Banner for FatFace - SWINDON OUTLET 2

FatFace - SWINDON OUTLET 2 Reviews 25

TrustScore 4 uit 5

4,1

Unit 68 Kemble Drive, SN2 2DY Swindon, Wiltshire, GB


We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great jeans just weren't right for me. Collected from outlet store but unable to return there due to them not being able to process paypal payments. So had to return via post office. Bit of a pain but... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Placing the order was easy and the ‘black Friday’ price was very good. We were notified almost by return that the item had shipped and that we would be emailed when it was ready for collection from Sw... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The young ladies in this store were absolutely fantastic to me. Patient, professional and charming. They could not do enough for me. A gilet too small, one lovely lady went and found the next size. S... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order delivery was on time. Items ordered for my wife were Leather crossbody bag and leather purse so soft and looks very expensive she is very very happy. It was our first time buying from f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. Winkel in modeaccessoires
  3. Herenmode
  4. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

FatFace is an active lifestyle clothing and accessories retailer proudly based in the UK. Born in 1988, we’ve grown from selling just a few t-shirts and sweatshirts to become one of the UK’s most iconic fashion lifestyle brands. We currently have over 200 stores across the UK and Ireland, as well as an online shop selling a wide range of womenswear, menswear, footwear, and accessories. You can shop with us in so many ways. Either head in-store, where our knowledgeable and friendly crew are on hand to offer style tips and advice, or go onto our website, www.fatface.com, where you can browse our entire range of clothing and be inspired by what’s on offer. You can also have it delivered in a way that suits you.


Contactgegevens

  • Unit 68 Kemble Drive, SN2 2DY, Swindon, Wiltshire, Verenigd Koninkrijk

  • 01793 533017

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

25 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No fuss

No fuss, simply buy and pick up at a nominated store

26 juni 2025
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hello! Thank you for leaving your 5* review. We're so happy to hear that you had a wonderful shopping experience, and we look forward to welcoming you back soon! LE

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time ordering with you

First time ordering with you. Straight forward and quick. Item excellent, really pleased. Thanks

8 augustus 2024
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hi there,
Thank you for taking the time to leave a review. We love to hear you have had such a positive experience with us! We look forward to welcoming you back soon. Take care, LC.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order delivery was on time

Easy to order delivery was on time. Items ordered for my wife were Leather crossbody bag and leather purse so soft and looks very expensive she is very very happy. It was our first time buying from fat face she would shop again .

20 juli 2024
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hi there,
Thank you for taking the time to leave your 5* review.

We are so pleased to hear your feedback regarding the quality of this item. We hope you love your bag!

Take care.-SM

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order arrived on time

Order arrived on time. Jacket as photo. Perfect fit. Pleased with purchase.

11 juli 2024
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Thank you for your feedback regarding your recent online order. I am so pleased to hear that your order arrived promptly and that you love your new items. Take care – CD

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely item but too small for me.

The dispatch was quick, no hassle. Nice quality chinos. Unfortunately was too small for me so had a refund .
The staff was very friendly and helpful.

17 juni 2024
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hello
Thank you for sharing your recent experience in one of our Fatface stores with us.
Please be assured that this will be passed onto the crew members involved for you.
Have a great day!
EP

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very simple process and prompt…

Very simple process and prompt delivery. Helpful and friendly staff.

2 mei 2024
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hello

Thank you for your 5* review.

I am so glad to hear that you were happy with the service you have received. We hope you enjoy your new purchase.

Have a great day!

Take care,
EP

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality

Easy to use website. Fast delivery. Friendly service on collections. Good quality and fitting clothes.

6 april 2024
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Good Morning
Thank you for taking the time to share your recent experience with us.
I am so pleased to hear you love your new items.
I hope you have a great day!
EP

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant, helpful gorgeous staff.

The young ladies in this store were absolutely fantastic to me. Patient, professional and charming. They could not do enough for me. A gilet too small, one lovely lady went and found the next size. Smiling and so kind.
I had a TENS machine attached to me, and again, considerate, as I had to free it, to try clothes on. I love Fatface and found this particular store superior to any I have been in. Clarks Village used to be top of my list, sadly they have slipped a little. The selection they had in store was awesome. This will appear as John as I am using his account.

3 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Good Morning John,

Thank you for taking the time to leave us a review!

I am glad to hear you have had such a positive experience when shopping with us! I will make sure this feedback is passed on, we appreciate such kind words from our customers.

We look forward to welcoming you back soon!

Kind Regards, JW

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling customer service from the…

Appalling customer service from the manager, no less. Very rude man.
I appreciate it was Christmas Eve but surely he and his female staff member could have assisted a brain injured customer with a little grace?

24 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Good morning,

Thank you for taking the time to leave us your review. I am so sorry that you had a negative experience in our Swindon store. In this case, are you able to please send over some details of your encounter to customerservices@fatface.com so that we can look into this further for you.

Take care, MM

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Communication lacking

Placing the order was easy and the ‘black Friday’ price was very good. We were notified almost by return that the item had shipped and that we would be emailed when it was ready for collection from Swindon Outlet store. However we had no email and had to chase customer services and the store to confirm. Delivery was just within the delivery window, however we wish we had opted for home delivery. We had hoped for better service.

24 november 2023
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hello Rob
Thank you for your review.

I am so sorry to hear of your recent experience with us.

Please be assured that I will flag this with the appropriate department for future consideration.

EP

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lost my order and then I had to chase…

Lost my order and then I had to chase it up on the phone to get a refund! Poor service

13 november 2023
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hi Gemma, thank you for taking the time to review. I'm so sorry that your order ended up missing in post - I can see that a member of the team processed a refund for you as they wanted to offer the most practical and efficient resolution for you, rather than asking you to continue to wait and see if your order arrived. I hope we get the opportunity to provide 5 star service and products in the future! Take care, CD

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality and style

Great colour and fabric

13 november 2023
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hi there,
thank you for taking the time to leave your 5* review. I am really pleased to hear that you had a positive shopping experience and we look forward to welcoming you back soon. Take care, LE

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great jeans just weren't right for me

Great jeans just weren't right for me. Collected from outlet store but unable to return there due to them not being able to process paypal payments. So had to return via post office. Bit of a pain but not really any inconvenience as label provided. Pay by card if you can

7 september 2023
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hi Leannda,
Thank you for your feedback. I am sorry to hear that these were not quite the right fit for you on this occasion but we hope you enjoy shopping with us going forward. Take care - KS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How not to treat staff! Fat Face

I was in the Swindon store today, in the outlet village. I love this store, the staff are so friendly, helpful and professional, however, when in there today, it was a very different experience. There were some head office staff (I think) there today, who could not have been more unprofessional!!. I heard them talking in a derogatory way about the staff and about the store. They were very dismissive and short with the staff!, which quite frankly I found dreadful, unprofessional and a bit intimidating.
I suggest some training wouldn’t go a miss, in how to treat staff and how to be a little less “loose lipped” in front of customers. The whole swindon team in there do a fantastic job and have helped me on numerous occasions find outfits and individual items, it really upset me being witness to this, appalling behaviour!

11 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Good Afternoon,

Thank you for taking the time to leave us a review.

I am sorry to hear of the experience you have done through in our Swindon Store, I can assure you we do not want any of our customers feeling this way when shopping with us.

I have raised this for you and this will be dealt with and feedback will be given in regards to what you have mentioned.

Again, I apologise for any inconvenience or upset this has caused.

If you have any further questions or feedback then please do email us on customerservices@fatface.com or give us a call on 0330 124 0000 and a member of staff will be more than happy to help.

Kind Regards, JW

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality clothes

Great quality clothes, efficient and friendly service in store when collecting

23 augustus 2023
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hello Elene
thank you for taking the time to leave your 5* review. I am really pleased to hear that you had a positive shopping experience and we look forward to welcoming you back soon. Take care, LE

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely store assistant

Lovely store assistant, item delivered quickly.

12 augustus 2023
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hello, Thank you for your feedback regarding your trip to the Swindon store. It is so wonderful to read such lovely feedback! - RS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scammed

ordered from fat face outlet but paid £150 and never received goods - contacted them still nothing
emailed them on 19th july
so i have been scammed

19 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hi Ruth,
I am so sorry to hear this has happened. I have sent you an email to request more details so we can investigate this further.
Take care, KS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM ALLERT!!!!!

SCAM ALLERT!!!!!! Do not buy from here. I Never received the items

9 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Thank you for taking the time to leave us your review and I am sorry to read that you have not received your parcel.
I've taken a further look into this for you and unfortunately, I cannot see that you have contacted us regarding this matter? Please email us at customerservices@fatface.com so that we can assist you with this.
In the meantime, please accept my apologies for any disappointment that we have caused you and thank you for your patience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I didn’t appreciate being called love

I didn’t appreciate being called love! It’s not the correct way to talk to a customer. It makes me absolutely cringe!

5 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo FatFace - SWINDON OUTLET 2

Antwoord van FatFace - SWINDON OUTLET 2

Hi there, I am really sorry to hear this. I will be sure to pass your feedback on. Take care, LE

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer