Heb mijn ebike defect ontvangen
Heb mijn ebike defect ontvangen. Doos was kapot, mijn bel zijn knop lag eraf. mijn pedalen vielen los. probeer nu al 2 weken in contact te komen met klantenservice, maar geen gehoor. heb meerdere tickets aangemaakt en mails verstuurd maar ze reageren niet.








