Evolution Golf Reviews 

611
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely faultless. I had my eyes on a Motocaddy Electric trolley for my son for his birthday and, when I went to order, it was out of stock. The guys at Evolution Golf were brilliant at advising po... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was a bit hesitant at first since the Motocaddy M5 was on back order, but this was easily the best price online so I went for it. So glad I did! The trolley arrived in just 10 days, and the delivery a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased a PGX golf bag for my son. An excellent shop, despatched quickly, well packaged and communication great. The whole process was simple and straightforward…..just as it should be!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just bought a brand new Motocaddy QB2 and some accessories. The 'Score card' accessory had been opened (box was crushed) and the Qb2 has wear marks on the wheels so has been used (and I assume, r... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Golfwinkel

Geschreven door het bedrijf

Evolution Golf is one of the most trusted golf retailers in England. At Evolution Golf we are dedicated to give you the best experience you ever had whether that is in store or online, making your shopping experience feel easy! We offer the latest and best golf brands on the market at some of the lowest prices possible!


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

611 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(611)

115 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cobra DS Adapt hybrid

Brilliant item. Amazing price. Superbly speedy delivery! Nothing to fault at all… I’ll be back in the New Year for a driver.

31 oktober 2025
Logo Evolution Golf

Antwoord van Evolution Golf

Thanks for the fantastic feedback! Great to hear you loved the item, price, and speedy delivery. Look forward to helping you with that driver in the New Year!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Evolution Golf

Antwoord van Evolution Golf

thank you for your review.

We're sorry to hear that your order hasn't arrived yet. We did dispatch it on time, so unfortunately it appears our delivery partner has not delivered within the expected window. We completely understand how frustrating that can be.

We have now chased Royal Mail for an update and will be in touch as soon as we receive more information. Thank you for your patience in the meantime — we’re here to help and will make sure this is resolved for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I cannot recommend this company enough

I cannot recommend this company enough. I was playing in Portugal and found a set of clubs I fell in love with so I searched about for them and that led me to Evolution Golf. The delivery said 5-10 days, and I wanted them ideally for when I came back from holiday so I could play with them the day after coming back (3 days after I was inquiring for them). I contacted the customer support and they were incredible, they got in contact with their supplier and found me a set which could be sent with next day delivery the very next day and they came perfectly on time, the day I got back from holiday. Fantastic company, cannot recommend enough.

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

Had a problem with a component of my £1k+ order. Emailed 5 times and only had one reply saying it had gone into ‘junk’ and could I resend the image of the issue. No comms since and I’ve now asked Klarna to resolve it in my behalf. Terrible customer service - will not use them again.

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Evolution Golf

Antwoord van Evolution Golf

We’re really sorry to hear about your experience and the frustration caused by the lack of communication. This is not the level of service we aim to provide. A member of our team will be in touch with you shortly to get this resolved as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention, and again, our sincere apologies for the inconvenience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never again!

Never again!
Customer service was just terrible. Took ages to reply to every query. Took weeks to process a large refund for a faulty trolley.

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Evolution Golf

Antwoord van Evolution Golf

We’re really sorry to hear you were left feeling disappointed. We do want to reassure you that we did everything possible to resolve the issue quickly and fairly: we covered the cost of returning the faulty trolley, offered you a replacement, and processed a refund once the item was received.

The delay with the refund was due to banking timescales, which unfortunately are outside of our control, but we understand how frustrating that must have felt and apologise for the inconvenience it caused.

We truly value your feedback and will continue working to improve our communication and processes so future experiences feel smoother.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer Service good once direct contact

Ordered Motocaddy drinks holder. Item never got delivered. Contacted EG 3 times through EBay.
Was contacted back and they remedied the issue promptly once contacted directly

29 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Evolution Golf

Antwoord van Evolution Golf

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear about the frustration this order has caused you — we completely understand how disappointing it must feel when something doesn’t arrive as expected.

After reviewing our records, we haven’t been able to trace any earlier correspondence, but please rest assured this isn’t the experience we want for our customers. A member of our team has now reached out to you directly to get this resolved as quickly as possible.

We really value your patience and the opportunity to put things right. Our goal is to make sure you feel fully supported and satisfied with your experience, and we hope once this is resolved you’ll feel confident updating your review to reflect the outcome.

Many thanks
Evolution Golf Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer