GardenPromos Reviews 

34
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Re: Order number [Order #38701] (May 16, 2021) SUMMER HOUSE NOW AUTUMN HOUSE This company is an ABSOLUTE nightmare, ordered in May and kept getting the delivery dated knocked back 3 times CustomerS... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The garden arbour is exactly what we wanted. Unfortunately the delivery time of 12/14 weeks meant most of the summer was over. The arbour was slightly damaged on arrival but the enclosed touch up.pai... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased their cheapest bike shed. Lead times as advertised. Quality is as expected. It's not going to hold up under anyone who really was set on breaking into it, but as something in the back garden... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shed arrived within the time specified, construction was straightforward and I’m very happy with the product

Bedrijfsgegevens

  1. Tuinmeubilairwinkel

Geschreven door het bedrijf

GardenPromos deals with a wide range of outdoor garden supplies, storage sheds and more. Contact us for exclusive offers on outdoor garden buildings for sale.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

34 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(34)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The garden arbour is exactly what we…

The garden arbour is exactly what we wanted. Unfortunately the delivery time of 12/14 weeks meant most of the summer was over.
The arbour was slightly damaged on arrival but the enclosed touch up.paint sorted that out hence only 4 stars and not 5.

8 oktober 2021
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Shed we ordered was damaged on arrival…

Shed we ordered was damaged on arrival we rang up and was told we would have to repair the damage ourselves. piece of wood Sent to us and repaired the panel ourselves

1 oktober 2021
Logo GardenPromos

Antwoord van GardenPromos

Thank you for taking the time to share your experience of ordering from GardenPromos. We're very sorry the service you received was not up to our usual extremely high standard. We have checked our record and can confirm that we have not receive any complaint from you. You have most likely contacted our suppliers directly rather than first reporting the issue to us. Repairing a damaged panel yourself is unacceptable and you should have definitely received a replacement. Once again, I apologise about this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered garden cupboard about 5 months…bad experience

Ordered garden cupboard about 5 months ago when arrived it was not the one one I ordered it was broken in places ,it took garden promos nearly 4 months to collect, still waiting for my refund would not recommend this company to anyone

27 september 2021
Logo GardenPromos

Antwoord van GardenPromos

Thank you for taking the time in sharing your experience of ordering with us We're very sorry the service you received was poor. We had issues booking collections in your area. We only receive collections when our drivers are in customers area for delivery. I'm sorry this took longer than expected. In regards to your refund, please could you reach out to our customer service team to look into this for you on info@gardenpromos.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product took 12+weeks poor quality

Product took 12+weeks
Upon arrival it was very budget
Instructions were bol locks
Door hinges were about as strong as paper clips

Learnt my lesson don't buy cheap shi t from here.

26 september 2021
Logo GardenPromos

Antwoord van GardenPromos

Thank you for taking the time to share your experience of ordering from GardenPromos. We're very sorry the service you received was not up to our usual extremely high standard but we really appreciate your feedback which we will use to improve what we do in future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Summerhouse

Great Summerhouse, excellent service, highly recommended, well made product.

14 september 2021
Logo GardenPromos

Antwoord van GardenPromos

Thank you very much for sharing your positive experience of buying from GardenPromos.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased their cheapest bike shed

Purchased their cheapest bike shed. Lead times as advertised. Quality is as expected. It's not going to hold up under anyone who really was set on breaking into it, but as something in the back garden to store a few valueless bits, it's great.

8 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo GardenPromos

Antwoord van GardenPromos

Thank you very much for sharing your positive experience of buying from GardenPromos.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Small patio table and chairs.

Small patio table and chairs.
These are small but perfect for the little corner in my garden. They will probably need to be repainted next year as the table has some marks since being outside in the summer. Although they are not particularly sturdy they look nice and I am happy with the purchase.

30 augustus 2021
Logo GardenPromos

Antwoord van GardenPromos

Thank you very much for sharing your positive experience of buying from GardenPromos.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SUMMER HOUSE NOW AUTUMN HOUSE

Re: Order number [Order #38701] (May 16, 2021)
SUMMER HOUSE NOW AUTUMN HOUSE
This company is an ABSOLUTE nightmare, ordered in May and kept getting the delivery dated knocked back 3 times CustomerService is ABYSMAL they work for the same company yet tell you they don’t know anything and all you can hear in the background is them tell fed up customers that it’s a technical issue, what is technical about cutting and nailing wood together???? So in short 3 months and 1 week late!!!
The building itself is ok they need to quality check better as large chunks missing on door and some panels not square and true but now it’s up it looks good,

26 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo GardenPromos

Antwoord van GardenPromos

Thank you for taking the time to share your experience of ordering from GardenPromos. We're very sorry the service you received was not up to our usual extremely high standard but we really appreciate your feedback which we will use to improve what we do in future. You ordered during our peak period and we unfortunately had delays. You were also speaking to the supplier directly rather than speaking to GardenPromos where you placed your orders and No, we are not the same company. We have taken your feedback on board and we hope for a better service in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer service

Good price, great selection of products and impeccable customer service. I ordered incorrect item and they made it so stress-free in changing it. They were responsive, sympathetic and professional. Highly recommended.

26 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo GardenPromos

Antwoord van GardenPromos

We appreciate the feedback Tanleep. Means a lot to us :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service all round

Excellent service all round, excellent communication,Very pleased with my garden Bench.
Many thanks. Will buy again with confidence.

13 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo GardenPromos

Antwoord van GardenPromos

Thank you very much for your positive feedback. We are glad you are happy with your experience shopping with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The company kept me informed of…

The company kept me informed of timescales etc. They delivered the shed on time and their delivery man was extremely helpful and courteous. Thank you

30 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo GardenPromos

Antwoord van GardenPromos

Our pleasure Mandy. We appreciate the feedback. Means a lot to us :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Veg Trug Frame

Veg Trug frame arrived on time and the quality I expected. Will use later in the year to grow vegetables when the weather gets colder.

Perfect. Thank you

7 juni 2021

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer