Centurion Truck Rental LTD Reviews 

296
•
TrustScore 5 uit 5

4,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The accounts team are very knowledgeable and efficient. Any query is responded to quickly and in detail with a friendly touch. Just what you need to brighten your day in this fast paced environment.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had to hire a mini bus at very short notice (just before bank holiday weekend - half term). I didn't hold out much hope, but Falcon Bridgwater came through for us. The team were incredibly helpful a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I began to use Falcon during lock down. I had sold my car and needed transport occasionally, so hiring made sense. I was surprised how relatively cheap the smaller cars were to hire. They were alw... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having used Falcon twice I have no hesitation recommending them. From start to finish I have found them helpful and amenable , competitively priced , with a hassle free booking systems. Vans have both... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Busverhuurbedrijf

Geschreven door het bedrijf

Centurion Truck Rental is one of the UK’s leading service providers in the field of commercial vehicle rental, leasing and contract hire. Established in the mid 1990’s Centurion have developed strong relationships in major UK industries including Transport, Retail and Manufacturing as well as having a strong presence with commercial SME’s. In recent times, Centurion also merged with sister companies, Falcon Vehicle Solutions, DMC Trailers, and DGC Vehicle Rental, all now under the Centurion name - creating one super rental business. Between our sites, from North to South, we now offer a complete range of HGVs, trailers, vans and cars for both rental and contract hire.


Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

296 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,9

Alle reviews

(296)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent professional service

Excellent professional service. Great communication and simple process to follow. Vehicle was immaculate, we were delighted with the whole experience. Thank you.

14 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Many thanks for your review and rating of excellent, Ted. It's greatly appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just how vehicle hire should be!

Booked a van through these guys for our house move from London to Somerset. Josh dealt with the hire and everything was just how it should be from start to finish. Professional, efficient and friendly all at a very competitive cost. Would definitely use these guys again

19 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you Martin for your excellent rating and glowing review, I shall ensure this is passed onto Josh.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service. The van I hired was exactly what I needed. Good value for money compared to other local companies. Will hire from you again. Thanks Ian.

25 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you for your review and rating of our service Pam. I will pass this feedback onto Ian.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous

Fabulous
These guys saved the day after being let down with removal firm.
Good friendly service went above and beyond!!!
Will definitely recommend and use these guys again. 👍

23 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Hi Kim - thank you very much for taking the time to leave a review. We're very happy to have been able to help you and we hope the move went well.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy to book and collect

Easy to book and collect, I paid on Friday morning and the money went from my account on Monday. The van was returned on Friday evening. I am still waiting for my deposit to be returned. Funny how the payment is processed so quickly but not the refund. Over the year it must be a good earner in interest

11 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you for your rating, and for the time taken to leave a review, Tina. Apologies for the delay with the deposit getting back to you. I would like to reassure you that the deposit is not held by ourselves any longer than is necessary. In most cases the deposit is refunded the same, or by the next working day, depending on the vehicles return date. The only reason for a deposit being held by ourselves would be if any damage was sustained whilst on hire. The time it takes for the funds to reach your account is then dictated by whoever you bank with. Many thanks.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kind, friendly heroes work here :)

Having recently found ourselves at the mercy of a closure on the M5, we found ourselves gridlocked on the Bridgwater road, Somerset. We had been on the road at that point for 5 hours (and should've already been home in Northants) One of your employees, was walking up the road with a trolley of cool water, offering it free to all of us road users in desperate need. I just wanted to tell you how much that was appreciated, we had our 4 month old puppy with us and the heat was sweltering. Myself and my fiancée are beyond grateful of this man's time and kindness. I didn't catch his name but if you know who it was, he needs to be given a massive thank you! He could've actually saved some lives with that act of generosity, what a hero!

If this is the level of integrity you have throughout your staff, your customer service will be your shining star, well done.

Thank you to Josh, for he is the 'hero without a cape'

11 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you so much for your time in posting this experience onto our Trustpilot page. We're extremely pleased and proud to hear Josh was able to help you on what turned out to be a very long, hot, and stressful day for you all.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good experience generally

The vehicle was excellent. Staff courteous and prompt on collection.
There was confusion on the phone booking resulting on the collection being delayed and making the hire day very tight, time wise and stressful. Would I recommend them, Yes, but now I have more knowledge!!

10 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you for your review and for your custom, Thomas. We very much appreciate the recommendation.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Van for TFS.This was the first year that I needed…

This was the first year that I needed to hire a van for Taunton Flower Show. I initially called in and saw Josh who was very helpful and showed me the 3 types of van that might be suitable. This helped me to select a MWB with high top to give me the required height for plants etc. I dealt with Ian subsequently who dealt with the paperwork. Van was ready when I wanted it and I was able to return the van on the Saturday evening to their CCT controlled area. Van was easy to drive and all went as planned. Thanks to Josh and Ian.

3 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you, Jackie, for leaving a 5* rating and review of our services. I will ensure this feedback is passed onto Josh and Ian.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good service to start off with but…

Good service to start off with but almost a week now still waiting on a refund for my £500 deposit! When called in a hasty voice . It can take between 3 to 5 working days to show in your account but for other customers it was said 2 to 3 days. Its 5 working days today but still nothing in my account

5 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Hi Johnny, thank you for taking the time to leave us a rating and for reviewing our services. I can confirm that your deposit refund was processed on the 7th of August, the next working day from the date your vehicle was returned. Following the refund taking place, the time taken for the money to reach your account is dependent on your bank. Whilst this process usually takes between 2-5 working days, it can sometimes take longer.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No fuss

No fuss straightforward transparent and friendly.
Tidy van all ready to go
7th hire from this company, including 7.5 t

5 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you, Matthew, for your excellent rating, review, and your continued custom. We look forward to your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Falcon is great!

Great efficiency in getting me a car on arrival.

26 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you for the rating of excellent and your review of our service, Tim. It's greatly appreciated. See you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I hired a SWB Mercedes van for 24 hours…

I hired a SWB Mercedes van for 24 hours from the Taunton branch at a cost of £96. The van was a 72 plate with only 9,500 miles on the clock. It was very clean and drove beautifully. There were no hidden extras. I was dealt with at both ends by Josh who was both polite and efficient. all round a good experience and the a company I will use again.

25 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Hello Chris - many thanks for your kind words and review of our service. We very much look forward to seeing you again in the near future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service

Fantastic service vehicle was ready at time agreed, vehicle was clean and well presented. Will definitely be using you again.

15 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you, Paul, for your excellent rating and review. We look forward to seeing you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Helpful

Very good service by Ian in Taunton professional and knowledgeable a very smooth operation.

8 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you for your excellent rating and review, Dave. I shall pass to Ian.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely perfect

Absolutely perfect, really reasonable price and friendly staff. I would recommend Falcon to anyone. Josh in the Taunton branch was excellent.

3 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you for your comments, and your excellent rating, David. I will pass them along to Josh.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service as usual

Great service as usual, vehicles very clean and tidy , josh and Ian are great at looking after us. Thank you 🤩🤩🤩🤩🤩

27 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Centurion Truck Rental LTD

Antwoord van Centurion Truck Rental LTD

Thank you very much for your review and continued custom, Donna. I will pass on to Ian & Josh.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer