We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

shipped me polyester shirts instead of linen-cotton, then offered a measly $20 credit. I've appealed charge with credit card co.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Money back guarantee my ass. The shirts I bought fit horribly, this company the proceeded to haggle the refund amount (at first 1/5th what i paid, then 1/3rd) when i did not accept that, they just gho... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered a pair of pants almost a month ago and still havent received them. The tracking number shows they have been in the same spot, Woodridge IL since middle to end of August for whatever reasonin... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered a pair of pants and shorts. The shipping took about two weeks which was advertised as 5-14 days on the website. The material was good and the items were what I expected. Overall it has been... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Buitensportkleding- en uitrusting

Geschreven door het bedrijf

Falour is an online store that specializes in selling outdoor tactical gear at affordable prices without compromising on quality. Our mission began with a passion for tactical gear and a desire to make it accessible to everyone. falour.com | .co.uk


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

154 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(154)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not even think about buying anything…

Do not even think about buying anything from them....total rip off.
They do not have sizes stated on website and just send anything, then argue about refund.
Keep well clear

19 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the issues you've encountered. Providing high-quality products and service is our top priority, and we are sorry that we fell short in this instance.
Regarding the sizing issue you mentioned, we will immediately review and update our website to ensure all product sizes are clearly stated. As for the refund issue, we would like to understand more about your situation to assist you better.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Genuine scam

Genuine scam. They have no location in the UK, don't process any refunds EVER, they send out SOME items to customers periodically (garbage, kid's clothes, shipped from china, takes weeks to arrive) to avoid getting shut down. If you are persistent in your complaints and take it to your bank they will offer a very small refund in exchange for a fake review, which then helps them catch more people.

25 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We are deeply sorry to hear about your recent experience with our company. We take all feedback very seriously and are committed to resolving any issues that arise. We understand your frustration regarding the location, refunds, and the quality of the items received. We assure you that we strive to provide the best possible service and products to our customers. We apologize for any confusion regarding our location and refund policies. We are working on improving the transparency of our operations and ensuring that all information on our website is clear and accurate. If you have not received a satisfactory resolution for your refund request, please contact our customer service team directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this service deserves a rating of…

this service deserves a rating of -5!!!!!!

10 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We are very sorry to hear that you are dissatisfied with our service. We take all feedback seriously and would like the opportunity to address your concerns and improve your experience. We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding. We look forward to assisting you and making things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service

I ordered pants, and when I finally received them, they were poor quality and not the size I ordered. Had several steps to return them, including emailing pictures. Literally, hundreds of emails, and arguing about a restocking fee, and excuses on why they can't refund me. After 5 months, I finally got 99% of my purchase refunded. A HORRIBLE "customer service" ordeal. Buyer beware, and proceed with caution.

17 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you experienced with your recent order. Your feedback is extremely important to us, and we are deeply sorry to hear about the issues you encountered with the quality and size of the pants, as well as the challenges you faced during the return process.
We strive to provide the best possible customer service and are disappointed that we fell short in your case. As you mentioned, we have processed your refund according to the requirements, and we deeply regret any delays and the extensive communication needed to resolve the matter.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They don't answer expect you to take…

They don't answer expect you to take pictures and a video of the return hide the address and expect you to pay for the return and they charge a 20% restocking fee. I bought pants 36/34 inseam the waist was correct the length was at best a 32"inseam. Measured at 28" and noticed they do not address my concerns. Also, they didn't solve the problem they charged me for shipping then again to return them and 20% restocking, run ...

15 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Our team has already responded to your concerns via email. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out to us through email, and we will do our best to resolve the issue promptly. We appreciate your understanding and support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer BEWARE

Buyer BEWARE! Scam Company... Ordered two items, and waited for over two weeks, while they were shipped from China...they were garbage, pants 8"too short, even though they were listed as a large 34"length. Quality is trash..and there is no response from them AT ALL for returns. Website shows BS photos of people in customer service, but that is non-existent. NYC address is also false... DO NOT BUY FROM THEM. I filed a dispute through PayPal and hope to get my money back...but not holding my breath.
UPDATE. I Received a reply from Falour acting as though they were willing and ready to accept my return and refund my money. Not the case. I again tried to contact them by email on their website, And try to go through the refund procedure on their website… Both of which dead ended in being kicked out of the system
Attempts to contact them on their Customer service phone Line listed on their website, always ring forever and then disconnect.
My dispute continues through PayPal

16 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you've faced.

