Ezarctools Reviews 

135
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the pruning blades for use in the sawzall. I was expecting the advertised claims to be a bit hyped. I was pleasantly surprised that the blades worked much better than the new wood cutting... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Late on Friday, October 9th, Hurricane Isaias hit the Florida Panhandle. It was expected to be a light hit for my area, but a rare sting jet--a high pressure, fast-moving straight-line wind from h... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have purchased several different Ezarc tools recently. They include tapered drilll bit sets complete with countersink and plug cutters, self centering drill bit set, various cutting discs for my a... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Possible scam ordered oscillating blades on 13th August ..not yet received..no communication so over 2 weeks .. no product ..e mailed their support e mail .. no response ..e mailed as per their con... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Gereedschapwinkel

Geschreven door het bedrijf

EZARC (ezarctools.com) provides high-performance cutting and surface-prep tools for DIYers and professionals. Our range includes reciprocating and oscillating blades, diamond cut-off wheels, flap sanding discs, step drill bits, driver bits, and adapters. Built with carbide, bi-metal, and industrial-diamond technologies, our tools deliver clean, fast cuts and long service life. We sell directly online with transparent pricing, secure checkout, order tracking, and responsive support. We ship to the United States, United Kingdom, Canada, and Australia, and back purchases with clear return and warranty policies.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

135 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(135)

58 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality

There just the job I wanted to see for myself how good these Multi-tool blades are Ezarc one of the best 👌 I've used and so I'd recommend this product

13 oktober 2025
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

In that my order placed on the 13th has…

In that my order placed on the 13th has yet to ship it’s hard for me to objective. While I’m sure you make a great product I have to receive the blades to put them to use…

13 oktober 2025
Logo Ezarctools

Antwoord van Ezarctools

Dear Customer,
First, we completely understand your frustration—waiting for an order placed on the 13th to arrive is tough, and we’re sorry you haven’t been able to use the blades yet. We’ve checked your order thoroughly, and your package is actually already in transit (not stuck unshipped), with the latest tracking updates as follows:
Your Package Is Already En Route (Tracking: https://t.17track.net/en#nums=UK544905485YP)
October 19, 21:14: It left Carlstadt, NJ and was marked “In Transit to Next Facility”—this was the first step in moving toward your location.
October 21, 15:35: It arrived at Tucker, GA and entered “Gateway transit in”—this means it’s now at a key regional hub in Georgia, being sorted for the final delivery to your address.
What Happens Next
After processing at the Tucker, GA gateway, your package will be sent to your local delivery center. This usually takes 1–2 business days, and once it’s dispatched for drop-off, the tracking link will update to “Out for Delivery.” You should receive the blades shortly after that.
We know the wait has been longer than expected, and we appreciate your patience. We’ll also keep an eye on the tracking for you and reach out if there’s any delay in the final delivery step.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I can not track my order

I can not track my order! When I enter the tracking number (UK54221790YP) it gives me an estimated arrival date 01-02-2022!!! I ordered it a week ago and the tracker says it will arrive in 2022, 3 years ago!

21 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ezarctools

Antwoord van Ezarctools

Dear Customer,
We’re so sorry for the confusing and incorrect date showing on your tracking link—this is a system glitch, and we’re here to clear up the real status of your order right away.
Real Tracking Status (Not the 2022 Glitch)
Your package is absolutely in transit (not from 2022!)—we’ve verified the latest, accurate update for tracking number UK542211790YP (note: your message mentioned “UK54221790YP,” which may have a typo—this correct number works with the link: https://t.17track.net/en#nums=UK542211790YP):
October 20, 16:14: Your package arrived at the BLOOMINGDALE, IL 60108 Shipping Partner Facility, and USPS is now awaiting it to take over for final delivery.
The “2022 estimated arrival date” is a mistake in the tracking system’s data sync—it’s pulling old, irrelevant info. We’ve reported this glitch to 17TRACK to fix it, but rest assured, your order (placed a week ago) is on track for current delivery.
What to Expect Next
Once USPS receives the package from the shipping partner (usually 1–2 business days), the tracking link will update with a correct, current estimated delivery date (typically 2–3 more days after USPS takes over). You’ll also see updates like “Out for Delivery” once it’s en route to your address.
Again, we’re sorry for the stress this glitch caused. We’ll keep monitoring the tracking for you and reach out if there are any delays.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for my package to be shipped

Placed my order and paid, got an email with a UPS tracking number and over a week later it's still not arrived and the UPS tracker says it can't track the package because they haven't received it yet.

14 oktober 2025
Logo Ezarctools

Antwoord van Ezarctools

Dear Customer,
We’re truly sorry for the confusion and frustration caused by the tracking mix-up—this is entirely our mistake, and we want to clarify the real status of your order right away.
Key Updates on Your Shipment
First, we need to correct the earlier error: The UPS tracking number you received was incorrect due to a system glitch. Your package is actually being shipped via Yanwen Logistics, not UPS—and we’ve located its real tracking progress (link: https://t.17track.net/en#nums=UK544992524YP) with these latest milestones:
October 19, 11:42: Your package completed “International shipment release - Export” (it cleared export customs and was ready to leave the origin country).
October 20, 11:10: It reached the “Port of departure - Departure” (it has left the origin port and is now in transit to your destination country).
Why UPS Couldn’t Track It
Since the package was never handed to UPS (the system incorrectly assigned that carrier), their tracker couldn’t find any info. We apologize for not catching this mistake earlier—we’ve already fixed the system issue to avoid this for future orders.
What to Expect Next
After departing the origin port, international transit via Yanwen typically takes 5–7 business days to reach your country. Once it arrives, it will be passed to your local carrier (e.g., USPS for the U.S.), and the tracking link (https://t.17track.net/en#nums=UK544992524YP) will update with local delivery details. We’ll also send you a follow-up email once it’s with the local carrier.
Again, we’re sorry for the hassle—we’ll keep monitoring the Yanwen tracking for you and update you if there are any delays.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My Experience

Reasonable shipping time.
Shipped the product you said you would
I like the longer blades
Time will tell how long they last

14 oktober 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received my merchandise which…

I never received my merchandise which was paid by credit card.

9 oktober 2025
Logo Ezarctools

Antwoord van Ezarctools

Dear Customer,
We’re sorry to hear you haven’t received your merchandise yet—and we’ve checked the latest tracking details for your package (tracking link: https://t.17track.net/en#nums=UK531028223YP) to update you on its progress.
Latest Parcel Status
Your package is in the final stages of delivery, with key updates as follows:
October 18, 23:28: It left the transit country/region (completed international transit and is now entering the local delivery network).
October 18, 23:29: It arrived at the local delivery center (this is the last stop before being assigned to a driver for drop-off).
Next Steps & Estimated Delivery
Now that the package is at the local delivery center, it will be sorted and dispatched to your address within 1–2 business days. You can expect it to be delivered soon—keep an eye out for updates from the local carrier (like a “Out for Delivery” notification) in the next day or two.
If you still haven’t received it after 2 business days, let us know. We’ll help you follow up with the local carrier directly to confirm the exact delivery timeline or resolve any potential delays.
Thank you for your patience, and we hope you receive your package shortly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great tool

Great tool! Haven't had a chance to use it yet but I see no reason it won't do a great job. Can't wait to put it to the test!

29 september 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product. Extremely strong product. Highly recommended

10 oktober 2025
Logo Ezarctools

Antwoord van Ezarctools

Dear Customer,
We appreciate your patience while waiting for your order—and we’ve checked the latest tracking updates for your package (tracking link: https://t.17track.net/en#nums=UK533169705YP) to keep you informed.
Latest Parcel Progress
Your package is making steady progress through the shipping process, with key updates as follows:
October 19, 02:07: It completed international shipment release for import—this means it’s cleared customs and been approved to enter the destination country.
October 19, 15:33: It was sent to the carrier for batch delivery—the carrier is now preparing to sort it for local delivery to your address.
Estimated Delivery Timeline
Now that the package has cleared customs and is with the local carrier, it will move to a regional sorting facility next. From there, it will be assigned to a delivery driver for final drop-off. You can expect to receive your order within 2–4 business days from today.
We’ll keep monitoring the tracking closely—if it updates to “Out for Delivery” (meaning it’s on its way to you directly), we’ll send you a quick follow-up to let you know.
Thank you for hanging in there, and we’ll ensure you’re the first to know when it’s almost at your door.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Waiting 5 weeks for the oscillating blades for a job I did 2 weeks ago. Had to purchase from another vendor (again) after I already paid your company for something I still have not received. Not

After waiting for weeks for my oscillating blades to come in I notified the company After actually communicating with them they actually apologized and explained what happened to delay the shipment. The company showed their true colors when they said they would send a free set as a gesture of goodwill. Definitely changed the way I feel about this company and it’s integrity.

8 oktober 2025
Logo Ezarctools

Antwoord van Ezarctools

Dear Customer,
We are truly sorry for the 5-week wait and the frustration this caused—especially since you had to buy blades elsewhere for a job you’ve already finished. This delay is completely our fault, and we want to be transparent about what happened.
What Caused the Delay
We checked your order (placed September 30) and confirmed:
Your package was shipped on October 9 (not immediately after your purchase).
After asking our warehouse team, we found the delay was due to a system error that caused your order to be accidentally missed during the initial packing and shipping process.
This was a preventable mistake, and we’ve already taken steps to fix the system issue to avoid this from happening to any other customer.
How We’d Like to Make It Right
Since you had to purchase replacement blades elsewhere, please let us know if you’d prefer:
A full refund for your original order (we can process this immediately), or
A complimentary set of oscillating blades sent to you (as a gesture of apology, even if you no longer need them for the original job).
We know neither option can fix the inconvenience you faced, but we want to show we take this seriously.
Thank you for bringing this to our attention, and for your patience despite the frustration. We’ll act quickly on whichever resolution you choose.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer