En dejlig port til en dejlig begivenhed
Jeg ringede til Festport.dk i starten af januar, fordi jeg alene skulle arrangere mine forældres sølvbryllup den 11. februar. Jeg havde søgt på nettet efter en lejeløsning til en æresport – sådan én der hører sig til fejringen – men jeg havde hverken tid eller ressourcer til at lave en fra bunden.
Desværre var deres normale sortiment allerede udlejet, men søde Linda, som ejer virksomheden, var virkelig imødekommende og sagde, at hun formentlig kunne finde en alternativ løsning. En dag eller to senere ringede hun tilbage og fortalte, at hun kunne leje sit prototype-stativ og gran ud til mig. Jeg blev gjort opmærksom på, at det var lidt anderledes end det, de normalt bruger, men jeg fik også sendt billeder – og de små forskelle betød ærligt talt ingenting for mig.
Da aftalen først var på plads, gik alt ellers utrolig smurt. Pakken med stativet og brudebuketterne i rød og hvid kom i god tid, så jeg kunne nå at sætte mig ind i opsætningen. Linda sendte en fin og tydelig instruktion over, hvad jeg kunne forvente, og hun svarede hurtigt på de få spørgsmål, jeg havde undervejs.
Jeg havde også tilkøbt et rødt hjerte til overporten. Det blev sendt lidt senere end stativet, fordi leveringen var blevet forsinket, men Linda fik hurtigt og effektivt fulgt op på det, så jeg stadig havde det i god tid – et par dage før opsætningen.
Selve opsætningen lavede jeg om natten mellem den 10. og 11. februar – uheldigvis i kulde, sne og frostgrader. Heldigvis skulle jeg ikke være ude alt for længe, for opsætningen var faktisk ret nem og krævede ikke andet værktøj end det, der fulgte med i pakken. Det eneste jeg bøvlede lidt med var, at man kunne ane stativet inde under granen, fordi granen ikke helt ville sætte sig pænt. Derudover havde brudebuketterne svært ved at blive siddende, fordi granen ikke kunne holde blomsterne ordentligt oppe/klemmerne var for små til at få ordentligt fat.
Tilfældigvis havde jeg købt en LED-guirlande fra Jem & Fix, som blev min løsning, da den holdte sammen på det hele og gav mig noget, buketterne kunne sidde fast på. Alt i alt var det småting – og porten blev virkelig flot. Jeg havde den sat op og færdigpyntet på ca. 2,5 time, og den gjorde både brudeparret og gæsterne i rigtig godt humør.
Service var i tip-top, super søde at tale med, og jeg vil varmt anbefale Festport.dk. Jeg kunne sagtens finde på at leje en port igen, når guldbrylluppet skal fejres om 25 år. 😊
Tusind tak for hjælpen og det geniale koncept!

Antwoord van Festport