We take our customers' feedback very seriously and strive to provide high-quality products and excellent service. We regret that the items you received did not meet your expectations regarding quality and sizing.

Regarding the delay in shipment and the issue with returns, we are committed to resolving this for you. Please contact our customer service team with your order details, and we will promptly assist you with the return and refund process.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never use this company

Never use this company! The shoes took about a month to come and now they are wrong they won’t respond to my email to give me a shipping address to send them back. Scammers!

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We are sincerely sorry to hear about the issues you encountered during your shopping experience. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we deeply regret not meeting your expectations. Regarding the delay in receiving the shoes, we apologize for any inconvenience caused. This does not align with our service standards, and we are committed to taking appropriate measures to rectify these issues and prevent similar occurrences in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraudulent company

Fraudulent company, posing as a UK company but clearly aren't. Trousers shipped from China to my surprise, sizings are random and trousers didn't fit. Asked to return for refund to China giving excuses about their 'UK warehouse as issues'. Used PayPal for their 'buyer protection which after many weeks of waiting they have reused my dispute. Really not happy, and lost a lot of money....!

11 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced. Ensuring our customers' satisfaction and trust is of utmost importance to us.

We understand your disappointment with the shipping origin and sizing inconsistencies. Rest assured, we take these concerns seriously and are working diligently to address them.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID THIS "COMPANY"

This is not a legitimate company. The quality of their clothing is terrible and nothing like what you see in the advertisements. They also will blantenly lie to you regarding refunds and returns. I ordered something it was not as advertised and the return process went on for over 3 months. In the end they never refunded anything although they sent multiple emails saying they would and I had to launch a dispute with my credit card company to get my money back. On a positive note if you do launch a dispute you will most likely receive your money back, via credit from your credit card company, due to the fact that this company won't respond when questioned by the outside entity conducting the dispute. I highly suggest you NEVER purchase anything from this company.

The reply that they place at the bottom of this review ironically looks similar to the multitude of replies they have made to all the other one star reviews. Based on the experience I have had with this company and the amount that they lie I would say that any 5 star reviews for this company are fake and self generated by the company itself. Also, they did not refund my money. They have been saying for a month that they have and just to wait for the bank. After I launched a dispute with my credit card company the credit card company settled in my favor due to the fact that SP Falour will not respond to them. They are illegitimate and a scam.

6 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your recent purchase. Your feedback is invaluable to us, and we're deeply sorry to hear about the discrepancy between the advertised product and what you received.
We have processed your refund, and it has been credited back to your account. Please kindly check your account to confirm receipt. If you have any further questions or need assistance, feel free to reach out to us. We apologize once again for any inconvenience caused and assure you that we are continuously working to improve our service quality to provide you with a better shopping experience in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from the Website

Return policy is not worth the paper it is written on. Being informed they no longer have a uk warehouse and all returns are now sent back to China.

Communication is very difficult to resolve the matter. They like to apologise without resolving the issue.

10 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We are truly sorry to hear about your experience with our return policy and the challenges you've faced in communication. This is certainly not the level of service we aim to provide, and we apologize for any inconvenience this has caused you.

We understand how important a smooth return process is, and we are actively working to improve our return procedures. Regarding the change in our warehouse location, we apologize for any inconvenience this may have caused. We are committed to making the return process as seamless as possible for our customers.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered Trousers by size availabilty on…

Ordered Trousers by size availability on the website 36W 36L trousers arrived labeled XL I measured the leg at 31" and the waist at 38" I tried on too large in the waist and 5" short in the leg.
Requested a return label and refund advised by Falour XL was the correct size clearly not.
Still awaiting by reading all the other reviews its seems the only way of getting my money back is a bank charge bach
Cherletans!

7 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

First and foremost, we apologize for the inconvenience you’ve experienced with your recent purchase. We understand that receiving a product in the wrong size can be frustrating, and this is not the level of service we aim to provide.
Regarding the sizing issues you mentioned, we will immediately look into the matter to ensure that you receive the correct item. If you need further assistance, please do not hesitate to contact our customer service team.
Once again, we apologize for the inconvenience. We appreciate your feedback and are committed to improving our services.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers and chancers

Shoe ordered were massively oversized. Asked for an exchange to which the offered a 30% compensation as they couldn't accept returns. After lengthy email chain they told me the UK warehouse had shut down and I would have to return item to China and take a 20% hit as a restock fee. I agreed they came back with there is also a customs fee. and so on. As of 01/05/24 nothing has been resolved have asked my bank to do a charge back.

29 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We sincerely apologize for the difficulties you've encountered with your recent shoe purchase. We understand your frustration regarding the return and restocking fees, as well as the impact of the customs fee. We want to assure you that we are actively working to resolve your situation as quickly as possible.
Your experience is important to us, and we are committed to finding a solution that meets your expectations. We are currently in the process of reviewing your case and will follow up with you directly via email to provide a satisfactory resolution.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service.

It's a pleasant shopping experience! I was not sure about the size of pants, so I contacted the staff before placing the order, and their Falour team provided me with sizing recommendations. I received the pants about a week after ordering! Awesome, the pants fit me perfectly and the quality is great. Highly recommend ordering from here.

5 april 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

stay well away undersized Chinese…

stay well away undersized Chinese sizes.
And won't except return's till I made up that my daughter had 60,000followers on Facebook and I would review them on there.
And then they wanted me to send the trousers back to China. Stick with Next u can't go wrong.

27 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We apologize for any issues you encountered during your shopping experience. We have reached out to you and are handling your order and return request. We will make sure your concerns are addressed, and we will work towards a resolution that satisfies you as soon as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These pants are amazing

These pants are amazing! The style and comfort are the best. The deep pockets and adjustable waist are great. Shane from customer service was super helpful and quickly answered my question.

11 april 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking customer service,

Shocking customer service,
Trousers arrived but are oversized to what they state, Ordered 36" waist & was sent 2 pairs of XL & 2x pairs 2XL (on tags) but the bags all have little 36 stickers on them, problem is the company customer service is absolutely shocking, will not deal with an exchange, had several emails part replied to several times until they stop replying without a solution, will not answer the phone & no longer reply to emails, Going to speak to bank regarding a chargeback as goods not as described,

23 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We sincerely apologize for the issues you experienced with your purchase. We have reached out to you via email to resolve this matter. Please check your inbox for our message and let us know how we can assist you further. We are committed to ensuring your satisfaction. Please do not hesitate to contact us with any other concerns or questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refunds are not a thing

Wouldn’t even give them one star they told me I couldn’t get a full refund because they couldn’t find my order so we’re only going to give me 30% but then without me giving any details somehow found my order to process the refund… absolute scam

23 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We apologize for the issues you experienced during your shopping experience. We understand your concerns and are committed to providing the best service possible. Our team has already been in touch with you to resolve the matter. If you need any further assistance, please feel free to reach out to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service unresponsive

I purchased some pants from this site and they were too small. I’ve tried numerous times to call and when I do it rings multiple times and then hangs up. I’ve tried email, chat and still can’t get problem resolved. Not sure what to do next.

6 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Falour

Antwoord van Falour

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the sizing of the pants you purchased from our website. Our staff has provided you with a contact email, and we are ready to assist you promptly. We are more than willing to offer you an exchange service to ensure you receive the correct size and have a satisfactory shopping experience.
Please reach out to us via email, and we will swiftly address your concerns and arrange for an exchange. We apologize once again for any inconvenience caused and look forward to resolving this matter for you as soon as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have not received my order or any…

I have not received my order or any updates

28 maart 2024
Logo Falour

Antwoord van Falour

We understand the frustration of eagerly awaiting its arrival. We have verified that your order is still in transit and have sent you an email containing the tracking number. You can use this tracking number to monitor the status of your shipment.
If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to contact us. We are here to assist you and ensure the smooth delivery of your order.
Thank you for your patience and understanding.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer