk, quoting your booking details.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor customer service, battered old cars!

The cars I experienced were old and battered to the point they felt unsafe to drive. All rattles and bits hanging off. Do not buy the video package. Very poor quality for the money. One of the cars didn’t even record. As compensation on the day I was offered a lap in an Aerial Atom by a professional driver (£30) which I declined as it looked really unsafe. I filled out a form and have been chasing a refund or part refund for weeks only to be offered £5 when they were selling the film package for £55!

I’ve done many track experiences and there are some really good companies out there, unfortunately Everyman isn’t one of them. Take your money and poor customer service. Would recommend avoiding!

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience, particularly with the vehicles and the media package.

We appreciate your comments regarding the condition of the cars you experienced and understand that this was not what you had expected from your driving experience. We’ll make sure your feedback is shared with the relevant event team for review.

We’re also sorry to hear that one of your drives did not record and that you have been chasing for a resolution regarding the media package for several weeks. We understand how frustrating this must have been, particularly when you had paid £55 for the package and were unhappy with the resolution offered. Your comments regarding the handling and communication of your complaint will also be shared with the relevant team.

If this matter is still outstanding, please contact our Customer Experience Team at helpinfo@everymandrivingexperiences.co.uk, quoting your booking details, so we can ensure your concerns are brought back to the relevant team for review.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst experience ever

The worst experience ever! Was given a voucher from my children. I rang to book it in and typically was upsold and paid extra but it was for the vehicles of my choice and time slot. I was told he had already put a alternatively vehicle in it would take 30 minutes before he could readjust the booking for what was agreed. A week or so later I received a pushes call from the same sales person trying to sell me the waver insurance. I asked about my booking as a follow up email wasn't sent. I got told that is my booking and thats it. I asked to speak to the manager who wasn't helpful and backed his employee. The call was left on the basis he will listen back to the call and go from there. I didn't receive a call so I called day's later to ask. I was told when asked about my call back from the caller ( MY MANAGER WOULDN'T LIE TO ME) this was pretty much at the start of the call. I got told I can have a refund and someone will get back to me with 2 hours. A few days laters I had a confirmation come through so I rang and asked what was going on. I was told my booking was in place so turned up to it rather then wasting my money. The staff were great on the day although the experience was a joke, pretty much driving around at snail pace in old worn out car's. From my own experience, I would absolutely not recommend Everyman experiences and hope this is picked up, reviewed and someone gets in touch with me.

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re sorry to hear that your experience with the booking process and the event left you feeling so disappointed, particularly as the experience was a gift from your children.

We appreciate your concerns regarding the booking discussions, the additional options offered, the lack of follow-up communication and the subsequent conversations with our team. We’re also sorry that you felt your concerns were not handled as you had expected. Your comments regarding the booking process and communication will be shared with the relevant team for review.

We’re pleased to hear that the staff on the day were great and made you feel welcome. However, we’re sorry that you were disappointed with the vehicles and the pace of the driving experience. We appreciate that the condition and performance of the cars are a significant part of the overall experience, particularly when you have selected specific vehicles and paid additional costs.

We’re sorry that you left feeling that the experience did not represent what you had hoped for. We appreciate you bringing your concerns to our attention and will ensure your feedback is passed to the relevant teams for review.

If you would like to discuss your experience further, please contact our Customer Experience Team at helpinfo@everymandrivingexperiences.co.uk, quoting your booking details.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Peter H

Peter H, made my day, well worth coming to Mallory 💪🏻💪🏻

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that Peter H helped make your day so special and that you felt it was well worth the trip to Mallory Park.

We’ll be sure to pass your lovely feedback on to Peter. We really appreciate you taking the time to share your experience and hope to welcome you back on track again soon!

If you’d like to book another experience or try a different car, please contact our team on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

John Luscombe was a great instructor…

John Luscombe was a great instructor very helpful in all aspects of car and track definitely recommend

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that John Luscombe was such a great instructor and that his guidance around both the car and track helped make your experience so enjoyable.

We’ll be sure to pass your kind feedback on to John. Thank you for recommending us, and we hope to welcome you back on track again soon!

If you’d like to book another experience or try a different car, please contact our team on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ferrari and Lamborghini blast

Process was easy from the start. The drives in the Ferrari and Lamborghini were really fun and the expert staff were brilliant. There was one final drive by a professional who showed how fast the course could be done. I enjoyed the drives so much that I am looking to do it again. Thanks to Rick and John.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that everything was easy from the start and that you had such a brilliant time driving the Ferrari and Lamborghini.

It’s great to hear that Rick and John helped make your experience so enjoyable, and that the professional passenger lap gave you a chance to see just how quickly the course could be driven. We’ll be sure to pass your kind feedback on to them.

We’re thrilled to hear you enjoyed the experience enough to want to do it again! If you’re ready to book your next experience, please contact our team on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice experience

Nice experience, very Good coarching john L was great

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you had a great experience and found the coaching so helpful.

It’s fantastic to hear that John L was great and helped make your day enjoyable. We’ll be sure to pass your kind feedback on to him.

We hope to welcome you back on track again soon. If you’d like to book another experience or try a different car, please contact our team on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Peter was an absolute star!!

Peter was an absolute star! He made my Sons day, great fun great guy, went above and beyond!
Thanks so much!

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you so much for your wonderful review! We’re absolutely delighted to hear that Peter was such a star and helped make your son’s day so special.

It’s fantastic to hear that he went above and beyond and made the experience so much fun. We’ll be sure to pass your lovely feedback on to Peter, who will be thrilled to hear it!

We hope to welcome you and your son back on track again in the future. If you’d like to book another experience, please contact our team on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My 11 year old enjoyed herself

My 11 year old daughter was the one driving, as a gift from her birthday. She really enjoyed the actual experience and the person supervising her made her feel at ease.

However, the car we had booked was not available, and they did not let us know in advance (they knew the night before), so we were given the option of choosing a different car or coming back another time. She chose a different car as we had travelled a long way, but it would have been nice to be informed ahead of our journey.

The attempts to upsell everything are irritating, especially given that we already had to pay extras just to get the day we wanted etc.

Overall, if money is no issue, I think it is a good experience.

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We’re pleased to hear that your 11-year-old daughter really enjoyed her experience and that the instructor made her feel comfortable and at ease.

We’re sorry that the car you had booked was unavailable and that you were not informed before making the journey, particularly as you had travelled a long way. We understand how frustrating that must have been, and we’ll ensure this feedback is shared with the relevant team. We also appreciate your comments regarding the additional extras and the booking process, and will take these on board.

We’re glad that your daughter was still able to enjoy the experience on the day, and we hope that any future visit with us will provide a smoother experience from start to finish.

If you would like to discuss any aspect of your booking further, please contact our Customer Experience Team on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Peter H 488 highly recommend and the…

Peter H 488 highly recommend and the GT3RS

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that you had such a great experience with Peter H and enjoyed the Porsche 488 and GT3 RS.

We really appreciate the recommendation and hope to welcome you back on track again soon for another unforgettable driving experience.

If you’d like to book again or try a different car, please contact our team on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was a great day

It was a great day, lucky for us the rain stopped in the afternoon making the track conditions ideal for the cars.
The instructors were very friendly and made sure we were safe whilst out on track, and made sure you enjoyed your experience.

13 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Everyman Driving Experiences

Antwoord van Everyman Driving Experiences

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you had such a great day and that the rain cleared to give you ideal track conditions for enjoying the cars.

It’s fantastic to hear that our instructors were friendly, supportive and made sure you felt safe while still allowing you to get the most out of your experience. We really appreciate you taking the time to share your feedback.

We hope to welcome you back on track again soon for another exciting experience. If you’d like to book again or try a different car, please contact our team on 01509 892260.

Kind regards,
Everyman Driving Experiences

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer