Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904) Reviews 

118
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I was a little nervous about the shipping process at first, but Falcon Logistics made it easier that I expected. I appreciated being kept in the loop and knowing what was happening with my vehicle.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was going into shipping with a lot of trepidation as I kept hearing horror stories of getting scammed & hiking cost after shipping. This was not the case had my tesla model 3 shipped 500 miles & not... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All in all a much better experience than I was expecting. My rep, David, was very proactive at keeping me informed. I was worried that there would be extra charges, but that didn't happen. The only mi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They assured me my cars would be picked up with no delays and for an specific price. They called me 2 days after the date the cars should be picked up, blaming the weather blah blah blah and saying... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vervoer

Geschreven door het bedrijf

Falcon Logistics is a shipping company that offers many services. From vehicle shipping services to freight services, we will make sure to transport your goods to the wanted location on time, in the safest way possible. Our main goal is to provide our customers with exquisite collaboration and guarantee them a safe and easy shipment of their products/vehicles for the best price. Integrity, respect, commitment, accountability, teamwork and dedication are the main things we value and we believe that those things are essential for the growth and success of our company. Our team consists of thousands of employees who are educated, professional, ambitious, productive and trained to help you and resolve any issues that may occur.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

118 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(118)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never picked up my car

This company told me on the day they were to pick up my car that they had no driver. They gave me excuses as to why there was no driver. I received an email from them stating I would get my refund of my deposit back in 3 days, it has been 2 weeks. I have spoken to a Alan, Alvin, John and David. They are a horrible company!!!

16 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

You changed the price you quoted me

You changed the price you quoted me. Raised it $200. My tonneau cover was all ripped up when it arrived at my destination. The people who received my truck said the driver was very friendly and helpful

17 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Company never showed up to pick up our…

Company never showed up to pick up our cars that were supposed to be shipped, left us scrambling from across the country to get a last minute car carrier, and never returned our security deposit. This company is a SCAM. Reporting to the Better Business Bureau.

28 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quickly shipped vehicle

They contacted me quickly and had a driver ready to pick up my vechile. We worked through a price discrepancy fairly, since I know firsthand how the price of gas fluctuates almost daily anymore

10 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Thank you and we are glad that you liked our services. We would like to see you as a returning customer.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Call for a quote and when I decided to…

Call for a quote and when I decided to go with another company Falcon posted me on their board after the company I contacted. This is a petty company. It delayed my shipping. Don't use this company they have No morals

10 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Cassandra, I apologize for the issue you faced. We never post any vehicle to the board until we get a confirmation from the customer. You wanted an urgent pickup and hence we told you that we will get back to you once we get a final schedule from the driver and to be safe we also posted it on the loadboard so that you can have more options. It was completely under your consent ma'am. Still, I apologize for the inconvenience, we just tried to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the worst and the most…

This is the worst and the most fraudolente company i have ever, they charged me wrongly and refuse to give me back my money that they owe me. THEY DONT DESERVE NO STARS.. THEY WILL SCAM YOU. THEY PRETEND TO NOT KNOW WHAT YOU ARE TALKING ABOUT..DONT USE THEM AT ALL...

16 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

I am sorry but there seems to be a misunderstanding, seems like you have sent a review to a wrong company. I am sorry that you had to go through this with a company. But we tried to check our records, to resolve this for you but we couldn't find it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never review a company but..

I never review a company. This company cannot be trusted. I received an estimate and date for picking up my car. Two weeks later Falcon found a truck to transport my car; however the price was now more than DOUBLE. I asked for my deposit to be returned. They promised it would in a week. Then they extended their promise to 2 weeks. Then their system broke down... I still have not received my $150 deposit. They were responsive when I first called. They no longer respond to my polite inquiries.

10 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

I am sorry to hear that you had this experience with us. Its not usual. But I understand you had to go through this. I apologize for the inconvenience. We will surely look into this matter and try our best to resolve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After being burned before......

After being burned before by a moving broker I was really leery about transporting a car I bought in Vegas. After dealing with Paul Jones, reading reviews and getting his phone number I went with Falcon Auto Transport. Everything in his sales pitch came thru 100%! Not one issue at all. Transporter was on time for the pickup and delivery later that same day in Phoenix. The drivers were very nice and took great care with the car. Highly recommend Falcon! Will definitely use them again!

11 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

We're thrilled you enjoyed using our services. Looking forward to serving you again soon. Your kind words truly motivate us to continue delivering top-notch car transport services to our valued customers like you. We're delighted that our service was able to satisfy you as a customer.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

we would highly recommend Falcon Auto…Great service

we would highly recommend Falcon Auto Transport. We used their services for a coast to coast transport of our car. Very professional in all aspects. Communication was excellent through the whole process. John Gatsby promptly responded to all communication. He is a definite asset to this company. The truck driver was courteous and skilled. Our vehicle arrived in perfect condition on the date we expected.

13 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Thank you for your kind words! We're thrilled you enjoyed transporting your car with us. Looking forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

John Gatsby provided excellent service

John Gatsby provided excellent service! Highly recommended.

12 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Thank you and we are glad that you are satisfied with our services. Please refer us to your friends and family, we also would like to have you as our returning customer always.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They have excellent service delivering…

They have excellent service delivering our on time I will definitely used again
Thanks ⭐️⭐️⭐️

21 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Thank you and we are glad you loved our services. We would love to be your preferred auto transport partner always.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I put some valuable items in the car to…

I put some valuable items in the car to transport them across the country, and was delighted that they made it the whole way without being stolen.

10 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

We were glad that you really liked our services. We say your car is our responsibility, we mean it. Once we pickup the vehicle, we ensure that it reaches you in the same condition. We just try our best to keep the customer' satisfaction as our priority. We would love to be your preferred auto transport partner always :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Their responsiveness is unmatched and…

Their responsiveness is unmatched and their human understanding is unique, especially @Alvin. I’ll always come back to them for business, its worth doing a million times. Trust them with your car and have peace of mind for prompt, save and perfect delivery.

8 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Thank you very much and we are glad that you were satisfied with our services. We would really like to see you as our returning customer.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

8 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Thank you very much for your feedback. We would love to have you as our customer again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam

This company is a scam.
I was gonna book with them because I was supposed to move. Yet plans changed and I dont need there services. So I politely request my $150 deposit back. Mind you they use the payment service Stripe, so I know for a fact it doesn't take that long to get a FULL refund.

My sales rep was Alvin he seems nice, but now I feel I'm being lied to. Just so they can keep my deposit. Even after Alvin stated that my refund is 100% refundable.
I asked for my refund on Sunday he told me I'd have to wait till Monday. Then he said I'd hear back from the billing team in 1hr Monday. 8hrs later I didn't hear anything, ans it's now Tuesday morning. No updates, No billing team, No $150 refund.
I would appreciate my full refund today. Cause this company feels like a scam.

7 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Hello Ebony, I am sorry that you felt that way. But I have checked the records and I can see that your refund was initiated yesterday itself. You have been sent a refund receipt on your email as well. Whatever Alvin promised we did that. He made the billing team initiate a refund immediately. His only mistake was he did not inform you that the refund is done, as he left office early. We request you to check your email and we would be glad if you can change your review for us. Because I think its just a misunderstanding, we always keep customers as our priority. I apologize that you were not informed that your refund has been done already.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wish I could give zero stars

Wish I could give zero stars. DO NOT do business with this company! My husband and I booked and paid a deposit for our car to be shipped from Washington to California for a military relocation. We booked weeks ago for pick up on 5/5. On 5/5 the driver called and said he would not be able to pick up and would be here in the morning on 5/6. On 5/6 the driver called my husband and said he was in our areas but could not pick up the car because the delivery was canceled by the dispatcher. We spoke directly to the dispatcher and it was actually canceled by falcon auto. They promised us it was all in error and they would call us back and arrange pickup. On 5/7 after booking extra hotel days and receiving no response from falcon we called back and we’re told they couldn’t find a carrier on the weekend and we would have to wait until next week. This was the most unprofessional, unorganized car company we have ever dealt with. NEVER BOOK through this transport company.

5 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Hello, Thank you for sharing your experience. We were honest with you when we told you that the dispatcher cancelled the order at the last moment. The driver was ready to pickup your car but the dispatcher of that company got a high paying load, thats what he said. You have the drivers phone number because we are very transparent in sharing that info. Just to clarify this misunderstanding, we can get on a call with the driver and take you on the conference, just to make you understand that we really didn't cancel the pickup. I understand you had a bad experience here and its not your fault. We really don't want to give any excuses here but we really had couple of more carriers who were ready to pickup the car in 2-3 days. But we respect your decision and we would love to see if we get a chance to prove ourselves in near future for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

everything was done exactly as…

everything was done exactly as promised. Car was delivered in perfect condition

1 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Hello Chris, Thank you for sharing your experience. We would love to serve you again as our customer. Please let us know if you need the service again in near future and also please recommend us to your family and friends.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Although I was a bit nervous...

Although I was a bit nervous going with a company that I did not know, Falcon and their customer service team (especially Alvin) quickly put my worries to rest. They were able to get me the best price out of 6 companies I spoke with. I was able to get Alvin on the phone immediately every time I called. They were accommodating to my changing schedule and the car was delivered in record time in perfect condition. I will definitely use them again!

26 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Thank you very much for sharing your experience. We would love to serve you again. Please recommend us to friends and family if they need car transportation service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Falcon Auto Transport… Great Service!

The group at Falcon Auto Transport worked hard to make my delivery quick, safe and secure.

14 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Antwoord van Falcon Logistics LLC (Dover, DE 19904)

Thank you Ryan. Your understanding and support really helped us provide you the best service we can. We would always love to serve a customer like you. You are awesome.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lies, delays, excuses and charged more than quoted.

I inquired about having a car shipped from Florida to Ohio on 4-8-2023 and received a text and phone call from John Gatsby. On the phone he gave me a quote and after I stated I was getting numerous calls and texts from different companies, I wanted to do my research. He stated he could possibly offer me a discount or coupon.

On 4-10-2023, while doing my research, I was contacted by Mr. Gatsby again. He provided me the same quote and when I asked about discounts, he relayed that they were already giving me the lowest and realistic price in which my car could be easily shipped.

I accepted this price and we set up a date when the car would be picked up. We agreed on 4-13-2023 at 3pm. He emailed me a form to complete and requested a deposit. I confirmed the deposit amount and was told the balance would be paid at delivery. I noticed the form had a different pickup date than I was quoted, but Mr. Gatsby quickly had it corrected and sent me a new one. The deposit was paid and form signed with a pickup date of 4-13-2023 at 3pm.

4-13-2023 3 pm came and went. No phone calls, no pickup. I waited a while in case the driver ran into problems in finding the location, etc. I never received a call from anyone, so I called Mr. Gatsby at around 7pm. He said he would call me back. He did 45 minutes later with an excuse I accepted at that time. He also told me the car would be picked up the next evening between 3pm and 5pm. I called at 515 and left a message for Mr. Gatsby. He called me at 530pm stating he would have to find another driver and the car may not be picked up until that following week.

Of course this as unacceptable. I told him how I chose his company because he had a good rating and he was so nice with me, but now I was feeling skeptical and scammed. My elderly mother was waiting on this car in another state as she had no transportation and was expecting it by the 16th since that’s the latest time, I was promised it would be there.

Mr. Gatsby called me back stating he found another driver and the car would be picked up by the 16th or 17th, but it was going to cost me more.

WHY? Because Mr. Gatsby stated he had to find a quality driver to get my elderly mother the car.
Charge me another $85 for your delays, poor customer service and unreliable drivers.?? Ridiculous, but I needed to get my other this car.

He sent me a new Authorization form to fill out a in an email. I filled it out and expressed my frustrations at what was happening in the email with the form. He basically texted me, stated I just need to reply confirm. Then he called me telling me he knew I was mad but didn’t need all that in the email or the carrier would not pick it up. He was sending me another one to “just reply confirm.”

He sent me a text asking me to confirm. I did. Reluctantly, but defeated.

So, the carrier called me to confirm he would pick up on the 15th in the afternoon. It was picked up after by 7pm. The driver, Omar stated he would have it to my mother by 7am on Monday the 17th.

My mother called Omar around 8 or 9am on Monday because he had not shown up yet. He told her he ran into an issue and would not be there until 7pm.

He shows up closer to 8pm. My mother calls because he is asking for a cash payment. I speak with Omar and offered my credit card, the same credit card that Mr. Gatsby accepted for the deposit. Omar tells me NO, it’s Cash on delivery only. No checks. No credit cards. It must be Cash App, Venmo or cash.

I apologized for the lack f communication, but the information I had said payment on delivery, and nowhere did it say that payment had to be cash.

I do not have or use any of the payment methods Omar requested, so I had to call and ask a family member to do it for me so my mother could have the car.

I was promised by Mr. Gatsby that they would be in touch with me numerous times throughout the transaction with real time updates.

BULL CRAP

The car was delivered on 17th and Mr. Gatsby did not contact me until the 23rd. Then asks for a survey.

This company sells a good deal on the phone, but they are full of lies, excuses, unkept promises and charge you more for their incompetency.

I hope I never have o use a car transport service again and if I do, it will not be them. I will be sure to tell anyone I know not to use them.

This whole experience caused wasted time from work, a lot of stress and anger as well as an even bigger mistrust of others, not to mention more money. Scammers.

Call your customers and let them know if there is an issue. Keep your promises and don’t charge them more when you have unreliable drivers with lame excuses. Provide the service you promised for the fee you quoted.

13 april 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer